شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

راهنمای سفر پاییزه به مدرن‌ترین شهر‌های توریستی

بار سفر بندید و در روز‌های زیبای پاییزی یکی از تورهای مسافرتی زیر را رزرو کنید؛ هنور هوا خوب است و برای سفر نیاز به لباس‌های پشمی و سنگین نیست در مورد سفر به این سه شهر زیر فکر کنید.

 

استانبول سلطان احمد

 

تور استانبول؛ اقامت در هتل‌های دنج تقسیم

 

بخش اصلی تور استانبول اقامت در هتل‌های زیبای این شهر و خوردن صبحانه‌های لذیذ هتل‌ها است معمولا سالن‌های غذاخوری و سرو صبحانه این رستوران‌ها طبقه آخر هتل‌ها است و با منظره زیبایی از شهر و تنگه بسفور صبحانه میل می‌کنید.
لیست هتل‌های زیبای آژانس مقتدر سیر تابان را در وب‌سایت این آژانس بررسی کنید و هتلی که باب سلیقه خودتان است را انتخاب کنید.
در تقسیم یا سلطان احمد هتل بگیرید تا هم دسترسی راحتی به مترو و تراموا داشته باشید و کلی جاهای دیدنی را باقدم زدن ببینید. در کنار بسفور بنشینید و نوشیدنی بنوشید در رستوران‌های پل بسفور غذاهای دریای میل کنید و به کافه‌های شبانه خیابان تقسیم سری‌بزنید.

تور‌ها با پرواز‌های ماهان، ایران ایر و قشم ایر اجرا می‌شوند و همگی دارای ترنسفر‌ رفت و برگشت فرودگاهی هستند.

در این روز‌ها فرشگاه‌ها تخفیف‌های خوبی دارند و از طرفی بازار فروش اجناس تازه داغ است در خیابان استقلال و در مراکز خرید معروف استانبول خریدهای سالانه خوبی خواهید داشت.

با کشتی‌های تور بسفور بروید و از دیدنی‌های ساحلی این شهر لذت ببرید؛ کاخ دولما باغچه را ببینید این کاخ مجلل و زیبا مرکز اداری پادشاهان عثمانی بوده است و در نهایت آتاتورک از ان استفاده کرده است. برای بازدید از کاخ دولما باغچه از میدان تکسیم سوار مترو فونیکلار شوید و به ایستگاه کاباتاش بروید. کاخ دولماباغچه حدود ۴۰۰ متر با ایستگاه کاباتاش فاصله دارد که با دنبال کردن تابلوها به آن خواهید رسید.

استانبول پر از دیدنی‌های جذاب است از مناظر طبیعی گرفته تا پارک‌ها و دیدنی های تاریخی همه چیز برای سفری همه چیز تمام فراهم است هر جوری که دلتان خواست برنامه ریزی سفر کنید و دیدنی های شهر را ببینید. برای رزرو تورهای ۳ تا ۷ شب استانبول با کار‌شناسان آژانس تماس بگیرید.

 

 

سواحل پاتونگ تایلند

 

تور تایلند؛ سفر به سواحل زیبای پاتونگ

با تور تایلند وارد شهر زیبای بانکوک می‌شوید اینجا شهر غذاهای خیابانی و شب‌زنده داری است که به داشتن بازار‌های شبانه‌روزی معروف است. پیشنهاد می کنیم که یکی از تورهای ترکیبی تایلند در آژانس مقتدر سیر را انتخاب کنید و علاوه بر اقامت در پاتایا و پوکت ابتدا چند روزی را در بانکوک بمانید؛ خرید کنید و از غذاهای خوش‌طعم تایلندی نوش جان کنید.
برای خوردن و تجربه غذاهای خیابانی جذاب و خرید‌های ارزان به خیابان سوخومویت و میدان سیام حتما سری بزنید آنچه در مورد این سرزمین باید به‌خاطر بسپارید این است که شما وارد دنیای ناشناخته و هیجان انگیزی شده‌اید که باید همه جای آن را کاوش کنید؛ به سمت قسمت قدیمی شهر بروید در گرند‌پلاس مجموعه‌ای از معابد زیبای تایلندی را با معماری‌ها مجلل و نمایی درخشان ببنید.
تایلند بهشت انواع ماساژ درمانی‌هاست این‌ سفر مخصوص شادی و تجدید قوا برای روز‌های آینده است. در پوکت و پاتایا هتل‌‌های چهار و پنج ستاره ساحلی را رزرو کنید و دیدن دریا هر روز از پنجره اتاقتان لذت ببرید.
نزدیک بودن هتل به دریا مزیت خوبی است به راحتی به ساحل می‌روید و شنا می کنید و آفتاب می‌گیرد و هر زمان مایل بودید به سمت اتاقتان قدم می‌زنید. این هتل‌ها معمولا دارای خدمات ماساژ و استخر‌های خوبی هستند اگر به همراه کودکان سفر می‌کنید به امکاات بازی و تفریحی بچه‌ها هم دقت کنید تا اوقات خوشی برای آنها بسازید. تمامی هتل‌ها در بانکوک و شهر‌های ساحلی پاتایا و پوکت دارای صبحانه رایگان نیز هستند و هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

تور‌های آژانس مقتدر سیر به مقصد تایلند با پرواز‌های ماهان انجام می‌شوند؛ تمام تور‌ها دارای ترنسفر‌های رفت و برگشت فرودگاهی هستند و با آنها به راحتی به مقصد می‌رسید.

برای تجربه سفری به یاد ماندنی در تایلند با کارشناسان مسافرتی آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

 

 

ساحل جمیرا در دبی

تور دبی؛ قدم زدن و آبتنی در ساحل جمیرا

روز‌های پاییزی زمان خوبی برای سفر به شهر امیر نشین دبی است؛ شهری که در جهان معروف است و سالانه گردشگران زیادی به آن سفر می‌کنند. اینجا مخصوص تفریح‌های آبی است دبی با داشتن بزرگترین پارک آبی دنیا با آخرین تجهیزات به روز منتظر شماست. به پارک وایلد وادی بروید و یک روز کامل را در این پارک خوش بگذرانید و برروی سرسره‌های آبی سر بخورید ووارد تونل‌های هیجان انگیز شود.
در امارات مال دبی بهترین سرگرمی‌ها و دیدنی‌های را برای خانواده‌ها و گردشگران گرد هم آورده‌اند تا با خیالی آسوده هم خرید کنید و هم تفریح، به دیدن آکواریوم زیبای این مجموعه بروید از بقایای دایناسور عظیم دیدن کنید. در کنار مجموعه امارات مال یک پیست اسکی واقعی پوشیده از یخ وجود دارد که می‌شود تجربه اسکی روی یخ را در دبی داشت.
تجربه اقامت در هتل‌های زیبای دبی فراموش نشدنی‌ است؛ لیست هتل‌های مختلف را در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر ببینید این هتل‌ها دارای رستوران‌های مختلف به همراه استخر و سونا هستند و همگی برای گردشگران آژانس دارای صبحانه رایگان نیز هستند.

تور‌های دبی با پرواز‌های ماهان و ایران ایر به مقصد فرودگاه بین‌المللی دبی پرواز دارند و همگی درارای ترنسفر فرودگاهی هستند.
برای اخذ ویزای امارات و دریافت مشاوره سفر با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و تور دبی را رزرو کنید.

 

منبع : ویرلن

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.