جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

چرا دلسی؟ بررسی برند جذاب چمدان و کوله پشتی فرانسوی

هنگامی که چمدان در اواخر قرن نوزدهم تولید شد، به معنای واقعی کلمه وسیله ای برای حمل لباس بود. یک چمدان معمولی برای نگهداری لباس ها و گاهی اوقات کلاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما در اوایل قرن بیستم مسافران می توانستند برای حمل هر چیزی از آن استفاده کنند. از شیشه های ظریف و زیبای ادکلن گرفته تا کتاب های بزرگ و قطور می توانند در این وسیله حمل شوند. اکثر مردم به اشیاء بسیار کم تر از آن چه ارزش دارد، اهمیت می دهند. شلوار ها، کتاب ها، شامپو ها، حوله ها از جمله وسایلی هستند که در سفر باید به همراه داشته باشیم، اما جایگذاری این اشیاء کار راحتی نیست، بلکه به یک بستر امن نیاز است. چمدان ها در طراحی خود تاریخچه ای ظریف از حرکت بشر را به همراه دارند. چمدان ها به عنوان یک پس زمینه در تجارت کالا های چرمی آغاز شد، اما خیلی زود آن ها به نمادی از سفر تبدیل شدند.  چمدان های اولیه سبک تر و قابل حمل تر از وسیله های پیشین بودند، اما باز هم مطابق با استاندارد های امروزی حجیم تر بودند. یک پارچه چرمی، حصیری یا لاستیکی که بر روی یک قاب چوبی یا استیل کشیده شده بود، این وسیله را تشکیل می داد. گوشه ها با استفاده از درپوش های برنجی یا چرمی گرد شده بودند.

دلسی

برای راحتی سفر، دلسی را همراهت ببر:

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تمام اشیاء هم چنین چمدان ها تغییرات زیادی داشته اند. تولید کنندگان زیادی روی کار آمدند و تعداد زیادی کیف و ساک و چمدان برای سفر تولید نمودند. یکی از بهترین و قدیمی ترین تولید کنندگان دلسی است. دلسی با سابقه ی درخشان خود در زمینه ی تولید بهترین کیف ها و هم چنین چمدان ها توانسته است که نامی نیک در میان مردم به جای بگذارد. در تولیدات دلسی اولین چیزی که به چشم می خورد کیفیت بالا است. شما می توانید با کیفیت ترین ها را از دلسی بخواهید.

دلسی

ویژگی های بهترین چمدان ها:

همه ی ما کم و بیش در چالش خرید این وسیله گرفتار آمده ایم. برای سر بلند بیرون آمدن از این چالش باید اطلاعات کافی داشت. ما در این مقاله می خواهیم به شما ویژگی های بهترین چمدان را در اختیار شما قرار دهیم تا شما به راحتی بتوانید بهترین نوع این وسیله را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که دلسی تمام این ویژگی های خوب را در تولید محصولات خود در نظر گرفته و آن ها را کاملا استاندارد تولید نموده است. از جمله ویژگی های خوب این وسیله به شرح زیر می باشد.

دلسی

با دلسی سبک سفر کن:

اولین ویژگی که باید در خرید چمدان در نظر داشته باشید، وزن آن است. در زمان سفر شما به وسایل زیادی نیاز دارد اما به خاطر زیاد بودن وزن آن ها مجبور هستید که از برخی آن ها صرف نظر نمایید. داشتن یک بار سنگین در زمان سفر می تواند بسیار کسل کننده و هم چنین آزار دهنده باشد. از این رو شما باید نهایت سعی خود را انجام دهید تا بار و محموله ی شما سبک باشد. وزن چمدان یکی از اصلی ترین عاملی است که می تواند روی وزن محموله تاثیر داشته باشد. وقتی شما از دلسی چمدان خریداری می نماید، با خیالی راحت می توانید سفر کنید. تمام محصولات دلسی از وزن بسیار کمی برخوردار هستند از این رو می توان آن ها را به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی حمل نمائید.

دلسی

با دلسی کیفیت را تجربه کن:

کیفیت یک چمدان نیز از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول است. سبک بودن محصولات دلسی معنی بر بی کیفیت بودن آن ها نیست بلکه دلسی تمام تلاش خود را در زمینه ی تولید محصولات با کیفیت کرده است. با کیفیت بودن یک محصول باعث می شود تا شما سال های طولانی آن را داشته باشید و از آن استفاده نمایید. عدم نیاز به یک جایگذاری می تواند در پرداخت هزینه ها بسیار مقرون به صرفه باشد. هم چنین در حین سفر هیچ یک از محصولات دلسی آسیب نمی بینند و برای شما درد سر ایجاد نمی کنند. اگر شما اهل سفر های خارجی با هواپیما باشید حتما می دانید که چمدان شما ممکن است در معرض خطر باشد زیرا ضربه های فیزیکی زیادی به آن ها برخورد می نماید. دلسی این محصول را بسیار متنوع تولید کرده و از جنس ها و مواد اولیه ی مختلفی در تولید آن ها استفاده نموده است. شما می توانید چمدان هایی از جنس چرم، پارچه، برزنت، پلاستیک و حتی فلز را در فروشگاه دلسی مشاهده نمایید.

