سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
×

عطر مازاری فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران

انواع عطر مارک

مازاری سایتی برای یادگیری از یکدیگر و خرید مطمئن عطرهای اورجینال و اصل در بازار عطر ایران است.

ما با هم در زمان و مکان سفر می کنیم، جایی که عطرها ستاره های درخشان ما برای حرکت هستند.

سایت عطر مازاری (https://mazarishop.com) یک دائرهالمعارف آنلاین عطر، مجله عطر و یک شبکه از عاشقان عطر است. تا کنون اطلاعات نزدیک به ۴۷۰۰۰ عطر و ادکلن در سایت گردآوری شده.

مازاری می کوشد در مورد عرضه عطرهای جدید، درباره رایحه های معروف و رایحه های کمتر شناخته شده اما شگفت انگیز، خوانندگان خود را آگاه می کند.

ما در مورد تاریخچه آنها می آموزیم، مکانهای دور دست را کشف می کنیم و با احترام به زندگی که در اطراف خود می بینیم، کاوش می کنیم و همیشه از طبیعت شگفت زده می شویم.

از شما برای ثبت نظرات خود پیرامون روایح، مطالعه مقالات ما و خرید عطر و ادکلنهای اورجینال دعوت می کنیم و همچنین تلاش ما بر این است تا در کنار جمع آوری اطلاعات گرانبها، عطر و ادکلن های مورد نظر شما را با مناسبترین قیمت به دست شما برسانیم.

معرفی برخی از برندهای موجود در سایت

برند آمواج AMOUAGE

برند آمواج AMOUAGE

با انتخاب Christopher Chong بعنوان طراح و ایده پرداز هنری عطرهای این خانه در سال ۲۰۰۶، فصل جدیدی از فعالیت های امواج آغاز شده است. طراحی روایحی پویا، عمیق، چالش بر انگیز و ماجراجویانه که همچنان به ریشه های برند پایبند هستند؛ امواج را به یکی از هیجان انگیزتر نام های حال حاضر در جهان عطر تبدیل کرده است.

آغاز بکار خانه عطر آمواج Amouage به سال ۱۹۸۳ باز می گردد. زمانی که سلطان عمان به منظور معرفی و توسعه شیوه های عطرسازی عربی، دستور به راه اندازی یک لاین عطرسازی با همکاری متخصصان و کمپانی های بزرگ عطر در جهان می دهد. نخستین عطر این برند توسط Guy Robert طراحی و در سال ۱۹۸۳ معرفی شد. استفاده از نمادهای بویایی خاورمیانه همچون صمغ های گرانبها، ادویه ها، عود و بخور در کنار شیوه های مدرن عطرسازی غرب، هویت منحصربفرد عطرهای این برند را شکل داده است.

عطر برند شنل

عطر برند شنل

این برند، همواره با گروهی از عطرسازان و طراحان بزرگ در خلق عطرهای خود همکاری کرده تا کیفیت، زیبایی و اصالت؛ مشخصه اصلی عطرهای شانل باشد.

برند شنل Chanel با رقم زدن انقلابی بزرگ در صنعت مد و پوشاک در سال ۱۹۱۰ متولد شد. طراح و بنیانگذار این مزون Gabrielle(Coco) Chanel با ارائه طرح هایی ظریف، ساده و زیبا، طراحی پوشاک زنانه را دستخوش تغییراتی بزرگ ساخت. علاوه بر درخشش در جهان مد، شانل یکی از مهم ترین نام های تاریخ عطر است. او در سال ۱۹۲۱ با همکاری عطرساز افسانه ای بنام Ernest Beaux، عطر Chanel N°۵ را معرفی کرد. موفقیت این عطر بزرگ و جریانساز، شانل را به نامی محبوب و جاودانه در عطرسازی تبدیل کرد.

عطر کریستین دیور

عطر کریستین دیور

عطر کریستین دیور Dior توسط طراح مشهور مد، Christian Dior در سال ۱۹۴۷ راه اندازی شد. ارائه مجموعه منحصر بفردی از پوشاک زنانه تحت عنوان New Look در همین سال، دیور را به نامی پیشگام و بزرگ در صنعت مد تبدیل کرد. در همین سال، نخستین عطر دیور تحت عنوان Miss Dior معرفی شد تا با موفقیت آن، داستان درخشش دیور در جهان عطر آغاز شود. دیور که در حال حاضر تحت امتیاز کمپانی LVMH است؛ ارائه گر مجموعه ای از عطرهای لوکس، مدرن و باکیفیت است که توسط عطرساز این برند بنام François Demachy طراحی می شوند.

