سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
×

خرید اقساطی موبایل | خرید اقساطی | لپ تاپ قسطی

خرید اقساطی در واقع نوعی برنامه ریزی مالی کوتاه مدت است که برای مصرف کنندگان این امکان را فراهم می کند تا در زمان حال خرید کرده و در آینده و اغلب با پرداخت مبلغی بهره یا کارمزد، آن را در قالب چند قسط پرداخت کنند. از این طریق شما می توانید هر آنچه نیاز دارید به صورت اقساطی بخرید و یا از خدمات مختلف استفاده کنید و هزینه آن را قسطی بپردازید. آیا مایلید بدانید چگونه می توانید برای خرید اقساطی موبایل ، لپ تاپ قسطی و … اقدام کنید؟ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مزیت های خرید قسطی چیست؟

دوست عزیز به این نکته ی مهم توجه داشته باشید که در صورتی خرید اقساطی می تواند برای شما سودمند باشد که شرایط خرید اقساطی را با دقت بررسی کرده و سنجیده عمل کنید.

به طور مثال یکی از بهترین راه های خرید قسطی ، از طریق کارت های اعتباری می باشد. آیا تا کنون تجربه ی خرید اقساطی با این نوع کارت ها را داشته اید؟ چه فاکتورهایی را برای انتخاب نوع کارت اعتباری خود در نظر گرفته اید؟ اصلا، آیا می دانید نکات مهم برای انتخاب یک کارت اعتباری چیست؟ اگر پاسختان به این سوال منفی است، پس همچنان همراه ما باشید.

چه اندازه به موبایل نیاز داریم؟

آیا شما هم زمانی که از خواب بیدار می شوید؛ اولین اقدامی که انجام می دهید این است که گوشی موبایل خود را چک می کنید؟

این روزها موبایل فقط برای تماس تلفنی استفاده نمی شود. امکانات زیادی که در گوشی های هوشمند وجود دارد؛ باعث شده که شما خیلی از کارهایی که نیاز به حضور در مکان خاصی بود را به صورت آنلاین انجام دهید. اینگونه در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.

در ساده ترین حالت ممکن بدون نیاز به حضور در فروشگاه ها؛ شما می توانید به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر خرید کنید. قیمت کالاها و کیفیت آن ها را مقایسه کنید و همچنین از نظر مشتریان آگاه شوید.

علاوه بر این موارد؛ شما می توانید به کمک موبایل، انواع آموزش های آنلاین دانشگاه های معتبر را با هزینه کمتری شرکت کنید و مدارک معتبر آن ها را دریافت کنید.

خوبی موبایل های هوشمند این است که فقط به شما خدمت ارائه نمی کنند؛ بلکه شما می توانید به کسب درآمد هم بپردازید. افرادی که دانش تریدری را گذرانده باشند به واسطه موبایل می توانند حوزه بازارهای مالی نیز شروع به فعالیت کنند و بعد از آن که در این زمینه خبره شدند، ستاپ معاملاتی خود را تهیه کنند. همچنین به واسطه وبسایت هایی که فضایی را به شما اختصاص می دهند؛ می توانید به فروش کالا یا خدمت بپردازید.

علاوه بر این موارد؛ اگر شما در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام نیز فعال باشید؛ به راحتی می توانید با آموزش به کسب درآمد بپردازید. نکته مهم آن است که این موضوع را درک کنید که موبایل یک ابزار است. این انتخاب شما است که چگونه از آن استفاده کنید؟! وقت خود را تلف کرده یا به توسعه شخصی بپردازید و درآمد کسب کنید.

نحوه خرید اقساطی موبایل

اگر گوشی تلفن همراهتان دیگر کارایی قبل را ندارد و همچنین برای انجام کار یا سایر فعالیت های خود به یک گوشی پیشرفته تر نیاز دارید که امکانات بهتری داشته باشد، هم اکنون برای خرید اقدام کنید و زمان را از دست ندهید.

دوست عزیز، اگر بابت پرداخت نقدی هزینه آن نگران هستید، باید بگوئیم که ما راهی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که از طریق آن بتوانید ظرف مدت کمتر از ۵ روز، بدون ضامن و به صورت آنلاین خرید اقساطی موبایل داشته باشید. همچنان با ما باشید تا به شما بگوئیم چگونه این امکان برای شما میسر خواهد شد.

خرید اقساطی موبایل

لپ تاپ قسطی بخرید

لپ تاپ این روزها به یکی از ضروری ترین کالاهای دیجیتال تبدیل شده است که می توان گفت تقریبا همه ی افراد در هر گروه سنی به آن نیاز دارند؛ به طور مثال دانش آموزان، دانشجویان ، کارمندان و … هر کدام به طریقی درگیر کار با لپ تاپ و سیستم های کامپیوتری هستند و می توان گفت بدون آن حتی انجام تکالیف، ادامه کار یا فعالیت برای آن ها امکان پذیر نمی باشد.

حتما می دانید که در حال حاضر برای داشتن یک سیستم لپ تاپ با امکانات متوسط که بتواند نیاز شما را برآورده کند، چه مبلغی را باید هزینه کنید. ممکن است خیلی از شما عزیزان برای خرید آن مجبور شوید کل پس انداز یک سال خود را یکجا بپردازید.

اما دوستان ما به شما توصیه می کنیم که از طریق قسطا لپ تاپ قسطی بخرید. آیا با قسطا آشنا هستید؟ قسطا یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات امتیاز الکترونیکی است که به منظور رفاه حال مشتریان، امکان خرید کلیه ی کالاها و استفاده از انواع خدمات را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است. در ادامه ی مقاله همچنان همراه ما باشید تا با نحوه ی خرید قسطی به واسطه قسطا بیشتر آشنا شوید.

چگونگی خرید قسطی از طریق قسطا

اگر به دنبال روشی مناسب برای دریافت اعتبار با حداقل سود ممکن هستید تا بتوانید اقساطی خرید کنید؛ از طرفی برای خرید عجله دارید و نیازمند تائید سریع هستید ولی امکان ارائه ضامن برای شما وجود ندارد، قسطا بهترین انتخاب ممکن برای شما است.

قسطا از فعالان صنعت لندتک است که از طریق سیستم اعتبارسنجی ، اعتبار مشتریان خود را بررسی کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن نتیجه را به مشتری اعلام می کند.

پس از آن امتیاز مورد نیاز را به صورت یک کارت اعتباری به نام قسطا کارت به مشتری محترم ارائه خواهد داد؛ که لازم است بدانید برای دریافت این کارت اعتباری باید ابتدا در سایت قسطا به آدرس ghesta.ir درخواست دهید.

شما می توانید کلیه ی مراحل دریافت کارت اعتباری و خرید قسطی از طریق قسطا را در این وب سایت مشاهده کنید.

کلام پایانی

با خرید اقساطی از قسطا شما می توانید هر نوع کالای مورد نیاز خود در هر زمان که بخواهید نقدا خرید کنید؛ مثلا خرید اقساطی موبایل ، لپ تاپ قسطی و … . همچنین می توانید از انواع خدمات موجود در سراسر کشور استفاده کنید و هزینه آن را بعدا به قسطا ، به صورت اقساطی بپردازید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.