جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

سرویس خواب اسپرت و سلطنتی؛ نکاتی که حتماً باید قبل از خرید بدانید. دیجی چوب

سرویس خواب اسپرت و سلطنتی

اگر قصد خرید سرویس خواب اسپرت و سلطنتی دارید، لازم است نکاتی را در خصوص انتخاب سرویس خواب مناسب در نظر بگیرید. ویژگی هایی مانند ابعاد، رنگ، سبک، جنس و … تأثیر زیادی در این انتخاب دارد.

خرید سرویس خواب اسپرت و سلطنتی و نکاتی که حتماً باید قبل از خرید بدانید

خرید سرویس خواب اسپرت و سلطنتی بر اساس فاکتورهای مهمی مانند اجزای تشکیل دهنده، رنگ و جنس سرویس خواب، تشک و روتختی که باید انتخاب شود و قیمت سرویس خواب اسپرت و سلطنتی انجام می شود. اینکه چه سبک سرویس خوابی را انتخاب کنید بسته به سلیقه، سبک  دکوراسیون داخلی و فضایی دارد که قرار است سرویس خواب در آن قسمت قرار گیرد.

نکات مهم در خرید سرویس خواب اسپرت و سلطنتی

برای خرید انواع سرویس خواب اسپرت و سلطنتی بهتر است نکاتی را قبل از خرید در نظر بگیرید. رعایت این نکات باعث می شود تا خوابی آرام را در طی شبانه روز تجربه کنید. این نکات عبارتند از:

سرویس خواب اسپرت

برای مشاهده محصولات و قیمت ها به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید. www.Digichoob.ir

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب

در زمان خرید سرویس خواب بهتر است به اجزای تشکیل دهنده آن دقت نمایید و در صورت لزوم، اجزای غیر ضروری را حذف و یا اضافه کنید، زیرا تأثیر زیادی در قیمت سرویس خواب خواهد داشت. اجزای اصلی این سرویس عبارتند از تختخواب، پاتختی و ست آرایشی؛ ولی در کنار این اجزا می توانید پاف را نیز اضافه کنید. پاف برای استراحت قبل از خواب استفاده می شود و در پایین تخت قرار می گیرد. پاف ها، جای کاناپه و صندلی های بزرگ اتاق خواب را گرفته و زیبایی و جذابیت بیشتری به این تجهیزات می دهند.  پاف را می توانید در صورت تمایل علاوه بر اجزای اصلی سفارش دهید.

تشک سرویس خواب

تشک سرویس خواب نیز باید در انتخاب سرویس خواب جدید در نظر گرفته شود. تشک خواب بر اساس نوع سرویس سلطنتی و اسپرت ممکن است از نظر اندازه و ارتفاع تفاوت هایی با هم داشته باشند. ارتفاع بیشتر تشک ها برای افراد معمولی بین ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود. البته ارتفاع کم و زیاد تر از این نیز وجود دارند. نوع پارچه ای که برای تشک انتخاب می شود، نوع دوخت و مقاومت آن از جمله موارد دیگری است که در انتخاب تشک به آن ها توجه می شود. تشک های طبی و فنری از جمله رایج ترین موارد در انتخاب نوع تشک است که ساختار ستون فقرات در آنها مد نظر قرار می گیرد. رو تختی ها نیز بر اساس اینکه سرویس خواب سلطنتی است یا مدرن انتخاب می شود. بهتر است در زمان خرید رو تختی به رنگ، جنس، الیاف بکار رفته در دوخت آن و … توجه کنید. رنگ و جنس روتختی باید بنا به سبک این تجهیزات انتخاب شود.

