جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

راحت ترین روش خرید کاندوم را می دانید؟

کاندوم

کاندوم ها یکی از روش‌های مقرون به صرفه، در دسترس و مهم برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مقاربتی و بارداری هستند. اما این همه ماجرا نیست! حقایق زیادی در مورد خرید این محصولات محبوب جنسی وجود دارد که بهتر است بدانید. با ما همراه باشید تا اطلاعات جدیدی درباره کاندوم به شما بدهیم.

استفاده غارنشینان از کاندوم!

حتی اجداد ما در گذشته نیز به فکر داشتن رابطه جنسی ایمن بودند. به گفته محققان، اولین سرنخ شناخته شده از پوشش آلت تناسلی مردانه را می‌توان در نقاشی‌های غارها مشاهده کرد. این تصاویر اشاره به کاغذهایی ابریشمی دارند که روغن اندود شده‌اند. یک غار فرانسوی به نام Grotte des Combarrelles  نقاشی دیواری معروفی از مردی دارد که به نظر می رسد در حال استفاده از کاندوم است. قدمت این نقاشی حدود ۱۵۰۰۰ سال تخمین زده شده است. جالب نیست؟!

با اینکه هنوز هم جنس مواد تشکیل دهنده کاندوم‌‌های اجدادمان به درستی مشخص نیست، اما درایت آن‌ها در مورد آمیزش جنسی ستودنی است!

کاندوم

انواع و اقسام کاندوم را می‌شناسید؟

سابق بر این در سال‌های گذشته تنها چند شرکت محدود بودند که کاندوم تولید می‌کردند، اما امروزه شاهد آن هستیم که چندین و چند شرکت که حتما اسم آن‌ها به گوشتان خورده است، در حال تولید کاندوم در ایران هستند. مثل کدکس، ایکس دریم، شادو و …

علاوه بر افزایش شرکت‌های تولید کننده کاندوم، مدل‌های گوناگون کاندوم با کارایی‌های متفاوت روانه بازار می‌شود. دیگر شما می‌توانید از بین تنوع بی نظیر موجود، کاندوم دلخواه خود را خریداری کنید.

کاندوم خاردار، کاندوم میوه ای، کاندوم شیار دار، کاندوم تاخیری، کاندوم فضایی، کاندوم تنگ کننده و … تنها چند مورد از این تنوع است.

علاوه بر ضخامت‌های متفاوت، برخی از برندهای کاندوم سازی این محصول را در سایزهای متفاوت نیز ارائه کرده اند. اگر سایز آلت آقایان بزرگ باشد می‎توانند از سایزهای بزرگ‌تر کاندوم استفاده کنند. حین خرید این محصول به ابعاد آن که در پشت بسته بندی آن ذکر شده است، دقت کنید.

از انقضای کاندوم غافل نشوید!

شاید شما عادت به انبار کردن وسایل بهداشتی داشته باشید تا در طولانی مدت از خرید این محصولات بی نیاز باشید. اما حواستان باشد!

بله، درست است که هنگام هیجان شروع رابطه جنسی احتمالاً تاریخ انقضای کاندوم آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کنید؛ اما متاسفانه یا خوشبختانه کاندوم‌ها هم مثل هر وسیله بهداشتی دیگر تاریخ انقضا دارند. این محصولات معمولاً دارای ماندگاری متوسط ۴ سال هستند. البته اگر آن‌ها را در مکانی خشک و خنک و به دور از نور آفتاب نگهداری کنید نه در جیب عقب یا کیف پولتان!

در منزل شما چه کسی مسئول خرید کاندوم است؟!

شاید بسیاری از مردم خرید کاندوم را جزو وظابف مرد خانه بدانند. اما بهتر است بدانید که هدف اصلی استفاده از این وسیله، پیشگیری از بارداری و بیماری‌های مقاربتی است؛ در نتیجه زنان نیز به اندازه مردان در این مسئله مسئول هستند.

وقتی صحبت از سلامتی جنسی شما می شود، گاهی اوقات بهتر است کنترل امور را خود به دست بگیرید. طبق تحقیقات اخیر، ۴۰٪ کاندوم‌های موجود در بازار به زنان فروخته می شود. زنان با درایت مسئولیت سلامتی جنسی خود را بر عهده می گیرند.

بر اساس آمارهای FPA (انجمن تنظیم خانواده) ۶۱٪ از افراد گفتگو در مورد کاندوم با یک شریک جنسی جدید را گفتگوی دشواری می دانند. از این تعداد ۷۰٪ آن را شرم آور می‌دانند و ۳۶٪ می گویند علاقه‌ای به مصرف کاندوم ندارند. خرید کاندوم هم هنوز مسئله ای است که موجب شرمندگی می‌شود. بسیاری از افراد به دلیل خجالتی بودن و احساس راحتی نکردن با متصدی داروخانه به کل از خرید آن منصرف می‌شوند. اما آیا این شرمساری بهانه مناسبی برای برقرار کردن رابطه پر خطر است؟!

کاندوم

آسان ترین روش خرید کاندوم

تا به این جای کار ضرورت استفاده از کاندوم را دانستید. بد نیست بدانید که استفاده از کاندوم جزو یکی از ارزان‌ترین و راحت‌ترین روش‌های پیشگیری از بارداری است که می‌توانید امتحان کنید.

معمولا اولین جایی که برای خرید کاندوم به ذهن می‌رسد مراجعه به داروخانه است. با اینکه داروخانه‌ها انواع مختلفی از کاندوم و سایر محصولات بهداشت جنسی را در ویترین بزرگی در معرض دید مشتریان قرار می دهند، اما ممکن است خرید از این گونه فضاها بعضی افراد را معذب ‌کند. در ضمن امکان بررسی مدل‌های مختلف کاندوم، مزایا و کاربرد آن‌ها در معرض مشاهده عموم وجود ندارد؛ بنابراین بهترین راهکار این است که این اطلاعات را به صورت اینترنتی به دست بیاورید.

پس دیگر معطل نکنید. وارد مرورگر گوشی خود شوید و به راحتی کلمه خرید آنلاین کاندوم را جستجو کنید. وارد وب سایت‌های فروشگاهی که عرضه کننده خدمات فروش کاندوم هستند شوید و تنها با چند کلیک ساده، کاندوم را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیگر نه خبری از معطلی در ترافیک و پشت باجه داروخانه است، و نه شرمساری و خجالتی!

هنگام خرید اینترنتی کاندوم ، به راحتی میان صدها صفحه محصول گردش کنید و با مطالعه مشخصات کاندوم ها و مقایسه قیمت و کارایی‌های آن، محصول مورد نظرتان را سفارش دهید. به همین راحتی!

فراموش نکنید که کاندوم در دسترس‌ترین و راحت‌ترین وسیله پیشگیری است که در عین حال تجربه لذت بخش رابطه جنسی سالم و بدون استرس را برایتان فراهم می‌کند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 2,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.