سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی خاتم کاری از فروشگاه بازار مینا

صنایع دستی

خاتم کاری

خاتم کاری چیست؟ خاتم کاری اصفهان و شیراز برای ما تداعی گر ست های رومیزی اداری شیک و زیبایی است که از چوب های بسیار ضخیم و مقاوم ساخته شده بودند و هنوز هم جزو لوازم لوکس اداری هستند. با گذر زمان و آشنا شدن بیشتر مردم با صنایع دستی خاتم کاری روی مس، خاتم کاری روی چوب و ساخت وسایلی مثل تخته نرد، صفحه شطرنج، خودکارهای تزئینی، جاقلمی خاتم کاری، خاتم کاری جا دستمال کاغذی و غیره تنها به بخشی از این محصولات تبدیل شدند. امروزه خاتم کاری شیراز به عنوان برترین شهر تولید کننده صنایع دستی خاتم در ایران در کنار شهر اصفهان خوش می درخشد و طیف گسترده ای از محصولات را تولید می کنند. خاتم کاری ایرانی بقدری زیبا و متنوع است که نمونه آن در هیچ یک از کشورهای معروف و پرچمدار صنایع دستی در جهان دیده نمی شود.

فروش انواع هدایای تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان شامل محصولات خاتم کاری اصفهان، میناکاری، فیروزه کوبی؛ ملیله کاری، تندیس میناکاری و … از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی بازار مینا

بازار مینا   BazareMina.ir

تماس با واحد فروش : ۰۹۰۱۹۲۷۷۵۱۲  –  ۰۳۱۳۴۶۵۱۲۷۱

گلدان خاتم کاری

امروزه محصولات خاتم کاری به حدی معروف شده اند و جای خود را در بین صنایع دستی تثبیت کرده اند که به جرأت می توان گفت همه با این نوع محصولات و ظروف خاتم کاری آشنا هستند و در بسیاری از ادارات و منازل، حداقل یک محصول خاتم به چشم می خورد. با این حال بسته به اینکه از چه نوع چوب و چسبی برای ساخت این ظروف و محصولات استفاده شده باشد و یا چه نوع ورقه مسی با چه میزان ضخامتی بکار گرفته باشند، کیفیت، مرغوبیت، زیبایی و ماندگاری آنها بسیار متفاوت خواهد بود. ظروف خاتم کاری از خانم های خانه دار گرفته برای تزئین منزل و ویترین داخلی تا شرکت های مختلف برای ثبت هدایای تبلیغاتی و تندیس های مس و خاتم، طرفدار دارد. برای اینکه خیالی آسوده بابت خریدتان داشته باشید و مطمئن باشید هزینه پرداخت شده تماما بخاطر کیفیت و مرغوبیت بسیار بالاست، فروشگاه بازار مینا را توصیه می کنیم. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا به عنوان بزرگترین فروشگاه با کیفیت ترین محصولات خاتم در کشور فعالیت دارد. تنوع بالا و قیمت های مناسب و همچنین تضمین دادن به مشتریان بابت ماندگاری بالا، باعث شده این فروشگاه در صدر لیست انتخاب مشتریان باشد.

