سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

طرز تهیه پرتقال ژله ای

طرز تهیه پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف

آماده سازی: ۳۰ دقیقه
مدت انتظار: ۴ ساعت
مجموعاً: ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

مواد اولیه :

پرتقال ۹ عدد

پودر ژله ۶ بسته (با ۶ رنگ و طعم مختلف)

پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف

درست کردن پرتقال ژله ای خیلی آسونه و میشه به هر رنگی تهیه ش کرد و تو مهمونی ها و جشن های مختلف، مهمون ها رو غافلگیر کرد. پس در ادامه با من همراه باشید:

طرز تهیه:

پرتقال ها رو شسته و از وسط نصف میکنیم. حالا میتونیم میوه رو از پوست جدا کنیم و برای مصرف کنار بذاریم و یا با آبمیوه گیری پوست ها رو از میوه جدا کنیم (بدون آسیب زدن به پوست پرتقال).

پرتقال ژله ای در رنگهای مختلفحالا ژله ها رو با رنگهای دلخواه طبق دستورالعمل روی بسته بندی ژله، آماده میکنیم و تو ۱۸ پوست پرتقال آماده که از قبل تو قالب مافین یا کاپ کیک قرار دادیم، میریزیم و تو یخچال میذاریم.

پرتقال ژله ای در رنگهای مختلفبعد از اینکه ژله آماده شد، از یخچال بیرون میاریم و هر پرتقال رو با چاقویی تیز به ۳ یا ۴ برش تقسیم میکنیم که تعداد برشها بستگی به سایز پرتقال ها و ضخامت دلخواه برشها داره.
از این ژله خوشمزه و در عین حال زیبا لذت ببرید.

پرتقال ژله ای در رنگهای مختلف 

نکته:

* مسلما کمی از هر ژله اضافه میاد که میتونیم پرتقالهای بیشتری استفاده کنیم و پرتقال های ژله ای بیشتری تهیه کنیم و یا از اونها برای تهیه ژله تو ظرفهای دلخواه استفاده کنیم.
* برای اینکه بعد از برش زدن پرتقالها، ژله ها آسیب نبینن و فرمشون رو از دست ندن؛ بهتره برای قرار دادن ژله توی یخچال، سطح ژله با کاغذ روغنی پوشیده بشه و بیش از زمان ذکر شده در دستورالعمل توی یخچال بمونه.

 

فودسوران

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 47, میانگین امتیاز: 4,64 از 5)
Loading...