شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

شیشه رنگی لاکوبل، ابداعی جدید در صنعت شیشه و آینه

شیشه رنگی یکی از مهمترین المان های دکوراتیو و در فضاهای داخلی خانه های شما معرفی می شود. اما بسیاری از مردم علاوه بر اینکه از شیشه رنگی ها در فضاهای مهم خانه خود استفاده می کنند، در فضاهایی مثل آشپزخانه ها نیز از این نوع شیشه ها به عنوان پوششی مهم استفاده می کنند. شیشه های رنگی لاکوبل می توانند با پوشاندن فضاهای بین کابینتی و پوشاندن فضای بالای اجاق گازها علاوه بر اینکه در برابر حرارت مقاوم بوده زیبایی فضا را چندین برابر کند. حال برخی از افراد بر این باورند که این شیشه ها نمی توانند در برابر حرارت از خود مقاومت بالایی نشان دهند، اما بهتر است بدانید که به این صورت نیست شیشه های لاکوبل به دلیل سکوریت بودن به هیچ عنوان با تغییرات دمایی دچار ترک و شکستگی نشده است.

شیشه رنگی ایران لاکوبل

از شیشه های رنگی در کدام یک از فضاها می توان استفاده کرد؟

از شیشه های رنگی به خصوص شیشه های لاکوبل در فضاهای مختلف استفاده می شود. شما می توانید با سفارش و خرید شیشه های لاکوبل در خانه خود، زیبایی و منحصر به فرد بودن را به فضای خانه خود تزریق نمایید. با توجه به رنگ های موجود در کالیته رنگی یکی از رنگ هایی که با فضای شما تطابق دارد، را انتخاب کنید. استفاده از شیشه رنگی لاکوبل در تمامی فضاهای خانه مجاز است. فضاهای بین کابینتی آشپزخانه، دیوارهای نشیمن و پذیرایی، کمد دیواری و فضای پشت تلویزیون که به تی وی روم معروف است می توانند فضاهای خوبی برای نشان دادن این نوع شیشه ها به شمار بروند. اگر قصد خرید شیشه رنگی به خصوص شیشه رنگی لاکوبل را دارید، به سایت ایران لاکوبل مراجعه نموده و از محصولات این مجموعه با تجربه خریداری نمایید.

شیشه رنگی ایران لاکوبل

به چه دلیل بهتر است شیشه های لاکوبل را خریداری نماییم؟

بسیاری از افراد در تلاش هستند تا برای بسیاری از فضاهای خود از شیشه های لاکوبل استفاده نمایند. حال ما در این بخش در نظر داریم شما را با تمامی ویژگی های این نوع شیشه ها آشنا کنیم.

  • تمیز شدن راحت شیشه های لاکوبل
  • بازتاب شدن نور تابیده شده به آینه
  • نصب آسان
  • براق بودن
  • قیمت مناسب
  • داشتن رنگ بندی براساس کالیته رنگی
  • زیبایی شیشه رنگی های لاکوبل
  • استحکام و مقاومت بسیار بالای شیشه های لاکوبل

شیشه رنگی لاکوبل چه تفاوت هایی با سایر شیشه رنگی ها دارد؟

شیشه های رنگی انواع گوناگونی دارد که هریک از آنها به دلیل داشتن هویت مختلف می تواند کارکرد آن ها را عوض کند. به طور کلی شیشه های لاکوبل در مقایسه با شیشه های رنگی ترنسپرنت و شیشه های رنگی مات، این ویژگی را دارد که نور را بازتاب کند و فضا های تاریک را تا میزان قابل توجه ای روشن کند. شما می توانید در فضاهایی که نسبتا تاریک هستند شیشه رنگی لاکوبل را برای روشن شدن فضا استفاده نمایید. از ویژگی های مهم این نوع شیشه ها می توان به این مورد اشاره کرد که، شیشه های لاکوبل تحت هیچ عنوانی کثیفی را پخش نکرده، و می توانید تنها با چند قطره شیشه پاکن و یک دستمال سطح روی شیشه های لاکوبل را به آسانی تمیز نمایید.

نحوه ساخت شیشه رنگی لاکوبل

شیشه های لاکوبل چگونه ساخته می شوند؟ بهتر است بدانید که شیشه های لاکوبل در اصل یک شیشه ساده بدون رنگ بوده که در کارگاه های رنگ، آن ها را رنگ کرده و به شکل شیشه های لاکوبل امروزی در می آیند. سپس پس از بریدن شیشه ها و تعیین شدن اندازه های آن ها، شیشه های لاکوبل را توسط رنگ های سندپلاست که عمدتا به صورت پیستوله ای پاشیده می شود، ساخته شده است. رنگ های متفاوتی در این نوع شیشه ها مورد استفاده قرار می گیرد که می تواند بر اساس نیاز کاربران باشد. به طور کلی شیشه های لاکوبل، از یک طرف رنگ می شوند، و از سمت دیگر شما انعکاس رنگی را مشاهده می کنید که باید ببینید.

شیشه رنگی لاکوبل، ابداعی جدید در صنعت شیشه و آینه

این روزها بسیاری از افراد در تلاش هستند تا از طریق استفاده کردن از شیشه های رنگی مدرن، رنگ و بوی تازه ای به خانه های خود بدهند. بنابراین شما می توانید به راحتی از طریق خرید این نوع شیشه رنگی ها به بسیاری از نیازهای خود پاسخ بدهید. بسیاری از افراد برا فضاهای گوناگون خانه خود، از این نوع شیشه رنگی ها استفاده می کنند، که شما می توانید به راحتی با خرید این نوع شیشه ها فضاهای بین کابینتی، دیوارپوش های خانه و تک تک فضاهای خانه خود را زیبا نمایید. بنابراین می توان با صراحت اذعان داشت که شیشه های رنگی لاکوبل، یکی از مهمترین ابداع در صنعت شیشه و آینه بوده است و بسیاری از افراد می توانند به راحتی با خرید این نوع شیشه ها، به بسیاری از نیازهای خود پاسخ بدهند.

صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل

جمع بندی

اگر قصد دارید خانه ای زیبا با هزینه نسبتا مناسبی داشته باشید، می توانید به راحتی با خرید شیشه رنگی های لاکوبل، هر آنچه را که نیاز دارید به خانه خود هدیه کنید. به طور کلی شیشه های رنگی لاکوبل در مقایسه با سایر شیشه های رنگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند به راحتی با فضای انتخابی شما هماهنگ شود. به طور کلی شیشه های لاکوبل این قابلیت را دارند که در برابر ضربه، حرارت و عوامل محیطی مقاومت خود را حفظ نموده و دچار شکستگی و ترک نشود. از دیگر ویژگی های مهم این نوع شیشه ها می توان به تمیز شدن راحت آن ها اشاره کرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.