سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

رابطه جنسی چارلی شین با ۵ هزار زن

هفته گذشته بود که «چارلی شین» از بازیگران سرشناس هالیوود رسما اعلام کرد که ۴ سال است که به بیماری ایدز مبتلا شده است؛ اعترافی که حالا جنجالی کم‌سابقه در آمریکا به راه انداخته است.

چارلی شین که به ارتباط گسترده جنسی معروف است، از هفته گذشته با شکایت دستکم ۷۵ زنی مواجه شده که می‌گویند در این دوره ۴ ساله با وی ارتباط داشته‌اند.

به نوشته روزنامه «میرور»، کارشناسان می‌گویند ۷۵ نفر، تنها نوک کوه یخ فاجعه است و او احتمالا در این مدت با ۷۰۰ نفر از جمله چندین مرد، دختر و افراد دو جنسیتی در ارتباط بوده است.

رابطه جنسی چارلی شین با 5 هزار زن

میرور به نقل از یک منبع آگاه نوشته است که شین زمانی اعتراف کرده که با ۵۰۰۰ زن در ارتباط بوده است.

این منبع آگاه می‌گوید: «در نظر بگیرید که شین فقط با ۵۰۰ نفر زن بدکاره در ارتباط بوده و آن ۵۰۰ نفر هم هریک با ۵ نفر رابطه جنسی داشته‌اند. این یعنی چند هزار نفر در معرض ابتلا به ایدز قرار گرفته‌اند.»

شین که تنها در سال ۲۰۱۳ یک میلیون دلار هزینه ارتباطات جنسی کرده، مدعی است که تمام افرادی که با آن‌ها ارتباط داشته، از بیماری وی مطلع بوده‌اند.

با این حال بسیاری از افرادی که با او مرتبط بوده‌اند این ادعا را رد کرده، می‌گویند او هیچ حرفی در این مورد نزده است.

شین ۵۰ ساله و پدر ۵ فرزند است.

هرچند در هالیوود ارتباطات آزاد جنسی امری متداول و معمول است، اما میل غیرمعمول شین به روابط نامشروع و دوره طولانی‌ای که وی بیماری‌اش را مخفی کرده، موجب شده تا بزرگی فاجعه حتی در هالیوود هم کم‌سابقه باشد.

 

 

منبع:فارس نیوز

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 23, میانگین امتیاز: 3,78 از 5)
Loading...