سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

راهنمای خرید بهترین عطر مردانه برای روز های گرم

تابستان در راه است و از همین حالا باید مقدمات آن را فراهیم کنید. حتما می دانید که هر فصلی عطر مربوط به خود را دارد. اگر در زمستان از عطرهای گرم استفاده می کردید، حال زمان آن است که رایحه عطرتان را به خنک تغییر دهید. در این مطلب ما بهترین عطرهای مردانه فصل تابستان را به شما معرفی کرده ایم تا در صورت علاقه آنها را خریداری و تابستان خود را پر انرژِی و جذاب تر از همیشه بگذرانید.

معرفی بهترین عطر های مردانه موجود در بازار

Tommy Hilfiger Tommy Tropics
عطر تامی هایلفیگر با رایحه اسطوخودوس، برای روزهای گرم تابستان گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. علاوه بر رایحه لوکسی که دارد، شما می توانید با صرف هزینه ای کم، آن را خریداری کنید.
 عطر مردانه Tommy Hilfiger Tommy Tropics برند
۱۰۰ میلی لیتر: ۲۳ یورو

Dior Homme Sport
این عطر که در سال ۲۰۱۷ تولید شده است، نسبت به مدل های قبل از خود رایحه ای شاداب تر و سرزنده تر دارد. ترکیب میوه هایی چون پرتقال، گریپ فروت و هلو رایحه ای شیرین و تازه به شما هدیه می دهد که انتخاب خوبی برای روزهای گرم سال تان خواهد بود. به علاوه شما می توانید آن را هم برای مصرف روزانه و هم برای باشگاه خود استفاده کنید.
راهنمای خرید عطر مردانه Dior Homme Sport
۵۰ میلی لیتر: ۵۱.۵۰ یورو

Hugo Boss Boss Bottled Tonic
یک عطر کلاسیک واقعی! این عطر شرقی آنقدر انرژی بخش است که تاکنون ۷۰ میلیون شیشه از آن فروخته شده است. رایحه سیب، گل شمعدانی، میخک و دارچین از ترکیباب اصلی این عطر هستند که با اسانس های زنجبیل و پرتقال ترکیب شده و عطری ماندگار را بوجود آورده اند.
۵۰ میلی لیتر: ۴۵ یورو

Jimmy Choo Man Ice
 این مدل همان مدل ۲۰۱۴ است، با این تفاوت که اسانس های مرکباتی چون ترنج و نارنگی به ترکیبات آن اضافه شده است. لیمو، سیب و نعناع هندی از دیگر ترکیباب تشکیل دهنده این عطر هستند.
۱۰۰ میلی لیتر: ۶۴ یورو

Givenchy Gentlemen Only Eau Fraîche
آخرین عطر ژیوانشی تنها به تعداد محدودی تولید شده است که با اضافه کردن اسانس هایی چون لیمو و نعناع مخصوص روزهای گرم تابستان است.
عطر مردانه Givenchy Gentlemen Only Eau Fraîche
۱۰۰ میلی لیتر: ۶۱ یورو

Ermenegildo Zegna Acqua di Iris
همانطور که از واژه Acqua پیداست، این عطر خنک، شاداب و نشاط آور است. اصلی ترین اسانس های آن ترنج، مرکبات، زنبق و مشک است که دل هر فردی را به دست می آورد. از آنجا که این عطر جنسیت ندارد، هم آقایان و هم خانم ها می توانند از آن استفاده کنند.
خوشبوترین عطر مردانه - Givenchy Gentlemen Only Eau Fraîche
۱۰۰ میلی لیتر: ۸۲ یورو

Tom Ford Sole Do Positano
تابستان بدون عطر تام فورد تابستان نمی شود. در ترکیب این عطر که هفتمین سری از عطرهای تام فورد است، از اسانس مرکبات کمتر استفاده شده و به جای آن اسانس های گل (بیشتر یاسمین) غالب است.
راهنمای خرید عطر
۵۰ میلی لیتر: ۱۵۵ یورو

Jean Paul Gaultier Le Male Superman
این عطر به تولید محدود و شیشه خاص اش مشهور است. این مدل که مخصوص تابستان طراحی شده مطمئنا مورد قبول کلکسیون دارهای عطر قرار خواهد گرفت. نعناع از اسانس اصلی این عطر است.
۱۲۵ میلی لیتر: ۵۸ یورو

Miller Harris Le Cèdre
این عطر با اسانس های فلفل، سدر و گلهای بهاری یکی از بهترین عطرها برای فصل تابستان خواهد بود.
۱۰۰ میلی لیتر: ۱۵۵ یورو

Dolce & Gabbana Light Blue Eau Intense Pour Homme
یکی از موفق ترین عطرهای دولچه و گابانا این عطر است که رایحه خنک دریا را تداعی می کند. اگر به دنبال عطری هم برای مصرف روزانه و هم میهمانی های شبانه خود هستید، این مدل گزینه خوبی است.
منبع:برترین ها
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 4,75 از 5)
Loading...