پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

هر آنچه که باید در مورد تزریق چربی بدانید! | دکتر مریم هاشمی

امروزه تزریق چربی میان عموم مردم مخصوصا خانم ها رواج بسیار بالایی یافته زیرا به واسطه این متد زیبایی می توان زیبایی هرچه بیشتر صورت و اندام را تضمین نمود. همان گونه که می دانید همه انسان ها به سمت و سوی زیبایی و زیباشدن تمایل دارند و همین امر به عنوان نوعی نیازمندی موجب شده است تا امروزه شاهد روی کار آمدن متدهای زیبایی مختلفی باشیم. این روش ها با ویژگی ها و ساختار بی نظیر خود این قابلیت را دارند تا به زیباسازی چهره و اندام های شما کمک های شایانی نموده و شرایط بهتری را برای شما رقم بزنند و پزشکان متخصصی از جمله دکتر نیلفروش زاده، کلینیک خانه سفید و دکتر مریم هاشمی در زمینه تزریق چربی فعالیت میکنند.
این امر برای تزریق چربی نیز صدق می کند و با استفاده از آن می توان بافت های چربی از دست رفته را بازیابی نمود. عامل های بسیاری می توانند از میزان حجم چربی های زیر پوست بکاهند و به مرور زمان زیبایی انسان را نیز بگیرند در چنین شرایطی تزریق نمودن چربی به عنوان یک راهکار درمانی می تواند بافت های زیرین پوست را جوانسازی نماید به همین دلیل است که این متد طی سالیان اخیر توانسته اند در سطح دنیا به محبوبیت قابل توجه ای دست یابد.

تزریق چربی - دکتر مریم هاشمی

تزریق چربی چیست ؟

متد زیبایی تزریق چربی به عنوان یک روش نوین جوانسازی و زیباسازی صورت و اندام ها چربی را از بافت های دیگر بدن انسان که چربی بیشتری دارند به قسمت های نیازمند به چربی انتقال داده و به این صورت به زیبایی شما کمک می کند. این راهکار مزیت های قابل توجه ای برای شما به همراه دارد و همین امر موجب شده است تا امروزه به عنوان یک متد بسیار محبوب شناخته شود.

مزیت های بارز تزریق چربی

براساس مطالبی که بیان شد می توان گفت تزریق چربی مزیت های قابل توجه ای برای شما به همراه دارد اما لازم است در انتخاب پزشک خود نهایت دقت را به کار گرفته و از پزشکانی کمک گیرید که در این زمینه بسیار مجرب می باشند. دکتر مریم هاشمی به عنوان متخصص این امر با بهره مندی از تجهیزات روز دنیا و دانش بسیار بالای خود تمام امکانات لازم را برای شما فراهم نموده است تا فرآیند تزریق نمودن چربی را به بهترین حالت ممکن انجام داده و در ادامه نیز با مشکلات متعددی مواجه نشوید. از مهم ترین مزیت های بارز تزریق چربی می توان موارد زیر را نام برد که هر کدام اهمیت خاص خود را داشته و نباید نادیده گرفته شوند.

  • این متد میزان ماندگاری بیشتری نسبت به تزریق ژل دارد و شما به واسطه آن ایمنی بیشتری را حس خواهید نمود.
  • این روش از چربی های خود بدن انسان استفاده می کند و همین امر موجب می گردد تا احتما ایجاد واکنش های آلرژیک کاهش یابد.
  • از این متد هم آقایان و هم خانم ها می توانند استفاده کنند.

تزریق چربی - دکتر مریم هاشمی

کاربردهای تزریق چربی

تزریق چربی به عنوان یکی از کاربردی ترین متدهای حال حاضر در دنیا شناخته می شود. از مهم ترین کاربردهای این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تزریق نمودن چربی در صورت
  • تزریق نمودن چربی در دست ها
  • تزریق نمودن چربی در سینه ها برای حجم دهی
  • تزریق نمودن چربی در باسن برای حجم دهی

زمان مناسب برای انجام تزریق چربی

دلایل بسیاری می توانند شما را ملزم به انجام تزریق چربی نمایند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن مشکلات خود را برطرف سازید. استفاده از این روش در موارد زیر می تواند به شما کمک های شایانی نماید.

  • در صورتی که مبتلا به نواقص مادرزادی می باشید این تزریق می تواند این نواقص را برطرف سازد.
  • از بین بردن جای جراحی ، بخیه و اسکار
  • جوانسازی نمودن پوست هایی که دچار افتادگی شده اند
  • برطرف نمودن چروک های ایجاد شده بر روی پوست صورت یا دست ها
  • در صورتی که بخش از بافت های بدنی حین بروز برخی حوادث از بین رفته اند
  • عدم برخورداری اندام ها از حجم مناسب

اهمیت انتخاب پزشک مناسب

برخی ممکن است بر این باور باشند که تزریق چربی عوارض بسیار زیادی به همراه دارد در صورتی که اگر در انتخاب پزشک خود دقت کنید از این عوارض مصون خواهید ماند. همان گونه که در بخش های قبل نیز اشاره نمودیم در این روش از چربی های خود بدن فرد استفاده می گردد و همین امر موجب اثربخشی بیشتر این متد می شود و زمانی که شما پزشک مناسبی را نیز انتخاب کنید این پزشک با رعایت نمودن تمام اصول لازم می تواند شما را به نتایج دلخواهتان برساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این متد می توانید اقدام به دریافت مشاوره تزریق چربی از دکتر مریم هاشمی نموده و با مراجعه به این پزشک بهترین ها را برای خود رقم بزنید.

منبع: دکتر مریم هاشمی | drmaryamhashemi.com

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 3,80 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.