سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

بهترین دیزل ژنراتور ایرانی

دیزل ژنراتور برای تولید برق مورد نیاز از موتور دیزلی استفاده می کند. عملکرد آن به این صورت  است که با اشتعال سوخت دیزل در دیزل ژنراتور، انرژی تولید شده از این اشتعال به صورت مکانیکی به ژنراتور می رسد و ژنراتور نیز برق را تولید می کند. استفاده از این نوع دیزل ژنراتور ها در انواع صنایع مانند خودرو سازی اهمیت زیادی دارد.

بهترین و ارزان ترین دیزل ژنراتور های ایرانی | رادوکو

امروزه دیزل ژنراتور ایرانی به دلیل کیفیت و کارایی بالایی که دارد، یکی از گزینه های مهم برای تامین برق در مکان های شهری، صنعتی و حتی نقاط غیر قابل دسترس، است. شرکت رادوکو با سابقه درخشان خود، همواره بهترین دیزل ژنراتور های ایرانی و خارجی موجود در بازار را به مشتریان عرضه می کند تا نیاز های مختلف به انواع دیزل ژنراتور را برطرف کنند. اگر به دنبال خرید یک دستگاه درجه یک هستید، مطالب زیر را با دقت مطالعه نمایید.

معروف ترین تولید کننده های دیزل ژنراتور

با شناخت تولید کننده های این نوع ژنراتور ها، می توانید آن ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین تولید کننده را انتخاب نمایید.

از تولید کنند های معروف دیزل ژنراتور ایرانی و خارجی می شود به از پرکینز، بادوین، کامینز، ایویکو، رادوکو موتورسازان و ایدم تبریز اشاره کرد. این شرکت های معروف توانسته اند با استفاده از تکنولوژی و تجربه خود، محصولات با کیفیت تولید کرده و رضایت مشتریان خود را به دست آورند.

اگر شما می خواهید، دیزل ژنراتور را از تولید کننده های معروف خارجی تهیه کنید به موارد زیر توجه داشته باشید. زیرا همیشه برند های خارجی نمی تواند رضایت شما را به دست آورد.

این موراد به صورت زیر است:

  1. تفاوت قیمت: قیمت دیزل ژنراتور های خارجی به علت تعرفه های گمرکی همواره بیشتر از تولیدات داخلی است. ممکن است برخی تصور کنند قیمت بالاتر کالای خارجی همیشه به دلیل کیفیت بیشتر آن است اما در بسیاری موارد این تفاوت قیمت ناشی از سیاست های گمرکی کشور می باشد. بنابراین قیمت دیزل ژنراتور ایرانی نسبت به مدل های خارجی، مناسب تر است.
  2. عدم دسترسی به خدمات پس از فروش: تولید کنندگان معروف برای دیزل ژنراتور های تولیدی خود، خدمات پس از فروش مناسبی در نظر می گیرند. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه داشت، آن است که در ایران به دلیل سیاست گمرکی و همچنین اعمال تحریم ها، استفاده از خدمات پس از فروش، سخت و دشوار است.
  3. دشواری در پیدا نمودن قطعات: بعد از خرید و استفاده از دیزل ژنراتور، این دستگاه ممکن است به دلیل عوامل مختلف نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات داشته باشد. اگر از دیزل ژنراتور ایرانی استفاده کنید برخلاف مدل های خارجی، پیدا نمودن قطعات مورد نیاز بسیار آسان خواهد بود.

با توجه به موارد گفته شده، برای جلوگیری از مشکلات بعد از خرید، بهتر است از نمونه های ایرانی این محصول استفاده نمایید مثلا دیزل ژنراتور پریکنز تبریز یا آنکه محصولات خارجی را از فروشنده های معتبر در این زمینه مانند ایران رادوکو خریداری کنید تا از مشکلات گفته شده جلوگیری نمایید.

در دست گرفتن بازار دیزل ژنراتور توسط برند های ایرانی

در دست گرفتن بازار دیزل ژنراتور توسط برند های ایرانی

برندهای دیزل ژنراتور ایرانی

خوشبختانه تولید کنندگان دیزل ژنراتور های ایرانی، در طول فعالیت های خود توانسته اند نظرات مثبت مشتریان داخل و حتی خارج از کشور را جلب نمایند.

اگر به دنبال بهترین برند دیزل ژنراتور ایرانی هستید، بهتر است برند رادوکو را  به خوبی بشناسید. این شرکت در زمینه های طراحی، تولید و عرضه دیزل ژنراتور، تجهیزات برق مخابراتی و صنعتی و همچنین تابلو های برق فعالیت می کند. شرکت رادوکو با دارا بودن ۲۰ سال سابقه در تولید دیزل ژنراتور، توانسته به یکی از برند های معروف و مطرح در این زمینه تبدیل شود.

