جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

راهنمایی گردش در تور ۷ شب در تابستان

اگر از آن دسته از افراد به‌شمار می‌روید که عاشق سفر هستند و گرمای هوا نیز برایشان مهم نیست، سفر به دبی را امتحان کنید. دبی شهر گرمسیری در کشور امارات است. این شهر بیابانی با معماری جذاب و مدرن توانسته نظر عموم را نسبت به خود عوض کند و جزو اولین مقصدهای پیشنهادی برای سفر باشد. امروزه تور دبی در بیشتر آژانس‌های مسافرتی پیشنهاد اول تورهای گردشگری است. دبی جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و شما می‌توانید روزها در این شهر بمانید و به مراکز خرید و اماکن مهم بروید؛ بدون آن که خسته شوید و جای تکراری رفته باشید. پس با ما در این مطلب همراه باشید تا با دبی بیشتر آشنا شوید.

معرفی شهر دبی

امروزه دبی به‌عنوان یک شهر توریستی و بازرگانی در جهان شناخته شده است. اقتصاد این شهر ابتدا با صنعت نفت شروع شد؛ ولی الان در صنعت گردشگر و توریستی بسیار موفق است. طوری‌که بسیاری از مردم به این شهر زیبا مهاجرت کرده‌اند یا ویزای این شهر گرم و دوست‌داشتنی را دارند. دبی در سال‌های اخیر با ساخت برج‌های بلند، بناهای زیبا با معماری مدرن، رویدادهای تفریحی و ورزشی هیجان‌انگیز و… نظر دنیا را راجع به خود عوض کرده است.

اگر قصد بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۱ در دبی را دارید، تور اکسپو دبی ۲۰۲۱ را رزرو کنید.

آب‌وهوای دبی

بهار

در همه دنیا وقتی بهار می‌آید، شکوفه‌ها و درختان سبز می‌شوند و طبیعت جان دیگر پیدا می‌کند؛ ولی در دبی به‌دلیل بیابانی بودن خبری از شکوفه و سرسبزی نیست. بهار در دبی به‌شکل دیگری ظهور می‌کند؛ آب‌وهوا به‌صورت چشم‌گیری خوب و معتدل می‌شود و می‌توانید تفریحات آبی را به راحتی امتحان کنید ولذت ببرید. در فصل بهار و به‌خاطر عید نوروز تور دبی یکی از پرفروش‌ترین تورهای آژانس‌های مسافرتی است.

تابستان

تابستان در دبی بسیار داغ و طولانی است. به گفته ساکنان این شهر فصل تابستان از اوایل خرداد شروع می‌شود و تا اواخر شهریور ادامه دارد. در این فصل دبی ۱۳ ساعت تابش خورشید را تجربه می‌کند و به همین دلیل خیلی گرم وشرجی می‌شود. این فصل برای خرید بسیار مناسب است؛ زیرا مراکز خرید و هتل‌ها تخفیف‌های قابل توجهی به مسافران ارائه می‌کنند. اگر مشکلی با گرمای آن ندارید، حتما این سفر را تجربه کنید.

پاییز

با فرا رسیدن فصل پاییز دمای هوا به‌صورت چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند و دمای هوا بسیار عالی و مطلوب می‌شود. در این فصل خبری از برگ زرد و نارنجی درختان نیست؛ ولی با کاهش دما تعداد مسافران در این فصل بیشتر می‌شود و این فصل را یکی از بهترین زمان‌های مسافرت به دبی می‌دانند. دبی در این فصل میزبان جشنواره‌های فرهنگی مختلفی می‌شود که باعث شده زمان هیجان‌انگیزی برای سفر به این شهر باشد.

زمستان

بهشت فصول سال در دبی فصل زمستان است؛ زیرا این فصل بهترین فصل برای تفریح‌های آبی، فضای باز، کویر و… محسوب می‌شود. در این فصل به‌دلیل معتدل شدن هوا کمی قیمت تورهای دبی افزایش پیدا می‌کند؛ ولی باز هم این سفر را در این فصل از دست ندهید. زمستان فصل فستیوال‌های مختلف در دبی است که هر مسافری با هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

جاذبه‌های گردشگری در تور دبی

دبی مال

اگر عاشق خرید هستید، یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید دبی مال است. این مرکز خرید یکی از بهترین مراکز خرید در دنیا بوده و راه ورود به برج خلیفه و آکواریوم دبی نیز به‌شمار می‌رود. دبی‌مال یک زمین اسکیت روی یخ، محوطه‌ بازی و همین‌طور سینمایی مجهز هم دارد. در این مرکز خرید علاوه‌بر فروشگاه‌های بزرگ و جذاب انواع رستوران‌ها و  کافه‌های مختلف وجود دارد تا شما هنگام خرید بتوانید غذای دوست‌داشتنی خود را هم میل کنید. جشنواره‌های جذاب‌ دبی مال در فصل زمستان و تابستان است؛ این نکته را فراموش نکنید.

بستکیه

اگر از مراکز خرید متنوع و تفریحات مختلف دبی کمی دور شوید، با محله بستکیه آشنا می‌شوید. این محله کمی از مرکز شهر دور است. انگار معماری در دبی معنای دیگری داشته؛ این محله به خوبی معنی این جمله را بازگو می‌کند و می‌تواند بیانگر معماری زیبا و متفاوت ساکنان شهر دبی باشد. این سبک معماری را می‌توانید در شهر یزد هم ببینید. بادگیرهایی روی پشت‌بام وجود دارد تا از مردم بادهای گرم و طاقت‌فرسا استفاده کنند و زندگی را به سبک دیگر به جریان بیندازند.

آکواریوم دبی

یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی، آکواریوم دبی است. این آکواریوم ۱۴۰ گونه دریایی را در خود جای داده و یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های دنیا شناخته می‌شود. ویژگی‌های تفریحی مختلف این آکواریم مانند غواصی، قایق‌های شیشه‌ای و قفس‌های شیشه‌ای محافظت‌شده طوری طراحی شده‌اند که می‌توانید با آن‌ها داخل آب را بگردید. دیدن این آکواریوم را در برنامه‌های سفر خود قرار دهید.

دیدن این آکواریوم از نزدیک و غواصی با گونه‌های دریایی یکی از لذت‌های زندگی است که شاید در هیچ سفری نتوانید آن را تجربه کنید. پس آکواریوم دبی را می‌توان یکی از منحصربه‌فردترین مکان‌های گردشگری دبی دانست. به‌خاطر همین ویژگی‌های جذاب تعداد بازدیدکنندگان این جاذبه‌ گردشگری بسیار زیاد است و محبوبیت خاصی میان مسافران تور دبی علی بابا دارد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 2,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.