سرویس خواب سلطنتی

برای مشاهده محصولات و قیمت ها به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید. www.Digichoob.ir

جنس سرویس خواب

جنس این محصولات نقش مهمی در قیمت سرویس خواب دارد. در زمان انتخاب جنس تخت و لوازم جانبی آن باید به کاربرد و نیز دکوراسیون اتاق خواب توجه نمایید. جنس سرویس های خواب می تواند از چوب، فلز، ملامینه و ام دی اف باشد که بنا به سلیقه و البته بودجه خریدار تغییر می کنند. جنس های چوبی دارای بهترین کیفیت هستند؛ ولی از نظر اقتصادی خرید آن ها نیاز به صرف هزینه بیشتری دارد. در عین حال استحکام و طول عمر زیادی نیز دارند. انواع سرویس خواب اسپرت و سلطنتی که از چوب تهیه شده اند می توانند بهترین گزینه برای خرید این محصولات باشند.

اگر بودجه کافی ندارید می توانید جنس ام دی اف یا ملامینه را سفارش دهید. هرچند ام دی اف از نظر قیمت و کیفیت، بالاتر از ملامینه است، در مقابل سرویس خواب های فلزی، قیمت کمتری دارند و از نظر استحکام نیز در شرایط خوبی به سر می برند؛ ولی نباید در محیط های نمدار و مرطوب استفاده شوند، زیرا ممکن است دچار زنگ زدگی شوند.

برای انتخاب رنگ سرویس خواب مدرن و سلطنتی بهتر است رنگ تختخواب را از رنگ های خنثی انتخاب نمایید. می توانید برای خلاصی از یکنواختی رنگ های خنثی، روتختی، ملحفه ها و بالشت ها را از رنگ های شاد انتخاب کنید؛ ولی در کل باید رنگ سرویس خواب با رنگ دکوراسیون اتاق خواب هماهنگی داشته باشد تا آرامش را به فضا بدهد.

برای مشاهده محصولات و قیمت ها به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید. www.Digichoob.ir

ابعاد سرویس خواب

ابعاد سرویس خواب نقش مهمی در انتخاب نوع سرویس خواب دارد. قبل از خرید این تجهیزات به ابعاد اتاق توجه نمایید. سرویس خواب ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند. معمول ترین ابعاد سرویس خواب برابر ۱۶۰ سانتی متر عرض و ۲۰۰ سانتی متر طول است. هرچند می توانید طول تخت خواب را کمی بیشتر نیز سفارش دهید. سرویس  خواب مدرن نیاز به فضای کمتری نسبت به سرویس خواب های سلطنتی نظیر سرویس خواب سلطنتی لاله دارد. سرویس های سلطنتی از نظر ارتفاع تاج نیز بیشتر از سرویس های اسپرت هستند؛ بنابراین ابعاد فضایی که قرار است از این محصولات استفاده کنید را به دقت اندازه بگیرید و سپس به خرید سرویس خواب اسپرت و سلطنتی اقدام نمایید.

برای مشاهده محصولات و قیمت ها به وب سایت دیجی چوب مراجعه نمایید. www.Digichoob.ir

قیمت سرویس خواب

قیمت سرویس خواب یکی دیگر از مسائل مهمی است که در زمان خرید مطرح می شود. سرویس خواب های سلطنتی به دلیل استفاده از چوب و نیز منبت کاری و ظریف کاری هایی که در آن انجام می شود به مراتب قیمت بالاتری نسبت به نوع اسپرت دارد؛ ولی نکته مهم، دکوراسیون اتاق خواب، فضای اتاق خواب، سلیقه فرد یا افرادی که می خواهند از سرویس خواب جدید استفاده کنند و مواردی از این قبیل است که باید در زمان سفارش مد نظر قرار بگیرد؛ بنابراین اگر بودجه کافی دارید، فضای مناسب در اختیار دارید و از نظر سلیقه نیز تمایل به جنس چوب دارید، می توانید سرویس خواب سلطنتی را انتخاب نموده و برای سال ها خیالتان از بابت تعویض این تجهیزات راحت باشد.

وب سایت رسمی دیجی چوب

www.Digichoob.ir

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۰۳۶۲۳۱۰۵۵

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای الکترونیک

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 4,17 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.