عطر ادکلن کرید

عطر ادکلن کرید

این لاین عطرسازی که تنها خانه عطرسازی خانوادگی در جهان است؛ توسط فرزندان و نوادگان کرید اداره شده و هنر عطرسازی در این خانه از نسلی به نسل بعد آموخته شده است. ارائه روایحی مدرن و جریانساز در کنار عطرهایی که بر اساس فرمول های کلاسیک و سلطنتی کرید خلق می شوند؛ این خانه را به جایگاهی دست نیافتنی در عطرسازی رسانده است.

عطر کرید Creed بعنوان تأمین کننده کالاها و اکسسواری چرمی دربار بریتانیا در سال ۱۷۶۰ فعالیت های خود را آغاز کرد. James Henry Creed بنیانگذار این خانه، در سال ۱۷۸۱ نخستین عطر را با الهام از دستکش های چرمی و به دستور شاه جورج سوم طراحی نمود. در ادامه کرید بعنوان خانه ای که ارائه گر روایحی منحصربفرد و فاخر است؛ بعدها مورد توجه بسیاری از امپراطوری ها قرار گرفت و در سال ۱۸۵۴ به درخواست ملکه فرانسه، مرکز فعالیت های خود را به شهر پاریس انتقال داد.

 

اطلاعاتی چند در مورد عطر و ادکلن ها

 

چگونه از عطر درست استفاده کنیم؟

عطر را روی قسمت‌های نبض‌ دار بدن اسپری کنید، آن هم نه از فاصله خیلی نزدیک. عطری که از فاصله نزدیک اسپری شود روی یک نقطه جمع می‌شود و احتمال اینکه بوی آن به تلخی بزند زیاد است. مچ دست‌ها، گردن و آرنج‌ها محل‌های اصلی اسپری عطر می باشند. دست‌تان را در فاصله ۱۰ تا ۱۵ سانتی‌متری این نقاط بگیرید و به آرامی عطر را اسپری کنید. در مورد مچ دستان یک نکته را به خاطر داشته باشید؛ بعد از استفاده از عطر، مچ‌ها را به هم نسایید. این کار باعث خراب شدن بوی عطرتان می‌شود. بعضی‌ها عطر را تنها روی گردن‌ شان اسپری می کنند اما فقط به گردن اکتفا نکنید چون بخش زیادی از بوی عطرتان رو به بالا خواهد رفت و کمرنگ می‌شود. مچ دست‌ها برای تکمیل این پروژه عالی است!

بوی یک عطر ادکلن در افراد مختلف کمی متفاوت است

ترکیب شیمیایی پوست بدن، رژیم غذایی و سن اشخاص بر عطری که استفاده می‌شود، تاثیر می‌گذارد. عطر دارای بسیاری از روغن‌های اسانس‌دار است. برخی از روغن‌های اسانس‌دار تاثیرات متفاوتی روی پوست می‌گذارند و برخی از آنها جذب پوست می شوند. همین مسئله باعث می‌شود تا بویی از پوست متصاعد و در نتیجه بوی عطر نیز متفاوت شود.

چگونه می توان عطر تقلبی را از اصل تشخیص داد؟

بیشتر عطرهای اورجینال دارای در سنگین و تقریبا آهنربایی هستند که کاملا با خود شیشه چفت می‌شوند، در نمونه تقلبی معمولا در، بسیار سبک و شل روی شیشه عطر قرار می‌گیرد.

عطرهای اورجینال معمولا از شیشه با کیفیت و شفافی برخوردار هستند که معمولا در نمونه تقلبی آن شیشه کدر و حتی کمی سبکتر به‌ نظر می‌رسد.

آخرین مرحله تشخیص و شناسایی عطر اورجینال رایحه خود عطر است که درصورت آشنایی خریدار با آن رایحه شناسایی آن راحت بوده در غیر این صورت می‌توان ذکر کرد که عطرهای تقلبی بنا به نداشتن کنترل کیفی و استاندارد رایحه ثابتی ندارند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 4,83 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.