پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

فرش نگین مشهد چه خصوصیاتی دارد؟

معرفی کامل فرش نگین مشهد:

اگر جز خریدارانی باشید که قبل از خرید فرش های ماشینی خود برای پیدا کردن فرشی اصیل و با کیفیت تحقیق کرده باشید، قطعاً نام فرش نگین مشهد را به عنوان برند های بسیار معتبر فرش های ماشینی ایرانی شنیده اید. در واقع این فرش همه مولفه های با اهمیت همانند مرغوبیت، زیبایی و دوام بالا را دارد و تمام انتظارات مخاطبان خود را برآورده می کند.

ناگفته نماند که در کنار این فرش با کیفیت فرش ‌های دیگری از برند فرش مشهد و فرش زمرد مشهد نیز همه این مولفه ها را دارا می باشند و به همین خاطر این برند ها جایگاه خاصی را به خود در بازار اختصاص داده‌اند. فرش نگین مشهد با استفاده از تجهیزات به روز دنیا ساخته شده و در بافت آن از نخ هایی مانند نخ پلی استر، نخ اکریلیک و نخ پلی پروپیلن استفاده شده که نتیجه آن محصولی با بیشترین میزان تراکم و گره است.

فرش نگین مشهد

ویژگی های منحصر به فرد فرش نگین مشهد:

فرش نگین مشهد را در زیر نظر تولید کنندگانی که دارای تخصص هستند، تولید می کنند. این فرش را بر اساس تعداد شانه به چندین نمونه تقسیم بندی می کنند. نمونه ۵۰۰ شانه آن دارای تراکم کیفیت نسبی با طرح های درشت است. نمونه ۷۰۰ شانه طراحی نسبتاً درشتی دارد و تراکم و کیفیت آن مناسب است. نمونه ۱۲۰۰ شانه طراحی ریز نقش دارد و از تراکم و کیفیت بالایی برخوردار است. نمونه ۱۵۰۰ شانه آن تراکم و کیفیت بسیار بالایی دارد و طرح های موجود در آن بسیار ریز می باشد.

این فرش زیبا و اصل را بر اساس کیفیت بالا و به کارگیری مرغوب ترین الیاف و استفاده از نخ های بایر آلمان که ضد حساسیت می باشند و بدون پرز هستند محصولات خود را تولید می‌ کند. این مجموعه  در چندین دهه سابقه فعالیت خود، همواره تعداد رنگ هایی که برای بافت فرش ماشینی به کار برده است دو نمونه هشت رنگ و ده رنگ بوده است.

در طراحی این فرش مجموعه ای از طرح های شاه عباس، لچک، گل فرنگ، طرح افشان و ترنج جای گرفته است. بدون شک هر کدام از این طرح ها زیبایی خیره کننده ‌ای دارد که می توان آن ها را ابعادی متنوع و مطابق نیاز خود خریداری کنید. قیمت فرش ماشینی نگین مشهد در مقایسه با برندهای دیگر با همین میزان کیفیت و زیبایی بسیار مناسب تر است.

فرش نگین مشهد همواره توجه خریداران داخلی و خارجی را به خود جلب نموده چرا که این فرش دارای طراحی با نقوش بسیار دلنشینی است همچنین این فرش برای افرادی که قصد خرید با کیفیت ترین فرش ماشینی ایرانی را دارند همیشه در اولویت می باشد.

مناسب ترین راه خرید فرش نگین مشهد:

اگر قصد سفارش فرش نگین مشهد را دارید و دنبال مناسب‌ ترین راه هستید می‌ توانید به صورت اینترنتی به سایت هایی مراجعه کنید و با خرید از این مرکز از شرایط ویژه خرید آن نیز برخوردار خواهید شد. البته ناگفته نماند که شما علاوه بر خرید آنلاین می توانید خرید حضوری از این مراکز داشته باشید.

فرش نگین مشهد

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 15, میانگین امتیاز: 3,07 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.