سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

با خیال پردازی جنسی شوهرم چه کنم / رابطه زناشویی موفق

خیالپردازی جنسی

خیال پردازی جنسی همسران اصولاً چیز بدی نیست‎

 

باشوهرم که درگیر خیال پردازی جنسی هست چه کنم؟به نظر شما مشاوره قبل از ازدواج اهمیت دارد؟ آیا حجاب در موفقیت زندگی همسران تاثیر دارد؟؟؟ به نظر شما چه چیزهایی را نباید به یک زوج نابارور گفت؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالاتتان را بیابید.
پاسخ به ۴ سوال مهم همسرداری

شوهرم درگیر خیالپردازی جنسی است!
خیال پردازی جنسی همسران اصولاً چیز بدی نیست و اتفاقاً به رابطه جنسی پر و بال هم می دهد ولی برای بعضی از مردانی که گرفتار خیالپردازی های جنسی با زنی به جز همسر خود می شوند، یک عذاب دردناک است، خیالی که رابطه جنسی را بر باد می دهد.

اهمیت مشاوره قبل از ازدواج
همه خانواده ها بر این باورند که ازدواج را نباید سرسری گرفت بلکه باید با مطالعه و براساس معیار های حقیقی؛ همسر را انتخاب کرد. از همین روست که مشاوره قبل از ازدواج با یک متخصص یا یک مشاور خبره که در امور خانواده از اطلاعات امروزی برخوردار است امر مهمی به نظر می رسد

آیا حجاب در موفقیت زندگی همسران تاثیر دارد؟
اگر خانواده ای خانه و اتومبیل شخصی نداشته باشد، اگر مال و منالش را دزد بزند، اگر سلامتی یکی از اعضای خانواده به خطر بیفتد، باز هم خانواده باقی خواهد ماند. اما اگر در خانواده ای عشق و محبت جاری نباشد، نمی شود اسمش را خانواده گذاشت. برای اینکه عشق در خانواده ما جریان پررنگ تری پیدا کند، راهکارهای زیادی وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها مقید بودن اعضای خانواده به خصوص زن و شوهر به عفاف و حجاب است.

چیزهایی که نباید به یک زوج نابارور گفت
ناباروری یک مشکل پزشکی است که درد روانی زیادی را هم به همراه دارد. ما به عنوان اعضای خانواده، دوست و یا آشنای یک زوج مبتلا به ناباروری برای بخش جسمانی مشکل آنها کاری نمی توانیم بکنیم اما می توانیم با دقت کردن در گفتار و رفتارمان در تسکین درد روانی و آرامش آنها موثر باشیم

منبع: tebyan.net

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 11, میانگین امتیاز: 3,82 از 5)
Loading...