پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

راهنمای خرید دستگاه لیزر دایود الکس و دایود مو | آنچه باید بدانید

دستگاه  لیزر دایود الکس این روزها به یکی از محبوب ترین دستگاههای حوزه زیبائی و خصوصا حذف موهای زائد تبدیل شده است. در واقع می توان گفت که این دستگاه لیزر می تواند به صورت بسیار کارآمدی موهای زائد را از بین ببرد. در حال حاضر انواع متفاوتی از دستگاه های لیزر در بازار وجود دارند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله قصد داریم تا در خصوص خرید لیزر دایود الکس و نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید، صحبت نماییم.

چرا خرید لیزر دایود الکس؟

اگر کمی در اینترنت جستجو نموده و با متخصصان پوست و افراد حرفه ای این رشته مشورت نمایید، متوجه می شوید که دستگاه های لیزر فعلی که بیشترین کاربرد را دارند، عبارتند از لیزر الکساندرایت، لیزر دایود و لیزر الکس. برای این که بتوانید بهترین دستگاه را انتخاب نمایید، در گام اول نیاز است تا نوع پوست خود و ویژگی های آن را شناسایی نمایید. در بین دستگاه های فوق دستگاه الکس دایود می تواند بر روی تمام پوست ها به خوبی پاسخ بدهد.

چرا باید اقدام به خرید لیزر دایود الکس نمود؟

برای عملکرد بهتر این دستگاه از طول موج ترکیبی ۷۵۵ و ۸۱۰ نانومتر استفاده شده است که این طول موج­ها می تواند به راحتی انواع موها را از بین ببرد. برای اطلاعات عمومی خود لازم است که در نظر داشته باشید، فولیکول های پوست می توانند نور با این طول موج را جذب نمایند که این مورد خود با کاهش هایتوگلوبین در بدن همراه خواهد بود. از همین رو می توان بیان داشته طول موج  ۸۱۰ نانومتر به هیچ وجه به پوست آسیبی وارد نمی نماید لذا درخواست خرید لیزر دایود الکس توسط علاقه مندان به لیزر درمانی بسیار است.

آشنایی با عملکرد دستگاه دایود مو

دستگاه دایود مو که امروزه علاقه مندان زیادی دارد، برای اینکه بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد طول موج های مختلفی را تولید می کند تا پزشکان بتوانند برای تمام انواع موها از آن بهره ببرند. از همین رو می توان انتظار داشت که موها سریع تر و راحت تر از بین برود. از لحاظ فنی در زمان خرید لیزر دایود الکس توجه نمایید که این دستگاه قادر است تا طول موجی بین ۷۵۵ نانومتر تا ۸۱۰ نانومتر را تولید نماید. از همین رو بر روی تمام رنگ پوست ها می توان به کمک آن پاسخ دریافت نمود.

به صورت کلی خرید لیزر دایود الکس به افرادی پیشنهاد می شود که مایل هستند در کمترین زمان و با کمترین درد به بهترین پاسخ دست یابند. این دستگاه از مزایای طول موج الکس و لیزر دایود در کنار هم استفاده می نماید تا بهترین جواب را با حذف موهای زائد دریافت نماید. باید در نظر داشته باشید که دستگاه لیزر فوق از یک سیستم خنک کننده قوی به نام ICE استفاده می نماید که در استفاده های طولانی مدت، پوست را خنک کرده و از التهاب آن جلوگیری می نماید.

بسیاری از افراد به دلیل آسیب پوست به دنبال لیزر درمانی نیستند اما در زمان خرید لیزر دایود الکس، شما مشاهده می نمایید که کریستال سافایری که در این دستگاه استفاده می شود می تواند طول موج را دقیقا بر روی فولیکول ها متمرکز نموده و از آسیب پوست جلوگیری کند لذا خطر هرگونه سوختگی به حداقل می رسد.

مزایای استفاده از لیزر دایود الکس

در زمان خرید لیزر دایود الکس باید توجه نمایید که این دستگاه نیاز به تعداد جلسات بیشتر اما در مدت زمان کمتری دارد. از همین رو شرایطی را برای شما فراهم می آورد که در مدت زمان کمتر بتوانید سطح وسیع تری را بررسی نموده و موهای زائد آن را حذف کنید.

یکی دیگر از مزایای عالی این دستگاه، ایجاد درد و التهاب کمتری بر روی پوست بیماران می باشد.  به همین دلیل افراد زیادی مایل هستند تا از این روش درمانی بهره ببرند. به صورت کلی می توان بیان داشت که اثرگذاری این دستگاه بهتر از سایر دستگاه های مشابه است. به عبارت دیگر پس از اتمام دوره ها، در سال اول برای ترمیم نیاز به ۱ الی ۲ جلسه و در سال های بعدی نیز با ۱ جلسه کل موهای زائد از بین می رود.

در خرید لیزر دایود الکس حتما باید توجه داشته باشید که دستگاه شما توانایی تغییر طول موج را داشته باشد زیرا برای از بین بردن موهای زائد بر روی پوست روشن نیاز به طول موج پایین و برای پوست های تیره نیاز به طول موج بالا است.

آیا قبل و بعد از استفاده از دستگاه لیزر دایود نیاز به اقدامات ویژه ای است؟

به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که لیزر درمانی با هر دستگاهی که صورت گیرد، نیاز به مراقبت دارد. اما می توان به قطع گفت که عوارض این دستگاه نسبت به دستگاه های مشابه بسیار کمتر می باشد. به طوری کلی برای اینکه عوارض ناشی از لیزر را بتوانید به حداقل برسانید، لازم است تا موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • تا یک هفته پس از لیزر درمانی به صورت مستقیم و بدون واسطه در معرض نور خورشید قرار نگیرید.
  • قبل از لیزر درمانی (حدود ۱ الی ۲ هفته) از انجام هرگونه فعالیت های برنزه شدن به صورت طبیعی و مصنوعی (به کمک دستگاه) خودداری نمایید.
  • حتما قبل از انجام لیزر به مدت ۱ هفته از کرم های ضدآفتاب استفاده نمایید تا پوست شما با تغییر رنگ روبرو نشود.

جمع بندی:

دستگاه دایود مو یکی از دستگاه های عالی می باشد که دارای کمترین عوارض بوده و استفاده از آن بسیار سریع و آسان می باشد. اما باید در نظر داشته باشید که مراقبت از پوست و آماده نمودن آن همواره در تمام لیزر درمانی ها نیاز می باشد. در صورت تمایل به خرید لیزر دایود الکس یا دایود مو با مشاوران الولیزر تماس بگیرید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.