پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

با زیورآلات مناسب مراسم های مختلف آشنا شوید

زیورآلات نقره

زیورآلات بخش جدانشدنی استایل خانم ها و آقایان خوش سلیقه هستند. اکسسوری ها می توانند ساده ترین استایل ها را به استایلی درخشان و جذاب تبدیل ‌کنند. یکی از جدیدترین این نمونه ها استایل جی جی حدید در مراسم مت گالا ۲۰۲۱ است. جی جی لباسی تقریبا ساده و کلاسیک بر تن داشت. با این حال، او زیورآلات و اکسسوری ‌هایی را انتخاب کرد که جلوه لباس او را دوچندان کرد. البته این نکته را نیز بدانید که انتخاب زیورآلات نامناسب می ‌تواند روی استایل شما تأثیر منفی داشته باشد. هر یک از زیورآلات انواع و کاربردهای مختلفی دارند. در ادامه به تعدادی از آن ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

انواع گردنبند زنانه

قبل از گردنبند نقره زنانه باید با انواع آن ها و کاربردشان آشنا شوید. در صورتی که اطلاعات کافی را نسبت به انواع آن داشته باشید انتخاب بهتری خواهید داشت. در ادامه به دو مورد از کاربردی ترین انواع گردنبندها خواهیم پرداخت.

گردنبند مهره‌ای

در طراحی این مدل گردنبند از گوهرهای مختلفی نظیر مرجان ‌ها، بیک لایت و فیروزه استفاده می ‌شود. طراحی آن ها به گونه ‌ای است که مهره ‌های درشت در مرکز کار و مهره ‌های کوچک‌تر در اطراف آن قرار می ‌گیرند. در برخی موارد برای زیبایی بیشتر از انواع پلاک ها در مرکز کار استفاده می شود. طول این گردنبندها معمولا بین ۳۵ تا ۶۰ سانتی متر هستند. آن ها از نظر طولی در بین انواع چوکر، پرنسس و ضیافتی قرار می‌گیرند. گردنبند مهره ای متناسب با مهره های به کار رفته در آن و طولش می تواند مناسب استایل های مختلفی باشد.

گردنبند چند رشته ‌ای

یکی دیگر از انواع گردنبند که از ترندهای ۲۰۲۱ نیز بوده گردنبند چند رشته ‌ای است. این مدل در قالب چند رشته به هم متصل شده طراحی می ‌شود. آن ها از نظر طولی در انواع مدل های گلوبند و چوکر طراحی می ‌شوند. این نوع به صورتی است که دور گردن قرار می گیرد. جنس گردنبندهای چند رشته معمولا از مروارید و مهره است. گردنبند چند رشته ‌ای با لباس ‌های یقه باز و یا یقه اسکی به خوبی ست می شوند.

انگشتر هو

انواع انگشتر زنانه

انگشترهای زنانه از محبوب ترین اکسسوری ها بین خانم ها هستند. انگشتر ها از نظر تنوع ساختاری، رنگ و جنس بسیار متنوع می باشند. در نتیجه افراد بر اساس هر استایل، می توانند انتخابی خاص داشته باشند. در ادامه مواردی از محبوب ترین آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

انگشترهای سنگ تولد  (Birthstone)

علاقه به انگشترهایی که در آن ها از انواع سنگ های قیمتی استفاده شده به وفور در بین افراد دیده می شود. این انگشترها دارای یک نوار فلزی هستند که مزین به انواع سنگ‌های قیمتی است. انتخاب این مدل انگشتر نقره زنانه می تواند انتخابی بسیار مناسب و باارزش برای هدیه به عزیزانتان باشد.

انگشترهای کوکتل

حلقه ‌های کوکتل در آغاز قرن ۲۰ نماد زنان ثروتمند و قدرتمند بودند. این مدل مناسب استفاده روزمره نیست. انگشترهای کوکتل عموما در مناسبت ها و مراسم های ویژه استفاده می شود. علاوه بر این، این انگشترها انتخاب مناسبی برای لباس های کژوال و مینیمال نیستند. این انگشتر را باید با لباس های مجلسی و طراحی شده استایل کنید. انگشتر های کوکتل عموما در دست راست پوشیده می ‌شوند. در طراحی این انگشتر از انواع سنگ های قیمتی نظیر یاقوت، الماس و فیروزه استفاده می شود.

