پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

حق پرستاری خانواده ایثارگران کی پرداخت می‌شود؟

بنیاد شهید و امور ایثارگران

حق پرستاری مشمولان خانواده ایثارگران همراه با معوقات واریز می‌شود

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی کار و با همکاری سازمان برنامه، حق پرستاری مشمولان خانواده ایثارگران همراه با معوقه فروردین از امروز در حقوق اردیبهشت واریز می‌شود.

به گزارش تصویر زندگی، محمود پاکدل روز شنبه با حضور در میز پاسخگویی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران به پرسش‌ها و دغدغه‌های مردم پاسخ داد.

وی در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار حوزه دولت ایرنا، درباره حق پرستاری مشمولان خانواده ایثارگران موضوع مورد توجه در سفرهای استانی رئیس جمهور این توضیح را هم داد که حق پرستاری در سال گذشته که معادل مصوبه شورای عالی کار انجام نشده بود، با رایزنی گسترده و با همکاری سازمان برنامه و بودجه حق پرستاری ایثارگران بر مبنای مصوبه این شورا اعمال شد.

استقبال از این دوره از برپایی نمایشگاه کتاب را مطلوب توصیف کرد و گفت: این استقبال به قدری بوده که هر روز یک ساعت زمان نمایشگاه تمدید می‌شد و در کنار آن مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری نیز با دعوت از دستگاه‌های مختلف در مقام پاسخگویی به مسائل و دغدغه های مراجعان در حوزه کاری خود، فعال حاضر شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: همچنین همکاران من در بنیاد شهید در این مرکز حضور یافتند و پاسخگوی پرسش های ایثارگران بودند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 77, میانگین امتیاز: 4,22 از 5)
Loading...