فروشگاه صنایع دستی

هدایای تبلیغاتی اصفهان

هدایای تبلیغاتی نامی آشنا و قدیمی برای تمامی شرکت ها و سازمان هایی است که هر روز درگیر تبلیغات و جذب مشتری هستند و نتیجتا از ایده های خلاقانه، زیبا، ماندگار و صد البته قیمت مناسب استقبال می کنند. لازم نیست برای خرید هدایای تبلیغاتی خاص برندتان خود را به زحمت بیندازید چون هدایای تبلیغاتی جدید صنایع دستی کار را برای شما خیلی راحت کرده اند. شما نه تنها با خرید این نوع هدایای تبلیغاتی ارزان در هزینه های بازاریابی و جذب مشتری یا حفظ مشتریان قدیمی، صرفه جویی زیادی کرده اید بلکه از مزایای دیگری نیز بهره مند شده اید. اگر هدایای تبلیغاتی خلاقانه با کلی مزایا و امکانات هستید، هدایا و باکس های تبلیغاتی صنایع دستی و تندیس های مناسبتی دقیقا همان گزینه ای است که ماه ها به دنبال آن بودید. این نوع هدایای تبلیغاتی لاکچری ساخته شده از بهترین و پرفروش ترین صنایع دستی کشور اعم از میناکاری، خاتم کاری یا مس و خاتم، فیروزه کوبی یا مس و فیروزه، مس و پرداز، میناکاری روی سفال و غیره هستند. در نتیجه برای خرید این نوع هدایای تبلیغاتی لوکس گزینه های زیادی پیش روی شماست که هر کدام قابلیت سفارشی سازی و تغییر مثل درج پلاک تجاری دارند. تمامی این ویژگی ها و خدمات را می توانید در فروشگاه بازار مینا پیدا کنید. این فروشگاه به دلیل اینکه محصولات هدایای تبلیغاتی و تندیس ها را در کارگاه های خصوصی وابسته به همین مجموعه تولید می کند، کاملا کیفیت آنها را تضمین نموده و با قیمت بسیار مناسبتری به فروش می رساند.

هدایای تبلیغاتی

صنایع دستی اصفهان

صنایع دستی چیست؟ از اسم این نوع محصولات ارزشمند و بسیار مهم ملی هر کشور مشخص است که بدون دخالت دستگاه و صرفا با خلاقیت و هنر دست هنرمندان و اساتید سازنده به وجود می آیند و همین باعث شده تا بسیار گرانبها و مهم باشند. جالب است بدانید که صنایع دستی اصفهان بیش از نیمی از صنایع دستی ایران را تشکیل می دهند. در ساخت صنایع دستی ایرانی، نهادهای خصوصی مثل کارگاه های مختلف و اساتید هر شاخه به همراه بانوان هنرمندی که در منزل به عنوان شغل خانگی در این صنعت فعالیت دارند و به نوعی هنرمندن گمنامی هستند، دخالت دارند و هر کدام به سهم خود تلاش می کنند تا ضمن کسب درآمد، از منسوخ شدن صنایع دستی جلوگیری کرده و رونق و جایگاه مهم آن را در بین مردم جامعه حفظ کنند. فروشگاه بازار مینا به عنوان بزرگترین و معتبرترین فروشگاه صنایع دستی کشور با در اختیار داشتن کارگاه های خصوصی تولیدی و همچنین حمایت از محصولات هنرمندان خانگی که با کیفیت و استانداردهای این مجموعه همخوانی داشته باشد، سهم بزرگی در این زمینه شکوفایی صنایع دستی ایفا نموده است.

خاتم کاری اصفهان

شما می توانید با مراجعه به وب سایت بازار مینا، تمامی مدل های پرفروش و بسیار معروف صنایع دستی کشور را به همراه برندهای معتبر هر یک، با قیمت مناسب و تضمین کامل خریداری نمایید. فروشگاه صنایع دستی بازار مینا محصولاتی هم تحت عنوان هدایای تبلیغاتی صنایع دستی به فروش می رساند که مناسب شرکت های خصوصی و دولتی مختلف بوده و قابلیت درج پلاک تجاری در خرید عمده نیز وجود دارد. خاتم کاری اصفهان محصولی زیبا که نمی توان چشم از آن برداشت. خاتم کاری و صنایع دستی سابقه ای دیرینه دارد و در هر دوره تلاش شده تا به سلیقه نسل امروزی نزدیکتر شود. با تولید هدایای تبلیغاتی مس و خاتم، شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی مختلف کشور نیز می توانند روی هدایای خلاقانه و کاملا جدید سرمایه گذاری کنند.

فروشگاه صنایع دستی اصفهان    BazareMina.ir

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.