پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۴ تا ۱۰ فروردین ]

فال روزانه pmc • فال روزانه پی ام سی • فال هفته PMC • فال pmc • فال pmc فردا • فال هفتگی PMC

فال هفته PMC – فال روزانه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روزهای جمعه از این شبکه پخش می شود رو دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۴ فروردین • یکشنبه ۵ فروردین • دوشنبه ۶ فروردین • سه شنبه ۷ فروردین • چهارشنبه ۸ فروردین • پنجشنبه ۹ فروردین • جمعه ۱۰ فروردین

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین

با شخص عزیزی که راه دور دارید تماسی بگیرید و احوالش را بپرسید شما میدانید راه حل چیست و میدانید که از پس آن به تنهایی بر نمی‌آیید، به جای آنکه کاسه چه کنم چه کنم به دست بگیرید بنشینید برنامه‌ریزی کنید و از کسانی که می‌توانند کمکتان کنند کمک بخواهید، خواهید دید که همه‌چیز با سرعتی فوق‌العاده‌ پیش خواهد رفت.


فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: 

عشق در راه است اگر درها را نبندید، خودتان را دست کم نگیرید و به کم هم راضی نشوید. سفری پیش رو دارید و بعد از سال‌ها چشمتان به دیدن عزیزانتان روشن می‌شود. از خودتان بپرسید در برابر توقعی که دارید چه کرده‌اید؟ این سوال را از منظر خودتان جواب ندهید، از کسی که دوست می‌شناسیدش بپرسید و بخواهید تا واقعیت را به شما بگوید.


فال pmc خردادی ماهی ها : 

اگر بد لجی نکنید گره از کارهایتان باز می‌شود. برای انجام یک وصلت پیش‌قدم می‌شوید. شما سفره‌تان همیشه پهن است برای همین درهای برکت در زندگی‌تان همیشه باز است. از فشارهای مالی این چند وقت نترسید، این دوران می‌گذرد اندکی صبور باشید و به خودتان ایمان داشته باشید. منتظر یک تماس تلفنی مهم باشید.

👳 تفال به حافظ

☀️ فال حافظ

 ⚡️ فال احساسی

❤️فال هفتگی عشق

 💥 ماه

🔮 فال ماهانه فروردین ماه ۱۴۰۳

 ⭐️ سال

✨ فال و طالع بینی سال ۱۴۰۲

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

وقتی امید هست چرا ناامیدی. هنوز فرصت و زمان زیادی دارید تا به خواسته‌های به حق خودتان برسید، شما ظرفیت و توانایی تغییر را دارید و می‌توانید آینده را تغییر دهید. در مورد مشکل اخیر درایت و کاردانی شما به دادتان میرسد و مشکل را برایتان برطرف می‌کند. اگر چیزی را می‌خواهید باید بهای آن را بدهید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

کسی که از این شاخه به آن شاخه می‌پرد به درد شما نمی‌خورد. از کسی که می‌خواهد به هر شکلی مرکز توجه همگان باشد فاصله بگیرید. تنها بودن همیشه بد نیست، شاید وقت آن رسیده که به خودتان بیشتر توجه کنید. این هفته فکری بسیار جالب و مبتکرانه به ذهنتان خطور می‌کند، برای به حقیقت پیوستن آن راهی پیدا کنید از سود آن بهره‌مند خواهید شد.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

دست به جیبتان ببرید و برای انجام یک کار خیرخواهانه داوطلب شوید. نسبت به رابطه عاطفی‌تان خوش‌بین باشید بدبینی و بد دلی فقط زندگی را برایتان سخت‌تر می‌کند. یک جابجایی مکانی در شغل یا سکونت برایتان پیش می‌آید که باید به فال نیک بگیرید. زندگی خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. شرایط زندگی افراد یک امر نسبی است.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

یک قول قدیمی بر شانه‌تان سنگینی می‌کند، حالا فرصت جبران است ادای دین کنید. نتیجه یک بحث به نفع شما تمام می‌شود و از جلسه یا دادگاه برنده بیرون می‌آیید. موضوعی شما را بسیار ناراحت کرده است که اگر در خصوص آن عاقلانه رفتار کنید مشکل حل خواهد شد. روزهای مهر و محبت هم بالاخره از راه میرسند اما نه این هفته.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

شادی‌های خودتان را منحصر به شادی یک شخص دیگر نکنید، خودتان را خوب بشناسید و برای خودتان ارزش بیشتری قایل شوید. پی آنچه که خوشحالتان می‌کند بروید، امکان بازگشت زمان و تغییر آن وجود ندارد به آنچه به خودتان می‌گویید عمل هم بکنید. یک معامله انجام خواهید داد، خرید یا فروش برای شما هرچه که باشد برای شما خوب است.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

سفری کوتاه اما دلچسب که موجب آرامش اعصابتان خواهد شد پیش رو دارید. خرید مورد نظرتان را به تعویق نیندازید، ممکن است دیگر فرصت خرید نداشته باشید. تا کی می‌خواهید گذشته رو مرور کنید از حال لذت ببرید و برای آینده بهتر برنامه‌ریزی کنید. بانی امر خیر خواهید شد و کسی به شما خبر می‌دهد که بسیار خوشحالتان می‌کند.


♑ فال PMC جدید متولدین دى

اهداف خوبی در سر دارید اما راه را اشتباه میروید، علت آن است که بیشتر مواقع پی بازیگوشی و شیطنت هستید، اگر به همین روال ادامه دهید آینده خوبتان را از دست می‌دهید. سرمایه قابل توجه به دستتان میرسد، مراقب باشید به درستی از آن استفاده کنید، همه تخم مرغ‌هایتان را در یک سبد نگذارید احتمالات و انتخاب‌های مختلف را بسنجید.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

از کسی که ترس آبرو ندارد تا جایی که می‌شود فاصله بگیرید وگرنه او آبروی شما را هم به بازی می‌گیرد. عزیزی را رنجانده‌اید و یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، عذرخواهی کلام سحر آمیزی است که یک دنیا آزردگی را التیام می‌بخشد تا دیر نشده دست بکار شوید. در برخورد با موضوعی افراط کرده‌اید هرچه زودتر عقب‌نشینی کنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند

یکی از دوستانتان از شما کمک مالی می‌خواهد، او را دریابید اما جوانب احتیاط را هم در نظر بگیرید، تا نه سیخ بسوزد نه کباب. سری را که درد نمی‌کند دستمال نبندید، وارد بحثی که به شما ارتباط ندارد نشوید، این روزها احساس می‌کنید که چیزی در زندگی‌تان کم است، اشتباه بزرگی است اگر که آن را در دیگران جستجو کنید.

» دانلود فایل صوتی فال PMC «

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت تصویر زندگی قرار دهیم

Source: PMC TV

فال و طالع بینی به چه معناست؟

فال و طالع‌بینی (به انگلیسی: Divination) پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان است.

فال PMC چه زمانی پخش می‌شود؟

فال pmc به صورت هفتگی جمعه‌ها از شبکه PMC پخش می‌شود و هر هفته در مجله تصویر زندگی به روز رسانی می شود.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5,047, میانگین امتیاز: 4,25 از 5)
Loading...