پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

زیبایی دستگاه تناسلی خود را به کلینیک تخصصی زنان دکتر لیدی بسپارید

عمل سفید سازی واژن با لیزر یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی امروزه در بین خانم ها می باشد. در واقع تیرگی واژن را می توان به روش های مختلفی از بین برد، اما همه آنها نتیجه دلخواه را نمی دهند و گاه عوارضی هم دارند. یکی از راه های سفید شدن واژن استفاده از غذاها و داروهای مختلف و ترکیب آنهاست که در دراز مدت اثربخشی آن را نشان می دهد. روش دیگر استفاده از کرم های شیمیایی است که می تواند عوارض خطرناکی داشته باشد. بهترین راه برای سفید کردن واژن تا کنون استفاده از لیزر در کلینیک تخصصی زنان دکتر لیدی است که در سریع ترین زمان و با کمترین خطر بهترین نتیجه را به همراه دارد.

زیبایی دستگاه تناسلی

چگونگی رفع تیرگی واژن با لیزر

تیرگی اندام تناسلی معمولاً به دلیل وجود ملانین بر لایه اپیدرم این قسمت از بدن است که برای سفید شدن پوست با لیزر حذف می شود. در این روش لایه برداری مجدد ناحیه تناسلی ابتدا ناحیه مورد نظر با بی حسی موضعی پوشانده می شود تا مراجعه کننده دردی احساس نکند.

بسته به نوع و درجه تیرگی واژن، تعداد جلسات درمانی و مدت زمان هر جلسه متفاوت است. اما به طور متوسط ​​می توان گفت حداکثر زمان لازم برای هر جلسه سفید کردن لیزر واژن حدود ۳۰ دقیقه است.

مزایای سفید کردن واژن با لیزر

یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت لیزر از بین بردن تیرگی واژن است. همچنین روند درمان با این روش زیباسازی واژن نسبت به سایر روش ها کوتاهتر است.

روشنایی واژن با لیزر یک روش جراحی نیست و با استفاده از بی حسی عمومی به کاهش احساس درد در هر فردی کمک می کند. سفید کردن با لیزر باعث شادابی و زیبایی آن می شود و اثر آن ماندگاری طولانی دارد.

در این شیوه درمانی، فرد نیاز به بستری شدن و یا مراقبت های سختی ندارد. به عبارتی پس از لیزر می تواند فعالیت های روزمره خود را پس از مدت کوتاهی از سر بگیرد.

عوارض روشن سازی واژن با لیزر

همانطور که گفتیم سفید کردن واژن با لیزر هیچ عارضه ای برای خانم ها ایجاد نمی کند و بعد از چند روز فقط می توانند در ناحیه واژن احساس سوزش و درد کنند. کرم ها و پمادهای تجویزی می توانند این مشکل را حل کنند، اما به یاد داشته باشید که نباید خودسرانه از هیچ پماد یا کرمی استفاده کنید.

ماندگاری سفید کردن واژن با لیزر

در واقع نحوه انجام این درمان و رعایت نکات مراقبتی بعد از آن بر مدت زمان ماندگاری نتایج سفیدی واژن تاثیر می گذارد. بنابراین پس از اتمام جلسه لیزر، توصیه های پزشک را جدی بگیرید تا بتوانید به نتایج مطلوب برسید.

مراقبت های لازم پس از سفید کردن واژن

نکاتی که پس از سفید کردن واژن با لیزر باید به آنها توجه کرد:

  • عدم برقراری رابطه جنسی تا ۵ روز بعد از لیزر
  • حفظ تمیزی واژن
  • پرهیز از ورزش کردن به مدت ۱۰ روز
  • خشک کردن دستگاه تناسلی بعد از هر مرتبه شستن
  • عدم استفاده از لباس های گرم

زیبایی دستگاه تناسلی

با توجه به حساسیت واژن می توان گفت که انتخاب پزشک مناسب بسیار مهم است. بهترین پزشکانی که در این زمینه می توانید به آنها اعتماد کنید، متخصصان کلینیک تخصصی زنان دکتر لیدی هستند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.