جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

عمل زیبایی بینی با دکتر مرادی

از اقدامات مهم قبل از عمل بینی انتخاب جراح و پزشک با تجربه  و مهارت بالا در این زمینه می باشد. برای انتخاب و تشخیص جراح خوب راه های متفاوتی وجود دارد از جمله سنجش میزان رضایت مراجعه کنندگانی که با پزشک مورد نظر شما عمل جراحی داشته اند. میزان رضایت مراجعه کنندگانی که عمل زیبایی بینی با دکتر مرادی داشته اند، از درصد بالایی برخوردار است، که این نشان از مهارت و تخصص ایشان در جراحی های زیبایی بینی می دهد. دکتر ماریا مرادی  جراح بینی و صورت هستند و با تجربه های بی شمار در زمینه جراحی انواع بینی استخوانی و گوشتی  از جمله پزشکان مطرح و مسلط شناخته شده در این زمینه می باشند.

دکتر ماریا مرادی

عمل بینی استخوانی

در عمل بینی استخوانی هدف برطرف کردن عیوب موجود در بینی  می باشد. بینی های استخوانی از پوستی نازک با استخوان هایی محکم تشکیل شده است. که این دو فاکتور می تواند در نتیجه جراحی بینی های استخوانی بسیار موثر باشد. زیرا هرچه پوست از ضخامت  کمتری برخوردار باشد و بینی دارای استخوان محکم تری در جهت تراشیدن و فرم دهی به بینی داشته باشد، بعد از جراحی،  بینی ظاهر زیباتری پیدا خواهد کرد. پس می توان گفت عمل بینی استخوانی از  میزان رضایت و موفقیت بالایی برخوردار است.

در عمل زیبایی بینی با دکتر مرادی سلیقه و نظر مراجعه کننده از اهمیت بالایی برخوردار است.  ایشان با در نظر گرفتن نظرات مراجعه کنندگان ، تجربه خود و آشنایی با مقوله زیباشناسی و با تکنیک های منحصر به فرد و دادن مشاوره های لازم به بیمار او را برای رسیدن به نتیجه مطلوب راهنمایی می کند.

لازم است قبل از عمل بینی معاینات و آزمایش هایی صورت بگیرد تا نوع بینی و سلامت بیمار قبل از جراحی بینی بررسی گردد. در معاینه بینی لازم است نوع پوست ، نوع بافت بینی و استخوان ها و اندازه سوراخ ها و پل بینی  و انحراف بینی بررسی شود.

نتیجه عمل بینی استخوانی توسط دکتر مرادی

قبل از جراحی بینی استخوانی عکس هایی از فرد در جهت های مختلفی مثل  نیم رخ ، خنده، بالا و سه رخ گرفته می شود تا پزشک بتواند تصویری از بینی فرد برای خود بسازد. معمولا بینی های استخوانی به دلیل داشتن غضروف های قوی و بافت استخوانی همراه با پوست نازک، عمل های موفقی دارند و بینی ها می تواند با توجه به سلیقه مراجعه کننده به صورت فانتزی، نیمه فانتزی و یا طبیعی عمل شود.

در اکثر بینی های استخوانی برآمدگی یا به اصطلاح قوز در استخوان بینی دیده می شود. که این قوز اکثرا به صورت ژنتیکی بوده یا در برخی افراد در صورت شکستگی و وارد شدن ضربه به  بینی به وجود آمده است.

در عمل بینی استخوانی جراح ابتدا اقدام به رفع قوز بینی می کند و به تقویت سایر قسمت های بافت بینی می پردازد. با انجام این تغییرات و تراشیدن استخوان ها می شود به نتیجه مطلوب دست یافت.

در صورتی که جراحی بینی به درستی و توسط متخصص انجام گرفته باشد و بیمار مراقبت های بعد از عمل را به درستی انجام دهد، امکان بازگشت برآمدگی بر روی بینی وجود نخواهد داشت. هرچه بیمار مراقبت ها را به درستی انجام دهد و به درستی چسب بزند روند بهبودی سریع تر اتفاق می افتد.

عمل بینی استخوانی

عمل بینی گوشتی

شاید عمل بینی گوشتی به دلیل  پوست ضخیم با غدد چربی بزرگ ، بافت و غضروف ضعیف موجب شود عمل جراحی با  تغییرات زیادی همراه نباشد. همین عامل موجب می شود بسیاری از پزشکان عمل بینی گوشتی را انجام ندهند. اما به دلیل تجربه و مهارت بالا در عمل های زیبایی بینی با دکتر مرادی انجام عمل گوشتی با تغییرات مطلوب امکان پذیر است.

هرچند که بینی های گوشتی نباید انتظارات عمل بینی به فرم های فانتزی را داشته باشند اما با مشاوره و استفاده از تجربیات پزشک و با داشتن انتظارات معقول می توانند به نتایج و تغییرات مطلوب بعد از جراحی بینی برسند.

امکان بازگشت بینی گوشتی به فرم اولیه در عمل زیبایی بینی با دکتر مرادی وجود نخواهد داشت. زیرا ایشان با تکنیک ها و روش های جدید به تقویت غضروف در نوک بینی و فرم دهی بینی می پردازند. در نتیجه بینی ظاهری زیباتر پیدا می کند و به هیچگاه به فرم قبلی خود باز نمی گردد.

پیشگیری از مشکل تنفس بعد از جراحی بینی

اگر در انتخاب پزشک برای جراحی بینی  دقت کافی داشته باشید و سوابق  کاری او را بررسی کنید و نزد جراح بینی متخصص در این زمینه بروید، می توانید از به وجود آمدن مشکلات تنفسی بعد از عمل بینی جلوگیری نمایید.

زیرا برای یک جراح زیبایی بینی،  تنفس بیمار ارجحیت دارد.

توصیه و مراقبت های بعد از عمل زیبایی بینی

داشتن رژیم غذایی سالم و خوردن ویتامین و پروتئین ها می تواند روند بهبودی را سریع تر نمایند . آناناس و آب کرفس در کاهش تورم بینی بعد از عمل جراحی زیبایی می تواند بسیار موثر باشد.

از کمپرس یخ در ساعت های اولیه بعد از جراحی بینی کمک بگیرد. این کار در کاهش کبودی و تورم ناشی از عمل جراحی می تواند بسیار مفید باشد.

توصیه می شود از آب قلم در وعده های غذایی خود استفاده کنید. و در روزهای اولیه بعد از جراحی بینی غذاهای نرم و آبکی مصرف کنید.

از مصرف نمک و ادویه هایی مثل فلفل خودداری نمایید. زیرا موجب تورم در بافت بینی می شود.

بهتر است تا ۶ هفته بعد از جراحی بینی به صورت طاق باز به نحوی که دو بالش در زیر سر قرار گرفته باشد بخوابید. این امر موجب تخلیه مایع داخل بینی و کاهش تورم بینی شما می شود.

داروهای تجویز شده خود را سر موقع و به درستی مصرف نمایید.

تا قبل از برداشتن گچ بینی از حمام رفتن و شستن صورت خود پرهیز نمایید. برای این کار می توانید با استفاده از تونر و یا حوله مرطوب صورت خود را تمیز کنید و مراقب باشید فشاری به بینی وارد نشود و از دستکاری کردن گچ بینی خود شدیدا پرهیز نمایید.

از استعمال سیگار و قلیان خودداری کنید زیرا موجب تورم و حتی خون ریزی در بافت های بینی می شود.

منبع : www.drmariamoradi.com

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 2,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.