پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

فروشگاه اینترنتی طلا ساعتچی

خاندان ساعتچی از فعالان صنف طلا و جواهر و ساعت و از موسسین تجارت خانه های متقدم واردات ساعت به ایران از اروپا، به گواه مستندات موزه زمان میباشند.

این خاندان پس از سال ها تجربه فروش و تجارت ساعت در دوران قاجار و پهلوی ، پنجاه سال اخیر را با تمرکز بروی فروش طلا، زیور آلات و جواهرات به نامی معتبر و پر آوازه در داخل و خارج از کشور، مشهور شده است.

برند ساعتچی ، دهه هشتاد شمسی در میان تعدد نام ها و هویت های مشابه صنفی در این خاندان با نگاهی تازه به مفهوم زیور و طلا ، توسط علی ساعتچی(نسل چهارم خانواده ساعتچی و فرزند حاج محمد علی ساعتچی)ثبت و ایجاد گردید.

 

 

در ابتدا رویکرد این مجموعه باز آفرینی فرم های مصنوعات سنتی و صنایع دستی اقوام ایرانی با متریال طلا بود.

رفته رفته با توسعه و کامل شدن تجربیات بازار یابی و فروش و افزایش همکاری با تولید کنندگان داخلی ، در نقاط مختلف ایران و تهران ، شناسنامه بصری محصولات با ظاهر و کیفیتی یکدست تر تحت عنوان طلای شوره با برند ساعتچی به صورت عمده در بازار عرضه میشد.

با بروز و ظهور گالری های متعدد فروش زیور آلات محاصر در تهران، برند ساعتچی از موقعیت بنکداری فعالیت خود را با عرضه محصولات در گالری گسترش داده و سال های اغازین دهه نود با نامی معتبر در جمع برندهایی چونmontblanc و chopard و… فروش خود را درمجتمع تجاری سام سنتر واقع در الهیه تهران شروع نمود.

 

در ادامه تعدادی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات گروه ساعتچی را بررسی میکنیم :

 

 

گوشواره طلا در سایت ساعتچی دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی می‌باشد به طور مثال ممکن است شما گوشواره ظریف دوست داشته باشید یا به سراغ گوشواره‌هایی بروید که زرق و برق زیادی داشته باشند. انتخاب هر یک از مدل‌ها بستگی به سلیقه و بودجه شما دارند.

در انتخاب گوشواره حتما سلیقه و شخصیت خود را در نظر بگیرید. گوشواره ی شما حتی می تواند حالتی بازیگوشانه داشته باشد و فراموش نکنید که هر گوشواره یک بیانیه در رابطه با شخصیت شماست. گوشواره ها می توانند به شما ظاهری شوخ یا رسمی ببخشند و بیان کنند که شما متمایل به طراحی های مدرن تر هستید و یا از نقوش سنتی و بومی لذت می برید. 

 

 

شیک بودنی که با راحتی همراه نباشد، ظرف زمان کوتاهی ما را کلافه و دل زده می‌کند. با توجه به این موضوع که خانم‌ها معمولا از زیورآلات مختلفی برای زیبایی  استفاده می‌کنند به این موضوع بیشتر از بقیه اهمیت قائلند.شکی در این موضوع نیست که زیبایی خانم‌ها به کمک یک دستبند زیبا ، جلوه‌ی بیشتری دارد.

یکی از پرفروش ترین محصولات گروه ساعتچی ، دستبند  می باشد . با مراجعه به سایت ساعتچی میتوانید تنوعی از برترین طرح های دستبند دیدن فرمایید .

 

 

یکی از نکات کلیدی در انتخاب گردنبند، پیدا کردن طول مناسب و دلخواه شماست. برای اینکه یک گردنبند روی گردن شما فوق العاده جلوه کند ـ فرقی نمی کند که زنجیر تنها یا همراه با مدال، مروارید و یا هر مدلی باشد ـ باید به فرم صورت و گردن و بدن خود توجه کنید و مناسب ترین سایز را پیدا کنید.

 

 

فرم انگشتر به آن ماهیتی نمادین می بخشد و آن را به عنوان اصلی ترین جواهر مراسم ازدواج در سرتاسر جهان گسترش می دهد:‌ دایره ابدیت را نشان می دهد. اشکال از هزاران سال پیش به یک زبان مشترکٍ جهانی سخن می گویند بنابرین هدیه دادن انگشتر، عشقی ابدی را نمایش می دهد.

 

برای مشاهده ، بررسی و مقایسه و خرید آنلاین دیگر محصولات سایت ساعتچی میتوانید به سایت ما مراجعه کنید .

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 8, میانگین امتیاز: 3,13 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.