موتور سازان تبریز نیز یکی دیگر از برترین برند های ایرانی در تولید دیزل ژنراتور است. این برند با نام پرکینز تبریز نیز در بازار عرضه می شود. علت نامیدن آن به پرکینز تبریز، آن است که این شرکت برگرفته از برند پرکینز انگلیس تاسیس شده است. این شرکت به عنوان نماینده شرکت پرکینز در ایران نیز شناخته می شود که توانسته از سال ۱۳۴۷ تا کنون با بهره گیری از دانش روز دنیا و همچنین استاندارد های جهانی بهترین دیزل ژنراتور ها را عرضه کند.

از دیگر برند های دیزل ژنراتور ایرانی می شود به ایدم تبریز اشاره کرد. نام این شرکت مخفف شرکت تولید موتور های دیزل ایران است که از سال ۱۳۵۰ با سرمایه گزاری شرکت های آلمانی فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت با استفاده از بهترین مهندسان توانسته سالانه میزان زیادی از تولیدات خود را به کشور های دیگر صادر کند.

تاثیر کیفیت دیزل ژنراتور های ایرانی بر افزایش کارایی

تاثیر کیفیت دیزل ژنراتور های ایرانی بر افزایش کارایی

مزیت های دیزل ژنراتور ایرانی

دیزل ژنراتور ایرانی به علت تولید کنندگان با تجربه و همچنین تولید قطعات یدکی داخلی، می تواند مزیت هایی به همراه داشته باشد. از مزیت های آن می شود به موارد زیر اشاره کرد:

  • سازگاری با شرایط آب و هوایی ایران: تولید کنندگان داخلی در هنگام ساخت دیزل ژنراتور، شرایط آب و هوایی ایران را در نظر می گیرند. شرایط آب و هوایی می تواند بر عمر مفید دستگاه و بالا بردن کارایی آن تاثیر زیادی داشته باشد.
  • سهولت در تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور: به علت عرضه قطعات مورد نیاز توسط شرکت های ایرانی، در هنگام تعمیر و یا تعویض قطعات با مشکل مواجه نخواهید شد.
  • آشنایی تولید کنندگان با نیاز های داخلی: انواع مختلف دیزل ژنراتور ها با توجه به نیاز های داخلی کشور طراحی و تولید می شوند. این موضوع باعث نیاز های خریداران برطرف شده و آن ها بتوانند مناسب ترین مدل را انتخاب کنند.
  • قیمت مناسب: قیمت انواع دیزل ژنراتور ایرانی در مقایسه با مدل های خارجی برای خریداران مناسب تر است. پس اگر مقرون به صرفه بودن برای شما اولویت دارد بهتر است به سراغ مدل های ایرانی بروید.
  • طول عمر بالا: به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه در تولید قطعات، طول عمر این دیزل ژنراتور ها به میزان قابل توجهی بالا است. بنابراین می توانید با آسودگی خاطر، مدت زمان طولانی از آن ها استفاده کنید بدون آنکه بابت خرابی و یا کاهش کارایی دیزل ژنراتور نگران باشید.
خرید اینترنتی دیزل ژنراتور از تمامی نقاط ایران و جهان

خرید اینترنتی دیزل ژنراتور از تمامی نقاط ایران و جهان

نحوه خرید دیزل ژنراتور ایرانی

به دلیل اهمیت دیزل ژنراتور ها در تولیدات صنعتی و یا مکان هایی که دور از دسترس هستند، باید در هنگام خرید به اعتبار فروشنده توجه داشته باشید.

شما می توانید به صورت آسان با مراجعه به سایت رادوکو به نشانی http://radocorp.com/ تمامی محصولات را مشاهده و با یکدیگر مقایسه نمایید. این شرکت در طی فعالیت خود همواره در تلاش برای تامین نیاز های خریداران بوده و برترین دیزل ژنراتور ها را عرضه کرده است.

قیمت دیزل ژنراتور ایرانی با توجه به مدل و کاربردی که دارد، متفاوت است. بهتر است قبل از خرید بهترین و مناسب ترین مدل را با توجه به کارایی خاص آن انتخاب نمایید. اگر در هنگام انتخاب تردید داشتید، با شماره های تماسی که در سایت درج شده است، تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.

علاوه بر خرید اینترنتی، امکان خرید به صورت حضوری نیز برای خریداران وجود دارد. برای خرید به صورت حضوری به آدرس دفتر مرکزی این شرکت که در خیابان شریعتی تهران واقع است مراجعه کنید و از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان داشته باشید.

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.