پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

بهترین راهکار خرید پوشک؛ ترکیب برندها برای هر موقعیت

بچه خوابیده با پوشک

اگر هنوز نوزاد شما به دنیا نیامده یا به تازگی دارای فرزند شده اید یا قرار است که در آینده صاحب فرزند شوید، اطلاعات این مقاله می تواند کمک بزرگی به صرفه جویی در هزینه ها، سهولت مصرف و کاهش درصد آسیب دیدگی پوست کودکتان محسوب شود؛ با ما همراه باشید تا بهترین راهکار برای خرید پوشک بچه که همان ترکیب برندها برای هر موقعیت محسوب می شود را بررسی نماییم.

تفکیک موقعیت های خانه، مسافرت، گردش و خرید!

قرار است در این مقاله از تفکیک برندها برای هر موقعیت صحبت کنیم، بنابر این باید ابتدا موقعیت هایی که همراه با کودک هستیم را تفکیک کنیم تا شرایط مناسب و ایده آل هر موقعیت را نسبت به ویژگی های هر پوشک بررسی نماییم.

در خانه از چه پوشکی استفاده کنیم؟

معمولا اینطور است که طی سال اول، مادر و کودک اکثرا در خانه حضور دارند و به غیر از ویزیت در مطب، کمتر پیش می آید که به گردش یا خرید بروند. این نکته باعث می شود ۹۰ درصد استفاده شما از پوشک، مربوط به شرایط خانه باشد.

حضور در خانه یعنی شما در اکثر مواقع می توانید پوشک را به راحتی تعویض کنید و نگران شرایط ویژه ای نخواهید بود، پس می توانید برای مصرف خانگی پوشک بچه از برندهای مرغوب اقتصادی استفاده نمایید، برندهایی که همیشه در بازار قابل خریداری هستند؛ می پرسید چه برندهایی؟

برند بیبی کینگ

برند پوشک بچه بیبی کینگ یکی از مطرح ترین برندهای پوشک بچه در ایران است که پس از سال ها فعالیت مستمر، توانسته در تابستان سال ۱۴۰۱، سری جدید پوشک های خود را همراه با کش کمر و استفاده از تجهیزات بروز شده و مدرن تولید کند.

پوشک بیبی کینگ به طور میانگین حدود ۵ ساعت در بدن کودک می ماند و معمولا بعید است که قبل از ۵ ساعت پس بزند، اما پس از گذشت ۵ ساعت دیگر توان جذب نداشته و معمولا پودر جاذب آن کاملا با ادرار کودک حل می شود.

عکس پوشک بیبی کینگ

چرا بیبی کینگ در خانه مناسب است؟

اگر بخواهیم مستقیم به دلیل اصلی بپردازیم، باید بگوییم که قیمت پوشک بیبی کینگ نسبت به پوشک های مای بیبی، مولفیکس و هانیز ارزانتر بوده و زمانی که در خانه هستید، به راحتی می توانید هر ۵ ساعت یکبار پوشک بچه را تعویض نمایید.

دلیل بزرگ؛ قابلیت خرید کارتنی با قیمت عمده!

علاوه بر موارد گفته شده، شما می توانید پوشک بیبی کینگ را از نمایندگی آنلاین با ارزان ترین قیمت به صورت کارتنی و با قیمت عمده خریداری کنید که ویژگی بسیار بزرگی محسوب می شود.

فروشگاه اینترنتی یوزمارت عنوان سایتی است که می توانید پوشک بیبی کینگ را از ۱ کارتن تا هر تعداد کارتن دلخواه با قیمت عمده از آنها خریداری نمایید؛ این فروشگاه در استان گیلان واقع شده و برای خرید های خارج از استان باید هزینه ارسال را بر حسب وزن بار پرداخت نمایید. برای هماهنگی های ارسال خارج از استان بهتر است ابتدا با شماره ۰۹۳۹۱۰۵۸۸۷۷ که پشتیبانی این سایت محسوب می شود تماس بگیرید.

برای مشاهده قیمت های عمده این برند، به صفحه پوشک بیبی کینگ در فروشگاه اینترنتی یوزمارت مراجعه نمایید؛ اگر اهل استان گیلان باشید، این یک فرصت استثنایی برای شما خواهد بود، زیرا این فروشگاه تسهیلات ارسال رایگان و پرداخت در محل  را برای مشتریان گیلانی فراهم کرده است.

پوشک بیبی کینگ یوزمارت

چرا ببم نه؟

شاید پیش خودتان بگویید که برند ببم در میان پوشک های ارزان جزو بهترین گزینه هاست، بله همینطور است و ببم واقعا یک پوشک مرغوب و اقتصادی است، اما آیا همیشه می توانید ببم تهیه کنید؟ خیر!

ببم به دلیل اینکه خودش برند دوم شرکت پارس حیات است، در برهه های بسیاری ناموجود می شود و نمی توانید سایز مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایید؛ برند اول شرکت پارس حیات، پوشک بچه مولفیکس است که در ادامه به آن می پردازیم.

