سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

راهنمای خرید درب ضد سرقت مدرن [ایرانی، ترک و چینی]

Security Door - درب ضد سرقت

درب ضد سرقت

در زمان خرید خانه یا ساخت ساختمان ، امنیت یکی از اصلی ترین موضوعاتی است که باید به آن دقت فراوانی شود. در یک محیط موارد متفاوتی وجود دارد که هر کدام از آن ها به نوعی سبب می شوند تا امنیت محیط افزایش پیدا کند که در این خصوص میتوانیم به درب ضد سرقت ترک ، دوربین مداربسته، سیستم های حفاظتی و… اشاره کنیم. از گذشته تاکنون انسان ها تلاش کرده اند تا بتوانند وسایل جدیدی را اختراع کنند تا ایمن بودن بیشتر محیط را به وجود بیاورند و در این رابطه امروزه نیز استفاده از درب ضد سرقت برای مکان های مختلفی مثل منازل مسکونی، فروشگاه ها، اداره ها و… صورت میگیرد.

مزیت های درب های ضد سرقت

درب های ضد سرقت دارای مزیت های بیشماری هستند که وجود آن ها موجب شده تا مالکان و سازندگان ساختمان ها از آن ها استفاده نمایند. این درب ها به نسبت دربهای قدیمی و معمولی دارای امنیت و استحکام بیشتری هستند. در گذشته درب های که برای ساختمان ها استفاده می شد معمولا از جنس چوب بودند که هم به سادگی قابل شکستن بودند و هم قفل آن ها به راحتی باز می شد و سارقان میتوانستند به محیط وارد شوند یا حتی در شرایطی برای ورود به ساختمان درب ها را از لولا در می آورند.

اما درب ضد سرقت در برابر هر گونه دستکاری قفل، فشار یا ضربه ی ایمن هستند و سارقان نمی توانند به محیط های که برای ورود و خروج از درب ضد سرقت استفاده شده ، وارد شوند.

دربهای ضد سرقت موجود در بازار

در بازار ایران نمونه های مختلفی از درب های ضد سرقت وجود دارد که شامل ایرانی، ترکیه، چینی می باشند. نمونه های ترکی دارای قیمت و کیفیت بالایی هستند و پس از آن ها نمونه های ایرانی و چینی قرار می گیرند و درب لابی نیز دارای کیفیت ویژه ی می باشند.

درب ضد سرقت ترک با توجه به جنس چارچوبی که دارند دارای نمونه های فلزی و چوبی می باشند و نوع فلزی این دربها شامل نمونه های آلومینیومی ،استیلی و آهنی است.

درب های ضد سرقت مزیت های بیشماری دارند که البته لازم است بدانید شما در مقابل خطرهای مثل زلزله و آتش سوزی نیز کمک می کنند و به سادگی خرب نمی شوند.

  • وقتی می توانیم بگوییم یک درب ضد سرقت و مطمئن است که بر روی آن قفل با امنیت کامل نصب شده باشد.
  • از نوع مدرن ترین و ایمن ترین قفل ضد سرقت، قفل های هوشمند هستند که در نمونه های کارتی و اثرانگشتی وجود داشته اند.
  • جالب است بدانید که در برخی از قفل های هوشمند به سیستم ورود و خروج افراد نیز تجهیز شده اند که برای اداره ها و سازمانها نیز قابل استفاده هستند.
  • این درب ها عایق خوبی برای سرما و گرما نیز به شمار می روند و همچنین دربرابر رطوبت، صدا نیز مقاوم بوده و در نهایت برای برقراری امنیت محیط لازم هستند.
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.