شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه [ لطفا قبل از تحقیق انگشتر نخرید!]

همواره انگشترها جزء جدایی ناپذیر زیورآلات خانم ها به حساب می آیند. انگشترها با توجه به اینکه در اثر حرکت دست ها و انگشت ها به خوبی خودنمایی می کنند، جزو اکسسوری های زینتی محبوب واقع می شوند. اخیرا با توجه به افزایش بی رویه قیمت طلا در بازار بسیاری از مردم برای تامین جواهرآلات مدنظر خود، نقره جات را انتخاب می کنند. اکسسوری های نقره ای علاوه بر قیمت پایین تری که نسبت به طلا دارند، از زیبایی منحصر به فردی هم برخوردار می باشند. حال اگر تصمیم بر خرید انگشتر نقره داشته باشیم، نیازمند یک سری از نکات فنی و تخصصی هستیم که بتوانیم خرید موفقی را پشت سر بگذاریم. در این رابطه راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه را برای شما شرح داده ایم تا با استفاده از نکات ناب آن انگشتر مورد نظر خود را خریداری کنید.

راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه

انتخاب سبک در راهنمای خرید انگشتر زنانه

ابتدایی ترین قسمت راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه انتخاب سبک محصول است. همان گونه که بهتر می دانید، امروزه با توجه به رشد و پیشرفت صنعت مد در جامعه انواع و اقسام مدل ها و سبک ها ارائه شده اند که هر کدام نماد خاص و ویژه ای از یک موضوع می باشد.

بسیاری از انگشترها هستند که دارای رینگ و رکاب ساده ای بوده و روی آن ها طرح خاصی وجود ندارد. این دسته از محصولات در جرگه ی سبک مینیمال هستند. امروزه سبک ها مینیمال طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند. در طرف مقابل محصولاتی هم وجود دارند که در قسمت بیرونی انگشتر طرح و نقش های گسترده و فراوانی نقش شده شده است که به دست کردن آن می توانید افراد از آن چه که هستند جذاب تر و زیباتر نشان دهد.

پس اولین جزء راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه مربوط به انتخاب سبک است که اگر شناختی از آن وجود نداشته باشد، ممکن است در هنگام خرید دچار سردرگمی و ابهام شوید.

ما در محصولات انگشتر نقره زنانه زارنس انواع و اقسام جدیدترین سبک های انگشتر را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. پس حتما به شما توصیه می کنیم که از این محصولات دیدن فرمایید.

راهنمای سایز در خرید انگشتر زنانه

دیگر مورد از راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه مربوط به سایز انگشتر است. از مهمترین مواردی که افراد مختلف توجه چندانی به آن نداشته و به راحتی از کنار آن می گذرند. بسیار پیش می آید که افراد مختلف بعد از پسندیدن یک انگشتر توجه چندانی به سایز آن نمی کنند. البته اگر محصول کوچک باشد ممکن است از خیر آن بگذرند؛ اما اگر سایز انگشتر بزرگتر باشد با استفاده از روش ها و حربه های مختلف به دنبال آن هستند تا آن را به سایز مناسب انگشت خود تبدیل کنند.

همواره توجه داشته باشید که در خرید انگشتر به سایز مناسب محصول دقت کنید. در صورتی که سایز انگشتر کوچک و کیپ انگشتان شما باشد، ممکن است به پوست دستتان آسیب وارد کرده و در برخی موارد که پوست توسط آب حالت نرمی به خود گرفته باشد، انگشتر از دستان شما خارج نشود.

همچنین اگر حتی انگشتر از سایز انگشتان شما بیشتر باشد، ممکن است در حرکات سریع دست، بدون آن که متوجه شوید، انگشتر از دست شما خارج و گم شود. در چنین حالتی ممکن است متحمل ضررهای زیادی شوید! پس دقت داشته باشید که انتخاب سایز صحیح، یکی از مهمترین قسمت های راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه به شمار می آید.

راهنمای تعیین سایز انگشتر نقره زنانه

خب با توجه به اینکه سایز گیری انگشتر به خصوص در خرید های اینترنتی یک مشکل است، ما میخواهیم روش های سایز گیری انگشتر را برای شما بیان کنیم:

  • روش اول:

روش اول بهترین روشی است که می تواند سایز دقیق انگشتر را برای شما مشخص کند. توصیه ما هم استفاده از این روش است. با توجه به اینکه در طلا فروشی ها یا فروشگاه های جواهرات، سایزهایی به صورت عددی تعیین می شود و این سازها مشترک است، بهترین کار مراجعه به طلا فروشی است. حلقه های خاصی با عدد مشخص وجود دارد که می توانید با دست کردن آنها، سایز واقعی انگشتر را بدست آورید.

  • روش دوم:

اگر حلقه یا انگشتری در حال حاضر دارید، می توانید قطر داخلی آن را اندازه گیری کنید و سپس به میلیمتر آن را برای فروشنده بیان کنید.