دلسی

با دلسی پولاتو تو جیبت نگه دار:

یکی دیگر از ویژگی های یک چمدان خوب قیمت مناسب آن است. قیمت چمدان دلسی، بسیار ارزان تر از سایر برند های دیگر می باشد. همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، کیفیت بالا و طول عمر نیز می توانید به صرفه جویی در هزینه کمک نماید. وقتی فروشگاه دلسی را برای خرید انتخاب می کنید، نشان دهنده ی این است که شما بسیار فرد با هوش و با زکاوتی هستید و به راحتی حاضر نیستید که پول های خود را هدر دهید. شما جزو آن دسته از افراد هستید که ترجیح می دهید پول های خود را در جیب خود نگه دارید و آن ها را خرج نکنید. در فروشگاه دلسی می توانید با صرف هزینه ای اندک از کیفیت بسیار زیادی بهره ببرید. هدف اصلی دلسی جلب رضایت مشتریان خود می باشد.رضایت مشتریان نیز با قیمت های مناسب به دست می آید.

 

دلسی

دلسی همراه همیشگی:

محصولات دلسی هرگز شما را تنها نمی گذارند، این امر به این معنا است که دلسی طیف گسترده ای از محصولات نظیر کیف پول، کیف های دوشی، چمدان ها، کیف های دستی، کوله ها و غیره را تولید می نماید. در نتیجه همواره یکی از محصولات دلسی با شما همراه است و در راستای حمل وسایل به شما یاری می رساند.

نمایندگی دلسی:

ایران کشوری پهناور با قومیت های مختلف است که تمام این اقوام دارای سلیقه های مختلفی هستند. دلسی با تمام درایت خود توانسته است که تمام این سلیقه ها را در نظر بگیرد و در اکثر شهر های بزرگ این سرزمین شعبه هایی را افتتاح نماید. شما برای خرید محصولات این فروشگاه نیاز ندارید که به تهران سفر کنید، بلکه می توانید به راحتی با مراجعه به یکی از نمایندگی های آن و با مراجعه به نمایندگی دلسی و فروشگاه های اینترنتی دلسی محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دلسی

با دلسی بسته سفر کن:

گاهی اوقات ما با یک سفر غیر منتظره و کوتاه مدت مواجه می شویم. در این زمان است که به یک چمدان کوچک نیاز داریم. دلسی این محصول را در اندازه های بسیار متفاوت تولید نموده است. با خرید یک سایز کوچک می توانید بسیار سبک و بسته کنید. جالب است بدانید که این محصولات دارای اندازه ای کوچک اما ظرفیت بسیار زیادی می باشند که به شما لذت تجربه ی یک سفر راحت را هدیه می دهند.

نکات مهم در مورد یک چمدان:

یکی از مؤلفه های مهم برنامه ریزی سفر که غالباً از آن غافل می شوند، همان چیزی است که شما با خود به همراه خواهید آورد و این که از چه نوع چمدانی برای حمل وسایل خود استفاده خواهید کرد. اکثر مردم آنقدر از سفر خود هیجان زده هستند که وظیفه هولناک بسته بندی را تا آخرین لحظه از خود دور می کنند. چمدان های مختلفی وجود دارد که می توانید از میان آن ها چمدان، کوله پشتی و کیف دو نفره را انتخاب کنید.یکی را انتخاب نمایید.  گزینه های مختلفی در خرید این محصول وجود دارد. برای تصمیم گیری در مورد نوع چمدان خود، مهم است که موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • در کجا اقامت خواهید داشت (یعنی کمپینگ ، هتل ، خوابگاه و غیره)؟
  • چند بار می توانید بین اقامتگاه ها حرکت کنید؟
  • آیا شما پیاده روی می کنید، از ترانزیت عمومی استفاده می کنید یا یک وسیله نقلیه را برای کرایه اجاره می کنید؟

احتمالاً متداول ترین نوع چمدان برای مسافران، یک کیسه مستطیل شکل با گوشه های گرد یا مربع است. چمدان ها از انواع مختلفی از جمله پلاستیک، فلز، پارچه یا چرم ساخته می شوند. کلیه ی آن ها حداقل یک دستگیره دارند و مکانیزم درب مانند را دارند که برای دسترسی آسان به وسایل شما روی لولا باز می شود. برخی از چمدان ها حتی برای حمل و نقل آسان تر دارای چرخ هستند. این محصولات به خاطر داشتن شکل ایده آل و دهانه های بزرگ بسیار مناسب هستند و این امکان را به شما می دهد تا وسایل خود را مرتباً ذخیره کنید و به راحتی بازیابی وسایل خود را انجام دهید.

چمدان دلسی

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.