جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

۸ دلیل اهمیت وب سایت در یک کسب و کار

در دنیای امروز ما که پاسخ هر پرسشی را می‌توان با یک سرچ ساده در دنیای اینترنت یافت، قطعا همه‌ی افراد برای استفاده از هر نوع خدمت و یا تحقیق درباره‌ی هر نوع کسب و کاری، اول به سراغ گوگل می‌روند! بنابراین  اینترنت تا حد زیادی مکانی بسیار مناسب را برای توسعه و رشد کسب و کارها فراهم کرده است، هر چند که در حدود ۴۴ تا ۵۱ درصدشان وب سایتی برای عرضه‌ی کالا و یا خدمات خود ندارند و این می تواند به معنی جا ماندن از روش‌های نوین بیزینسی باشد.

در واقع در عصری که ۸۵ درصد از مشتریان‌تان در دنیای مجازی به دنبال شما می‌گردند، نداشتن درگاهی مثل وب سایت برای جذب آن‌ها مساوی با نبود شماست!

گسترش بازاریابی با طراحی سایت

در گذشته برای تبلیغ یک کسب‌وکار از ابزارهایی مثل کاتالوگ یا مجلات و روزنامه‌ها استفاده می‌کردند، اما با گسترش اینترنت و پیشرفت تکنولوژی، این فرصت برای همه فراهم شده تا به صورت آنلاین و از طریق وب سایت یا صفحات مجازی امکانات و خدمات‌شان را معرفی کنند.

دلایل اهمیت وب سایت برای یک کسب و کار

در ادامه ۸ دلیلی را ذکر می‌کنیم که به ما می‌گویند چرا داشتن یک وب سایت برای کسب و کارمان اهمیت دارد.

۱- صرفه‌جویی در هزینه

هزینه طراحی سایت در زمان راه‌اندازی یک کسب و کار نسبت به روش‌های دیگر بسیار کمتر است. کافیست هزینه‌ای را برای طراحی سایت پرداخت کنید و با جذب مشتری چند برابر آن را دریافت کنید.

۲- کسب هویت آنلاین

داشتن یک وب سایت برای  کسب و کارتان می‌تواند هویت آنلاینی را به شما ببخشد که ابزاری برای بازاریابی می‌باشد.

برندینگ و شناساندن آنچه که انجام می‌دهیم نیز از بزرگترین مزایای داشتن یک وب سایت است که شاید در بازار فیزیکی به راحتی به دست نیاید.

۳- برندینگ

اینترنت این امکان را به مشاغل داده تا با عبور از موانع جغرافیایی دسترسی جهانیان را به خود آسان کنند. هر مشتری بالقوه‌ای با دسترسی به اینترنت، می‌تواند به وب‌سایت شما مراجعه کرده و با مشاهده کالا یا خدمات‌تان شانس شما را برای فروش و شناخته شدن بیشتر کند.

۴- دسترسی آسان

شاید بتوان دسترسی آسان و شاید حتی شبانه روزی به یک فروشگاه، شرکت و یا به طور کلی یک بیزینس را، مهم‌ترین مزیت داشتن یک بستر آنلاین مانند وب سایت دانست. اینکه در هر ساعتی از شبانه روز مشتریان و یا کاربران شما امکان دسترسی به خدمات‌تان را داشته باشند، واقعا فوق العاده است.

۵- امکان ارتباط با مشتری

در فضای اینترنت امکان انتشار و به اشتراک‌گذاری نظرات یا سوالات در مورد برند شما به‌راحتی برای مشتریان‌‌تان وجود دارد. همچنین از این طریق می‌توانید ارتباط بهتری با مشتری خود برقرار کرده و از علایق آن‌ها و آنچه به آن نیاز دارند،  باخبر شوید.

۶- تبلیغات آنلاین

تبلیغات در فضای آنلاین بسیار ساده‌تر بوده و بستر بسیار مناسبی از طریق پلتفرم‌های مختلف برای آن فراهم شده است. در کنار تبلیغات برای رشد بیشتر و شناخته شدن، می‌توانید از اصول سئو و دیجیتال مارکتینگ که تاثیر بسیار شگرفی دارند نیز استفاده کنید و در نتایج سرچ موتورهای مختلف جستجو، رتبه‌ی مناسبی را کسب کنید.

۷- امکان اشتراک‌گذاری

داشتن محتوای مناسب و جذاب در رابطه با آنچه ارائه می‌دهید می تواند شانس شما را برای دیده شدن بیشتر کند. چرا که محتوای خوب شما به اشتراک گذاشته خواهد شد و در نتیجه کاربران بیشتری را به سمت شما جذب خواهد کرد.

۸- فرصت رشد

داشتن یک وب سایت می‌تواند مانند یک رزومه جهت معرفی شما عمل کند. یک وب سایت خوب پلی است برای برقراری ارتباط میان شما و سرمایه گذاران مختلف.

طراحی سایت خود را به چه کسی بسپاریم؟

اهمیت وب سایت در یک کسب و کار

طراحی وب سایت برای یک کسب و کار، نیازمند تخصص و مهارت بالایی برای شناسایی اهداف و نیازهای شماست. بنابراین مشورت با یک تیم حرفه‌ای و ساخت سایت خوب اولین و مهم‌ترین قدم می‌باشد.

رویش نوین در این راه قدم به قدم همراه شما خواهد بود و هر آنچه که از طراحی یک وب سایت نیاز دارید را برای شما فراهم خواهد کرد.

رویش نوین از طراحی ساختار اولیه با استفاده از متدهای به روز برنامه نویسی و به صورت تخصصی سعی در طراحی وب سایت‌های حرفه‌ای، به روز و اصولی دارد.

تیم رویش از با طراحی واکنش گرا سعی بر آن دارد که بهترین تجربه‌ی کاربری را برای مشتریان شما فراهم کند و با استفاده از ASP.NETcore که آخرین تکنولوژی ارائه شده توسط مایکروسافت است، بهترین نوع از آنچه را که می‌خواهید به شما ارائه دهد. البته که تیم روش اصول سئو را تمام و کمال رعایت می‌کند!

هر آنچه که نیاز دارید درباره‌ی طراحی وب سایت بدانید را از تیم رویش بخواهید.

نشانی ما: rooyeshnovin.com

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.