  • روش سوم:

در روش سوم که توصیه نمی شود، شما می توانید با یک کاغذ نواری محل انگشتر را اندازه گیری کنید. بدین صورت که کاغذ را به دور دست خود پیچیده و محل رسیدن کاغذ را به همدیگر علامت بزنید. این روش به علت داشتن خطای بالا به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

بهترین زمان خرید انگشتر نقره زنانه

از مهمترین قسمت های راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه این است که زمان مناسب برای خرید انگشتر را بدانیم. به عنوان مثال بعد از استحمام یا زمان هایی که دستانمان در تماس طولانی با آب بوده است، پوست دست حالت نرمی دارد و هنگام وارد کردن انگشت به انگشتر ممکن است این امر با سختی انجام شود. از آن جایی که پوست کاملا حالت ارتجاعی به خود گرفته است، ممکن است انگشتر از انگشت بیرون نیاید.

هنگامی که مدت طولانی از دستان خود کار سنگین کشیده اید؛ خرید انگشتر پیشنهاد نمی شود. زیرا در چنین شرایطی معمولا دست ها کمی ورم دارند و سایز آن با سایز روتین همیشگی متفاوت خواهد بود.

همچنین زمان هایی که دست ها در معرض هوای سرد هستند و یا در مواقعی که تازه از خواب برخاسته اید هم زمان مناسبی برای خرید انگشتر به حساب نمی آید؛ زیرا در این مواقع سایز انگشتان از حالت معمولی کمی کوچک تر هستند.

از دیگر نکات مهم در راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه این است که هیچ انگشتری را با زور و فشار در انگشت خود جای ندهید. زیرا ممکن است با توجه به شرایطی که در بالا گفته شد، دیگر انگشتر از دست شما خارج نشود و مجبور باشید انگشتر را درون دست خوب بشکنید!

بهترین زمان خرید انگشتر نقره زنانه

بهترین زمان استفاده از انگشتر

از مهم ترین نکات در راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه این است که قبل از تهیه، مشخص کنید که چه زمان هایی می خواهید از انگشتر استفاده کنید. انگشتر هایی که دارای نگین های بزرگ بر روی خود هستند و یا دارای طرح و نقش های نسبتا درشت هستند، بیشتر جنبه ی مجلسی دارند. پس توجه داشته باشید که از این مدل ها بایستی در مجالس و دورهمی ها استفاده کنید.

اما اگر می خواهید انگشتر در حالات عادی و زندگی روزمره در دست شما باشید، بایستی به سراغ محصولاتی بروید که بیشتر از سبک های مینیمال می باشند. انگشترهای دارای طرح های ساده و بدون نگین های درشت و برجسته، مناسب ترین محصولات برای استفاده های روزمره محسوب می شوند.

اگر از انگشترهایی که دارای طرح های برجسته و درشت هستند، به صورت روزانه استفاده کنید؛ قطعا طول عمر اثر به شدت کاهش خواهد یافت. این دسته از انگشترها در صورت برخورد با اشیا پیرامونی ممکن است دچار شکستگی شوند.

قبل از خرید انگشتر نقره زنانه انگشت های خود را در نظر بگیرید.

قسمت دیگر از راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه به نوع انگشتان شما اشاره دارد. نوع انگشت شما و این که از چه فیزیکی برخوردار است، بسیار در مورد انتخاب انگشتر همه می باشد. اگر دارای انگشتان کشیده و درازی هستید، از انگشترهایی استفاده کنید که دارای نگین گرد هستند؛ زیرا این آثار سبب می شوند که انگشتان و انگشتر زیباتر دیده شود.

اگر دارای انگشتان کوتاه هستید، از انگشترهایی استفاده کنید که نگین روی آن ها به حالت کشیده یا مستطیل باشند و نهایتا اگر انگشتان شما چاق و حجیم می باشد، انگشترهای با نگین لوزی مناسب ترین محصول برای شما به حساب می آید.
این نکات از سری مهم ترین عناوین در راهنمای خرید انگشتر نقره زنانه بود که قطعا در نظر گرفتن آن ها برای شما مثمر ثمر خواهد بود.

از یک مکان معتبر به خرید انگشتر نقره زنانه بپردازید!

با توجه به اینکه فروشگاه های زیادی در سطح کشور برای خرید اینترنتی انگشتر نقره زنانه وجود دارند، ما توصیه می کنیم که حتما قبل از خرید بهترین فروشگاه ها را پیدا کنید. توصیه ما با توجه به تجربه ای که در این زمینه داریم، انتخاب فروشگاه اینترنتی زارنس خواهد بود. در فروشگاه اینترنتی زارنس همه محصولات انگشتر نقره با بهترین کیفیت و از تولیدی داخل کشور عرضه می شوند. بهترین تیم پشتیبانی در این فروشگاه منتظرند تا مشتاقانه و متخصصانه پاسخگوی سوالات شما باشند. پس اگر به دنبال معتبرترین و مطمئن ترین فروشگاه برای خرید انگشتر نقره زنانه هستید، حتما از زارنس خرید کنید.

تلفن برای تماس با پشتیبانی و واحد فروش زارنس: ۰۳۱۵۵۴۵۴۳۴۵

آدرس فروشگاه اینترنتی زارنس :  www.zarens.com

همچنین این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز می باشد که می توانید با خیال راحت پرداخت و خرید خود را انجام دهید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.