چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

فروشگاه آنلاین کالای خواب مورن

گاهی خرید یک روتختی و کالای خواب یا حتی بالش نو می تواند حس خوب فوق العاده ای ایجاد کند و همین تغییر کوچک سبب شود که خستگی های روزانه و دغدغه های زندگی پرمشغله به کل برطرف شود. شاید خرید تشک جدید با توجه به هزینه های امروزه کاری دشوار به شمار بیاید و هرکسی نتواند حتی چند سال یکبار اقدام به تعویض تشک خواب خود کند با وجود این که راه های زیادی برای یافتن تشک خواب یک نفره و دو نفره با قیمت مناسب وجود دارد اما اینبار وارد این بحث نمی شویم و به این موضوع می پردازیم که چطور می توان با ایجاد یک تغییر کوچک در تخت خواب و کالاهای خواب انرژی مجدد به زندگی بخشید و در نهایت به معرفی برند مورن می پردازیم، برندی که در سالهای گذشته با ویژگی های شاخص خود توانست با سرعتی روز افزون در بازار ایران رشد کند و رضایت خریداران را به دست بیاورد.

تشک خواب مورن

خرید بالش جدید، راز موفقیت یک خواب خوب و آرام

خوشبختانه در حال حاضر در فروشگاه های ایران انواع بالش طبی و گیاهی، مموری فوم، موج دار ژلدار با قیمت مناسب تا گران تولید و عرضه می شوند. بالش ها بر اساس سن فرد استفاده کننده، جنس پارچه، جنس الیاف موجود در بالش انواع مختلفی دارند؛ برای مثال بالش های متعددی برای نوزادان وجود دارد که برای زمان تولد تا ۲ سالگی مناسب می‌ باشند یا بالش هایی در جنس و فرم های مختلفی برای کسانی که دارای مشکلاتی نظیر آرتروز یا انحنای ستون فقرات هستند طراحی می شوند. حالا این امکان وجود دارد که بر اساس بودجه و مدت زمانی که قصد استفاده از یک بالش را دارید،بالشی ایده‌آل خریداری کنید.

بالش هتلی مورن

بالش خوب بالشی است که از پارچه ای ضد حساسیت و لطیف تولید شده باشد، نرم و راحت باشد و وزن زیادی نداشته باشد. بالش باید انعطاف پذیر باشد و به گردن آسیب نرساند. توصیه می شود بالش هایی را خریداری کنید که به راحتی شسته شوند و برای شست و شوی آنها نیاز به مراجعه مداوم به خشک شویی نداشته باشید.

 

روتختی، جلوه دهنده اتاق های خواب

قرار نیست که همواره روتختی دست دوز مخصوص عروس بخرید یا روتختی هایی از جنس ابریشم خریداری نمایید که هزینه زیادی داشته باشند و بیشتر جنبه تزئینی دارند. امروزه روتختی های سه بعدی به بازار آمده اند و این امکان را فراهم کردند تا با پرداخت هزینه ای معقول کالایی مرغوب خریداری کرده و در دکوراسیون اتاق خواب تغییری اساسی ایجاد کنید. روتختی ساده نیز برای ساده پسندان در رنگ های مختلف قابل خرید هستند که نیاز است به جنس و عدم آب رفت آنها دقت شود.

در خرید روتختی باید ضمانت تعویض کالا برای شما اهمیت داشته باشد زیرا روتختی کالایی‌ست که آب رفت پارچه در آن بسیار حائز اهمیت است همچنین شاید درزها درست دوخته نشده باشند یا به قول معروف درز داشته باشند بنابراین پیشنهاد می کنیم فقط از فروشگاه هایی خرید انجام بدهید که در صورت بروز مشکل کالا را تعویض نمایند.

روتختی مورن با قیمت مناسب

فروشگاه آنلاین و حضوری مورن هوم

مورن هوم برندی ایرانی است که برای تولید تمامی محصولات خود از مواد اولیه ترک استفاده می کند. مورن نمایندگی های بسیاری در سراسر ایران دارد اما فروشگاه مرکزی آن در خیابان آیت الله کاشانی تهران واقع شده است. ما توصیه می کنیم که به وب سایت مورن مراجعه کرده و محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی از وب سایت این مجموعه خریداری کنید تا بتوانید از خدماتی مانند ارسال رایگان در سراسر تهران، ضمانت اصالت کالا، ضمانت تعویض تا ۷ روز بهرهمند شوید. نکته خوب در رابطه با برند محبوب مورن این است که حتی اگر خریدار به صورت سلیقه ای اقدام به تعویض کالایی کند این امر کاملا پذیرفته شده است و کالا پس گرفته می شود.

حقیقت این است که به دلیل کیفیت بالای کالاهای مورن (به خصوص تشک مورن) نه تنها کسی تصمیم به تعویض نمی گیرد بلکه به یک مشتری همیشگی تبدیل می شود. خوشبختانه همه محصولات مورن از ست های چوب و سرویس بهداشتی گرفته تا حوله و تشک همه در وب سایت با قیمت درج شده اند و امکان مقایسه قیمت ها را نیز دارید.

راه های ارتباطی مورن:

آدرس وب سایت مورن: https://www.morenhome.com

آدرس فروشگاه مورن: تهران، خیابان آیت الله کاشانی، بین رامین و وفاآذر، پلاک ۳۱۴

شماره تلفن مورن: ۴۴۰۷۶۸۵۴

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.