جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

قیمت پنجره دو جداره بر اساس چه فاکتورهایی محاسبه میشود؟

 پنجره دو جداره

پنجره دوجداره، همان بخشی از ساختمان که در صورت داشتن کیفیت بالا می‌تواند کارایی‌های بسیار خوبی داشته باشد و هم در صرفه‌جویی انرژی و هم هزینه تاثیر ویژه‌ای داشته باشد. از طرفی دیگر یک در و پنجره‌ی مرغوب می‌تواند سطح کیفیت کار و زندگی را در یک محیط به چشمگیری افزایش دهد. کاهش سروصدا و آلودگی صوتی، جلوگیری از ورود ذرات و بخش قابل قبولی از آلودگی‌های موجود در هوا و … از جمله مواردی هستند که پنجره دو جداره به خوبی از پس آن‌ها برمی‌آید.

نکته‌ی قابل توجه این است که هر کدام از بخش‌های این در و پنجره بر افزایش کارایی تاثیر دارند و باعث می‌شوند تا محصول نهایی نتیجه‌ی خوبی داشته باشد. روشن است قیمت پنجره دو جداره  نیز از مجموعه هزینه‌ی مربوط به این بخش‌ها، هزینه‌های مربوط به ساخت و نصب و … تشکیل شده است.

پروفیل در و پنجره

یکی از انواع در و پنجره‌ها که توانسته جایگاه و طرفداران زیادی به‌دست آورد، در وپنجره‌های دو جداره یو پی وی سی هستند. پروفیل یو پی وی سی هم بر قیمت نهایی محصول و به صرفه بودن آن تاثیر دارد و هم باعث بهبود کارایی این محصول می‌شود. پنجره دو جداره یو پی وی سی بخشی از به صرفه بودن خود را مدیون طول عمر بالای پروفیل است. پروفیل در و پنجره به دلیل مقاومت و پایداری بسیار زیاد خود می‌تواند تا سال‌ها در برابر تغییرات آب‌وهوایی، تابش نور خورشید، بارش باران و رطوبت هوا و … دچار تغییر رنگ و شکل نشود. این پروفیل بسیار سبک به خوبی از پس مهار وزن کل ساختار در و پنجره برمی‌آِد و این بخش را نیز مدیون وجود گالوانیزه‌ها در تمام طول پروفیل است.

روشن است قیمت پنجره دو جداره شامل قیمت پروفیل آن، میزان و نوع پروفیل استفاده شده، طرح و مدل مورد نظر، نحوه‌ی ساخت و پیاده سازی طرح، نصب محصول و مواردی از این دست می‌شود. از جمله جذابیت‌های پروفیل در و پنجره یو پی وی سی می‌توان به این مورد اشاره کرد که طراحی و ساخت انواع در و پنجره‌ها در طرح و مدل‌های مختلف و حتی دو یا سه جداره توسط این پروفیل به سادگی و با بالاترین کیفیت، ممکن است.

پروفیل یو پی وی س یمی‌تواند در ساخت در و پنجره‌ای عایق تاثیر خوبی داشته باشد. از یک طرف این محصول اجازه‌ی پیاده سازی و ساخت انواع در و پنجره دو یا سه جداره را به شما می‌دهد و همین امر سبب می‌شود تا محصولی عایق در برابر سرما و گرما و یا سروصدا داشته باشید.

اگر برای شما انتخاب پروفیل و تشخیص پروفیل باکیفیت کار آسانی نیست و نسبت به انواع مختلف این محصول شناخت چندانی ندارید، باید در این انتخاب به تامین کننده و تولید کننده‌ای خوش نام اعتماد کنید. برندها و محصولات مختلفی در بازار در و پنجره و پروفیل فعالیت دارند اما در این میان برندهایی هستند که یک سروگردن از همتایانشان بالاتر هستند و به واسطه‌ی تجربه و تولید محصول مرغوب توانسته‌اند محصولاتی مورد توجه مصرف کنندگان و محبوب را روانه‌ی بازار کنند. هافمن را می‌توان یکی از پرچمداران بازار پروفیل و درو پنجره دانست که به خوبی از پس برآورده ساختن نیاز مصرف کننده برمی‌آید.

از دیگر بخش‌هایی که می‌تواند بر قیمت در و پنجره دو جداره تاثیر داشته باشد، می‌توان به یراق‌آلات و شیشه‌ها اشاره کرد. برای هر پنجره متناسب با مدل و کارایی آن باید از یراق مناسبی استفاده کرد. یراق آلات متفاوت قیمت متفاوتی هم دارند و همین می‌تواند باعث تغییر قیمت پنجره دو جداره یا سه جداره شود. لازم است بدانید هر کدام از مدل‌های مختلف پنجره به یراق متفاوتی احتیاج دارد و بعضی یراق‌های خاص که مناسب در و پنجره‌هایی با طرح‌های ویژه هستند، قیمت بالاتری دارند و باعث افزایش قیمت پنجره دو جداره می‌شوند.

نکته‌ی قابل توجه این است که پروفیل هافمن این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتواندی انواع یراق‌آلات را بر روی این پروفیل نصب کنید.

ضخامت و نوع شیشه‌ی استفاده شده نیز از دیگر مواردی است که باعث تعیین قیمت پنجره دو جداره می‌شود. افزایش ضخامت شیشه می‌تواند بر افزایش کارایی پنجره تاثیر داشته باشد و پروفیل هافمن نیز شرایط استفاده از شیشه با ضخامت‌های گوناگون را فراهم می‌سازد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
(اولین نفر باشید که به این مطلب امتیاز می دهید)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.