سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

سریال های هفته آینده شبکه خانگی خاتون، قبله عالم، زخم کاری

هفته آینده شبکه خانگی قرار است پرتب و تاب باشد و سریال های جدید شبکه خانگی که بر اساس ژانر تاریخی هستند به نام های (خاتون) و (قبله عالم) عرضه می شوند و ما قصد داریم به معرفی این سریال ها بپردازیم. در این مقاله به معرفی عوامل، خلاصه داستان ها، منبع دانلود و پوستر های این مجموعه ها بپردازیم و آنها را در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم، با ما همراه باشید و نظرات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

سریال خاتون

سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان :

سریال جدید شبکه نمایش خانگی به نام خاتون با کارگردانی خانم تینا پاکروان و با تهیه کنند گی محسن آتش زمزم و مرتضی آتش زمزم در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. یک فصل ۱۶ قسمتی تولید شده است و قرار است در تابستان ۱۴۰۰ به بازار عرضه شود

آیدا ماهیانی در سریال «خاتون» در نقش «باربارا کُوالسکا» و پیام دهکردی در نقش «نظربیگ» در «خاتون» وعاطفه رضوی نقش «قدرت» را در «خاتون» بازی می‌کند

داستان سریال تاریخی خاتون زندگی یک زن و خانواده آن را در سال ۱۳۲۰ شمسی روایت میکند. این سریال در ژانر تاریخی ساخته شده است و  نقش اصلی سریال را خانم نگار جواهریان بازی کرده است و پیش بینی می شود جزء سریال های تاریخی محبوب قرار گیرد. برای دانلود سریال خاتون به سایت آپ تی وی مراجعه کنید.

سریال قبله عالم

سریال قبله عالم :

سریال تاریخی قبله عالم به کارگردانی  حامد حامد محمدی که کار نویسندگی این سریال را برعهده داشته است محصول سال ۱۳۹۹ شمسی است که دریک فصل ۱۶ قسمتی در تابستان سال ۱۴۰۰ در بازار نمایش خانگی وارد شود. این سریال درباره ی زندگی یکی از شاهان قاجاری به نام ناصر الدین شاه ساخته شده است داستانش به گونه ای است که شخص ناصرالدین شاه به دنبال کشف ماده است که که پایان عمر زنده بماند و جاودان شود.

در این سریال ستارگانی چون حامد کمیلی ، شقایق دهقان، سام درخشانی، حامد کاظمی، اردشیر رستمی، پژمان بازغی، مارین ون هولک و سوگل خلیق به بازیگری پرداخته اند.

در خلاصه داستان قسمت اول سریال به این گونه آمده است که ( مادر جان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته‌ها مضمون کوک می‌کنند قبله عالم را هوس باز جلوه دهند. )

برای دانلود سریال قبله عالم میتوانید به سایت تخصصی آپ تی وی مراجعه نمایید. در این سایت بصورت منظم تمام قسمت ها هر هفته قرار خواهد گرفت.

سریال زخم کاری

سریال زخم کاری از ابتدا تا قسمت ۹ :

سریال زخم کاری به کارگردانی آقای مهدویان و به تهیه‌کنندگی  تخت کشیان محصول کشور ایران در سال ۱۴۰۰ می باشد. این مجموعه نمایش خانگی در ژانر خانوادگی اجتماعی ساخته شده و قرار است در یک فصل ۱۶ قسمت به بازار عرضه شود .و بازیگرانی چون جواد عزتی، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، سیاوش طهمورث، مهدی زمین پرداز، امیرحسین هاشمی، منوچهر علیپور، مه لقا باقری، مائده طهماسبی، مرتضی امینی تبار ، سارا حاتمی ، الهه حصاری ، عباس جمشیدی فر، کاظم هژیرآزاد و رعنا آزادی ور به ایفای نقش پرداخته‌ اند .

 

مالکی از مدیران شرکتی موفق است که توسط نعمت ریزآبادی اداره می شود. ریزآبادی، مالکی را مامور می کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی ها وارد مذاکره شود. نروژی ها بعد از عقد قرارداد می خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است را به حساب شرکت واریز کنند ولی …نعمت ریزآبادی از مالکی می خواهد به مناسبت عقد قرارداد با نروژی ها میهمانی ای در ویلایش برپا کند. تمامی اعضای شرکت و خانواده آنها به میهمانی دعوت می شوند. مالکی و همسرش سمیرا نقشه ای در سر دارند…

جنازه نعمت ریزآبادی در وان حمام ویلای مالکی پیدا می شود. علت مرگ مصرف همزمان الکل و تریاک تشخیص داده می شود. منصوره دختر حاج عمو که سال ها خارج از ایران زندگی می کرده و اداره دفاتر خارج از کشور را برعهده داشته وارد ایران می شود…مالک از اینکه توانسته خانواده ریزآبادی را تحت فشار قرار بدهد تا سهم خود را از شرکت بگیرد، بسیار سرخوش است. ولی با مشکلی مواجه می شود که سراغ کریم از کارکنان قدیم شرکت می رود…مالکی که از کارهای غیرقانونی ناصر در پوشش شرکت ریزآبادی آگاه است برای اینکه فشار خود را بر این خانواده افزایش دهد، خبری مبنی بر دست داشتن ناصر در تجارت مواد مخدر در رسانه ها افشا می کند. منصوره به دنبال مصالحه با مالک است و ….

سمیرا خانه مجلل و مورد علاقه خود را خریده و مشغول طراحی دکوراسیون و اسباب کشی به خانه جدید است. مظفری برای اینکه بتواند اخوان را با خود همراه کند به دفتر او میرود و مالک هم برای اخوان دامی پهن کرده است. مالک در دفتر کیش اسنادی را به منصوره نشان میدهد و به منصوره پیشنهاد میدهد به خاطر اتفاقاتی که برای ناصر پیش آمده, او و ناصر از ایران بروند و از منصوره میخواهد وکالت تام شرکت را به او بدهد تا شرکت را از این اوضاع نابسامان نجات دهد . مالکی وارد شرکت می شود و مورد استقبال کارکنان قرار می گیرد. او به رویایی که داشته دست پیدا کرده و بر مسند قدرت نشسته. میثم چند روزی است به دنبال مائده می گردد و با او تماس می گیرد ولی مائده جوابش را نمی دهد. سمیرا به همراه کیمیا راهی شمال می شوند و ….

برای دانلود سریال زخم کاری و خواندن داستان قسمت پنجم می توانید به سایت آپ تی وی مراجعه کنید.

به نظر شما در قسمت پنجم چه اتفاقی می افته ؟ توی نظرات با ما در میان بگذارید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.