در مسافرت، خرید و گردش از چه پوشکی استفاده کنیم؟

زمانی که با بچه از خانه بیرون می روید، معمولا چند ساعت طول می کشد تا به خانه بازگردید و در این زمان مشخص نیست که کودکتان چه مقدار ادرار یا مدفوع خواهد داشت. به همین دلیل استفاده از پوشک بیبی کینگ توصیه نمی شود و باید به فکر بهترین مدل های پوشک بچه باشید؛ در این شرایط باید کمی بیشتر هزینه کنید، وگرنه ممکن است در شرایط بسیار پیچیده ای قرار بگیرید!

پیشنهاد ما برای برند پوشکی که قرار است خارج از خانه مصرف کنید، یکی از میان پوشک های مولفیکس، مای بیبی یا هانیز خواهد بود.

چرا پوشک مولفیکس؟

اگر هزینه ها برایتان مهم نیست و می خواهید فقط از یک برند استفاده نمایید، به نظر نمی رسد پیشنهاد بهتری از مولفیکس پیش روی شما قرار داشته باشد. برند مولفیکس که تکنولوژی ساخت خود را از شرکت حیات کیمیای ترکیه می گیرد، دارای طراحی فوق العاده ای است که باعث می شود هرگونه فضای اضافه از پد پوشک گرفته شود و این یعنی قرار نیست شلوار کودک، قواره خود را از دست بدهد!

یکی از مشکلات پوشک های ارزان، وجود فضاهای اضافی است که باعث می شود شلوار در تن کودک قواره زیبایی نداشته باشد و هزینه های گزافی که برای خرید لباس کودک کرده اید تا حدودی خنثی می شود!

پوشک مولفیکس می تواند تا ۸ ساعت در بدن کودک بماند و قدرت جذب بالایی از خود نشان می دهد. این یعنی زمانی که بیرون از خانه هستید، چند ساعت بیشتر تا پس زدگی فرصت دارید؛ برای یک کودک، ۱۰ دقیقه هم کافیست که با یک پس زدگی کار شما را ده برابر کند!

پوشک کامل بچه مولفیکس

چرا پوشک مای بیبی؟

مای بیبی تقریبا کیفیت مشابهی را نسبت به مولفیکس ارائه می دهد، اما به دلیل معروفیت و سابقه بیشتر در میان مردم، کمی گرانتر عرضه می شود.

مای بیبی ۳ مدل پوشک تولید می کند:
  1. سری نارنجی خانواده شاد
  2. سری آبی مهربان با پوست
  3. پوشک شورتی
سری مهربان با پوست و شورتی

سری خانواده شاد را به دلیل عدم وجود همیشگی در بازار (مثل ببم) توصیه نمی کنیم. اما سری مهربان با پوست پوشک مای بیبی به دلیل استفاده از لوسیون های ضد حساسیت، یکی از پیشنهادهای ویژه برای پوست های حساس بوده و خیال شما را از اگزمای پوستی و قرمزی پوست راحت خواهد کرد.

پس از یک سال اول می توانید از پوشک های شورتی مای بیبی که تنها انتخاب شما برای خرید پوشک شورتی ایرانی است هم استفاده کنید. خرید پوشک شورتی باعث می شود پوشاندن و کندن در خارج از خانه بسیار تسهیل شود و فرم شلوار کودک را هم بهم نریزد؛ پوشک شورتی مای بیبی برای سایزهای بزرگ و خیلی بزرگ تولید می شود و سایز کوچک و متوسط ندارد.

چرا پوشک هانیز؟

باید قبول کنیم که زوج مولفیکس و مای بیبی، با حضور هانیز در بازار ایران به مثلت بهترین برندهای پوشک ایرانی تبدیل شده است. پوشک هانیز در سایز ۱ و ۲ تمام ویژگی های یک پوشک کامل بچه کامل را داراست.

  • نوار رنگی برای نشان دادن زمان پوشک
  • استفاده از لوسیون بابونه و آلوئه ورا
  • انحنای بند ناف
  • کشسانی عالی
  • رویه ابریشمی
  • طراحی آناتومیک
  • تکنولوژی جریان دهنده هوا و خروج گاز ادرار

پوشک کامل بچه هانیز

تمام این آپشن ها در سایز ۱ و ۲ هانیز وجود دارد. از سایز ۳ تا ۶ اما گزینه های نوار تعویض و رویه ابریشمی (رویه کتان جایگزین شده) برداشتته می شود؛ انحنای بند ناف تنها برای سایز نوزادی کاربرد دارد که طبیعتا در سایز های بالاتر حذف خواهد شد.

پوشک هانیز کمی ارزانتر از مولفیکس است و البته همچنان به پای مولفیکس هم نمی رسد، اما گزینه ای ایده آل برای خرید پوشک محسوب می شود؛ برای خارج از خانه می توانید تا ۶-۷ ساعت روی هانیز حساب کیند.

نتیجه گیری؛ چند برند بهتر از یک برند!

معمولا اینطور است که از یک برند پوشک بچه استفاده می شود، اما استفاده از چند برند مرغوب می تواند کاربردهای مختلفی را در زمان ها و شرایط مختلف داشته باشد. سعی کنید این تنوع در خرید برند های مختلف را از سایز ۳ آغاز کنید تا چند بسته پوشک اضافه روی دستتان باقی نماند!

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 3,75 از 5)
Loading...
این محتوا صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار فوق منتشر شده است و تصویر زندگی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.