جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

شرایط دریافت وام فوری مانند وام ازدواج بانک مهر ایران چگونه است؟

یکی از وام هایی که بانک مهر ایران با شرایط بسیار عالی در اختیار زوج  های جوان قرار می دهد وام ازدواج است. در سال های اخیر وام ازدواج با مبالغی مانند ۱۵ و ۳۰ و ۴۰ میلیون تومان به زوج های تازه ازدواج کرده واگذار می شود. یکی از فواید این وام  برای زوج ها کارمزد پایین آن است به صورتی که بازپرداخت بسیار ساده ای دارد و بابت این تسهیلات هیچگونه سودی از طریق بانک از مشتریان برداشت نمی گردد. زمانی که مشتری افتتاح حساب در بانک مهر ایران داشت باید پنج ماه صبر کند و بعد از گذشت این پنج ماه می تواند درخواست تسهیلات داشته باشد. وام ازدواج بدون اینکه به نوبت نیاز داشته باشد و با روش های بسیار ساده برای ضامن انجام می‌گیرد. دریافت این وام توسط زوج ها می تواند در بانک مهر ایران کمتر از یک هفته انجام گیرد و مانند یک وام فوری به زوج ها تعلق می گیرد. وام مسکن نیز در این بانک  به افراد واجد شرایط تعلق می گیرد. در وام بانک مهر ایران مانند وام بانک رسالت کارمزد های کمی برای مشتریان در نظر گرفته می شود.

دریافت وام فوری بانک مهر ایران

شرایط دریافت وام فوری مانند وام ازدواج بانک مهر ایران چگونه است ؟

 

شرایط دریافت وام ازدواج از بانک مهر ایران

یکی از مزایای وام ازدواجی که از طریق بانک مهر ایران به زوج ها داده می شود این است که مانند یک وام فوری تمام مراحل آن انجام می شود و در کمتر از یک هفته در اختیار آنها قرار می گیرد تا بتوانند از آن برای شروع زندگی استفاده کنند. واجدین شرایط وام ازدواج  می توانند در زمان بسیار کمی مانند وام فوری آن را در اختیار داشته باشند. کسانی که می خواهند از این وام استفاده کنند باید به شعب بانک مهر ایران مراجعه حضوری داشته باشند و یا به صورت غیر حضوری در سایت www.QMB.Ir  ثبت نام انجام دهند. مبلغ وام ازدواج  در شروع فعالیت این بانک  پانزده میلیون تومان بوده و در سال های اخیر به ۳۰ و ۴۰ میلیون هم افزایش پیدا کرده است و هر  دو زوج مبلغ ۸۰ میلیون تومان به عنوان وام ازدواج دریافت خواهند کرد. این وام به دلیل زمان کوتاهی که به دست مشتریان می رسد مانند وام فوری می باشد. زمانی که در این بانک وام زیر ده میلیون تومان پرداخت شود یک ضامن مورد نیاز خواهد بود و اگر بالاتر از ده میلیون تومن باشد دو ضامن نیاز دارد. باز پرداختی که بانک مهر ایران برای وام فوری در نظر می گیرد  به وضعیت فرد متقاضی در بانک از نظر گردش مالی بر می گردد که بین یک تا سه سال متغیر خواهد بود. بسیاری از اداره های دولتی و غیر دولتی برای کارمندان خود با این بانک قرارداد تنظیم می کنند که دریافت وام ازدواج و یا هم وام فوری دیگری را از این بانک دریافت کنند.

دریافت وام ازدواج از بانک مهر ایران شامل چه مراحلی است؟

  • مهمترین اصل در دریافت وام ازدواج و یا هر وام فوری دیگری مطالعه دقیق شرایط می باشد و مطالعه شرایط وام را می توان با مراجعه حضوری به بانک و یا سایت بانک دریافت نمود.
  • در مرحله دوم در یافت وام باید در سایت ثبت نام انجام شود و بعد از ثبت نام کد ده رقمی دریافت شود .
  • بعد از مرحله دریافت کد ده رقمی  افراد لازم ست که حداکثر در  ۴۵ روز مدارک خود را تکمیل نمایند. باید در نظر داشته باشید اگر مدارک خود را تکمیل نکنید نام شما حذف خواهد شد.
  • برای دریافت وام فوری مانند ازدواج بهتر است در طرح های پیوند مهر یک و دوم ثبت نام کنید.