انگشتر هاله  (Halo)

انگشتر هاله از انواع مدل های حلقه نقره زنانه است. طراحی این انگشتر به این صورت بوده که یک سنگ قیمتی در مرکز آن قرار می ‌گیرد. همچنین، سنگ‌های قیمتی دیگری از همان نوع، در سایزهای کوچک‌تر در اطراف مرکز، آن را احاطه می ‌کنند. انگشتر هاله یکی از انگشترهای محبوب و برگزیده بین خانم های باسلیقه است.

گوشواره

انواع گوشواره زنانه

گوشواره نقره یکی از تأثیرگذارترین زیورآلات برای داشتن استایلی جذاب و دلنشین است. به طور کلی زیورآلات نقش چشمگیری در کاریزمای فرد دارند. در این بین گوشواره بیشترین تأثیر را در این باره دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با مواردی از انواع گوشواره نقره زنانه آشنا شوید. با آشنایی بیشتر با انواع مدل گوشواره انتخاب بهتری خواهید داشت.

گوشواره های لوستری

یکی از مدل های گوشواره ها که از قدیم بین افراد جایگاه ویژه ‌ای داشته، گوشواره های لوستری هستند. این مدل از سال ۱۹۲۰ در غرب برای اولین بار طراحی شده است. گوشواره های لوستری در خاورمیانه و هند بیشترین محبوبیت را دارند. علاوه بر این، مدل های لوستری در بین ترندهای سال های ۲۰۲۱ نیز دیده شده ‌اند و محبوبیت زیادی دارند. در سال های اخیر این این مدل را با استایل های غیر رسمی ست می ‌کنند.

گوشواره میخی

گوشواره های میخی یکی از مدل هایی است که از دیرباز مورد توجه قرار گرفته است. این مدل گوشواره برای اولین بار در سال ۱۹۲۰ طراحی شدند. علاوه بر این، در سال های اخیر آقایان بسیاری به این گوشواره علاقه مند شده ‌اند. گوشواره ‌های میخی در مدل ‌های مختلف، از مدل ‌های ساده گرفته تا مزین به جواهرات قیمتی و فلزات مختلف، در بازار موجود می ‌باشند. گوشواره میخی از جلوی گوش وارد سوراخ گوش شده و قفل آن از پشت لاله‌ی گوش بسته می ‌شود. این طرح دارای سبکی مینیمال بوده و به خوبی با استایل های روزمره و کژوال ست می شود.

گوشواره حلقه ‌ای

این مدل نیز از گوشواره هایی است که از دیرباز مورد توجه قرار گرفته است. این گوشواره معمولا دارای ظاهری دایره شکل است. با این حال، در سال های اخیر، گوشواره حلقه ای در مدل های متنوعی طراحی می شود. این گوشواره درون سوراخ گوش قرار می‌گیرد و دور لاله گوش حلقه می ‌شود. گوشواره حلقه ‌ای ممکن است ساده، فلزی یا مزین به سنگ ‌های قیمتی باشند. این مدل از گوشواره ها همیشه در بین ترندهای سال دیده می شوند. گوشواره های حلقه ای را می توانید با استایل های مختلف به خوبی ست کنید.

سخن آخر

هنگام خرید انواع زیورآلات نقره بهتر است با انواع آن ها آشنا باشید تا بهترین را انتخاب کنید. یک انتخاب اشتباه در زیورآلات می تواند استایل زیبا و درخشان شما را کاملا خراب کند. همانطور که همیشه می گوییم زیورآلات و اکسسوری ‌ها تأثیرگذارترین بخش استایل شما هستند. هنرمندان گالری آرته لایف استایل متناسب با تمامی استایل ها و سلیقه ‌ها زیورآلاتی را طراحی کرده است. علاوه بر این، شما امکان ثبت زیورآلات مختلف را با طرح های نیز دارید. زیورآلاتی خاص و ویژه که فقط شما آن ها را دارید. هنرمندان گالری با رعایت تمامی جزئیات محصولی باکیفیت و جذاب را در اختیار شما خواهند گذاشت.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.