دریافت وام ازدواج از بانک مهر ایران شامل چه مراحلی است؟

طرح پیوند مهر یک در بانک مهر ایران چه شرایطی دارد؟

وام ازدواج به تمام افراد واجد شرایط اعطا می شود افرادی که دفعه اول ازدواج را دارند و مدارک خود را در بانک تکمیل کرده باشند. بانک مهر ایران نیز یکی از بانک های ارائه کننده این تسهیلات است. شرایط دریافت وام ازدواج در این بانک با ایجاد طرح پیوند یکم مقداری متفاوت تر می باشد. بهتر است با حساب قرض الحسنه پس انداز طرح یکم پیوند آشنا شوید و شرایط دریافت و بازپرداخت آن با وام های ازدواجی که از طریق بانک های دیگر ارائه می شود مقایسه نمایید. در طرح یک پیوند مهر ایران ابتدا حساب فردی که متقاضی وام است بررسی می گردد و با  توجه به امتیازی که حساب فرد دریافت می کند شخص متقاضی می تواند وام فوری مانند ازدواج را دریافت نماید. حداکثر مبلغی که فرد می تواند بابت این وام دریافت نماید ۴۰ میلیون تومان است و می‌تواند در طول ۳۶ ماه آن را به بانک برگرداند. یکی از مزایای این بانک برای وام ازدواج انتقال وام به اقوام درجه یک می باشد. یکی دیگر از مزایای طرح یکم پیوند بانک مهر ایران این است که زوجین می‌توانند به صورت همزمان از سایر بانک ها نیز وام ازدواج را دریافت کنند.

طرح دوم پیوند مهر در بانک مهر ایران چیست؟

طرح دوم پیوند مهر در بانک مهر ایران برای اشخاصی در نظر گرفته می شود که نگران آینده فرزندان خود هستند و به فکر سرمایه گذاری برای مسکن و ازدواج آنها می باشند. به غیر از وام ازدواج که دریافت آن مانند وام فوری بسیار سریع انجام می شود کسانی که در حال حاضر زمان ازدواجشان نیست، می توانند آینده خود را تضمین کنند و با شرکت در طرح دوم پیوند مهر سرمایه گذاری برای فرزندان خود انجام بدهند  و هنگامی که زمان ازدواج آنها رسید با توجه به سرمایه گذاری که در بانک هم انجام داده اند وام ازدواج را مانند وام فوری در اسرع وقت با شرایط بهتری دریافت نمایند. در حال حاضر وام ازدواج  برای هر دو زوج  مبلغی معادل ۸۰ میلیون تومان است.

دریافت وام فوری ازدواج

طرح دوم پیوند مهر در بانک مهر ایران چیست؟

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام فوری ازدواج از بانک مهر ایران

برای دریافت وام فوری ازدواج از بانک مهر ایران مدارکی مورد نیاز است که باید به بانک تحویل داده شود که شامل:

  • سند ازدواج که کپی و اصل آن مورد نیاز است.
  • اصل و کپی صفحات شناسنامه هر دو زوج تحویل داده شود.
  • اصل و کپی شناسنامه های افرادی که ضامن زوجین شده اند.
  • اصل و کپی کارت ملی زوجین الزامی است.
  • اصل و کپی کارت ملی ضامن ها الزامی است.
  • کد پستی و نشانی دقیق زوجین الزامی است.
  • کد رهگیری که بعد از ثبت نام اینترنتی انجام می شود ضروری است.

 

برای دریافت وام بانک مهر ایران از هر نوعی که باشد چه به صورت وام فوری و یا وام ازدواج  باید مدارک کاملی به بانک ارائه شود. این بانک با بهترین شرایط و با درصد پایین بهره ای که برای وام هایش در نظر می گیرد می تواند در زندگی افراد تاثیر فراوانی داشته باشد. وام ازدواج این بانک صرفا برای ایرانیان نیست  و اتباع خارجی و اقلیت های دینی نیز می توانند از این وام استفاده کنند. افرادی که عقد کرده اند و هنوز دو سال از عقدشان می گذرد می توانند این وام را دریافت کنند. مبالغ  ۳۰و ۴۰ میلیون تومانی برای افرادی است که از سال ۱۳۹۶ به بعد  ازدواج کرده اند و طرح های پیوند بانک مهر ایران نیز شرکت کرده باشند. به عقد های قبل از سال ۹۶ پانزده میلیون وام ازدواج تعلق می گیرد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 13, میانگین امتیاز: 4,08 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.