جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

جعبه آماده کفش از کجا بخرم؟

جعبه آماده کفش از کجا بخرم؟

برای هر کسب و کاری که در ابتدای شروع فعالیت خود است، مهم است که هزینه های خود را به حداقل برساند. یکی از مهمترین راه ها برای پایین آوردن هزینه ها، سفارش بسته بندی های آماده و در تعداد کم است. این کسب و کارها اگر بتوانند برند خود را بر روی این بسته بندی ها ثبت کنند، می توانند به یک گزینه ایده آل نزدیک و نزدیک تر شوند. یکی از این بسته بندی ها که امکان سفارش آن در تعداد کم فراهم شده است، جعبه کفش آماده است .

جعبه آماده کفش چیست؟

جعبه آماده کفش یک نوع جعبه مقوایی از جنس ایفلوت سه لایه با ابعاد استاندارد (مردانه، زنانه) است که برای قرار دادن و فروش کفش استفاده می شود.

هدف از جعبه کفش چیست؟

به طور کلی، هدف هر جعبه کفش این است که کفش ها را برای مدت طولانی نگهداری کند. اساساً داشتن کفش در فضای باز باعث خراب شدن کفش می شود. همچنین ارائه کفش بدون جعبه به مشتری جلوه ی خوبی نداشته و برند شما را زیر سوال می برد.

سایز استاندارد برای جعبه کفش آماده چیست؟

جعبه کفش آماده در دو سایز استاندارد مدل زنانه و مردانه موجود است. ابعاد جعبه کفش زنانه ۲۸ در ۱۷ در ۱۰ و ابعاد جعبه کفش مردانه ۳۲ در ۲۱ در ۱۱.۵ می باشد. این سایزها تقریبا برای تمامی انواع کفش مردانه و زنانه غیر از بوت مناسب هستند.

مشاهده نمونه های جعبه کفش آماده زنانه و مردانه و خرید آن چگونه است ؟

مشاهده نمونه های جعبه کفش آماده زنانه و مردانه و خرید آن چگونه است ؟

خرید و سفارش جعبه آماده کفش زنانه و مردانه براحتی امکان پذیر است. برای مشاهده قیمت جعبه آماده کفش مردانه و زنانه و مشاهده نمونه کارهایی مانند جعبه آماده شمع، جعبه آماده ماگ، جعبه آماده لباس، جعبه آماده مزون و جعبه آماده روسری می توانید از صفحه جعبه آماده در این لینک دیدن فرمایید یا با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

مزایای جعبه آماده کفش چیست؟

  • برای تهیه جعبه کفش آماده نیازی به چاپ در تعداد بالا نیست.
  • جعبه آماده در سریع ترین زمان به دست مشتری می رسد.
  • جعبه آماده کفش همیشه در دسترس بوده و تهیه آن راحت می باشد.
  • این جعبه ها در تعداد کم قابل تهیه می باشد.
  • جعبه آماده کفش از محصولات محافظت می کند.
  • جعبه مانع نشستن گرد و غبار بر روی کفش ها می باشد.
  • جعبه مانع شکستن قالب کفش می شود.
  • جعبه آماده کفش در حالت جمع شده، فضای بسیار کمی اشغال می کند.
  • جعبه آماده از کفش ها در مقابل نور آفتاب محافظت می کنند.
  • جعبه از کفش در محیط های مرطوب محافظت می کند.
  • جعبه آماده کفش باعث افزایش طول عمر کفش می شود.
  • ارزش محصولات و برندها با یک جعبه کفش زیبا به شدت افزایش می یابد.
  • با بسته بندی درست محصول در بین مشتریان تأثیر خوبی می گذارید.

استفاده از جعبه آماده کفش چه تاثیری بر میزان فروش دارد؟

تصور کنید که مشتری خریدار کفش هستید، آیا اگر کفش در جعبه کاغذی بی کیفیت یا جعبه پاره شده باشد، احساس رضایت می کنید؟ بسته بندی خوب نه تنها تاثیر اولیه را ایجاد می کند، بلکه باعث می شود محصولات داخل آن قابل اعتمادتر به نظر برسند.

معیارهایی که باید در مورد جعبه کفش آماده بدانید چیست؟

معیارهایی که باید در مورد جعبه کفش آماده بدانید چیست؟

هر چه جعبه آماده شیک تر باشد، ارزش و کیفیت محصول بیشتر است. بسته بندی تاثیر مستقیم بر فروش محصول دارد. کیفیت بسته بندی، نشان دهنده کیفیت محصول می باشد و نشان می دهد شما به جزئیات اهمیت می دهید. جعبه کفش باید ویژگی های لازم برای تامین نیازهای زیر را داشته باشد:

نگهداری از محصول

جعبه کفش کاغذی یکی از موارد ضروری برای کمک به حفظ کفش از نور، دما، رطوبت، خط و خش و لکه های بسته بندی، حمل و نقل، نمایش در قفسه ها تا زمان قرار گرفتن در سبد خرید مصرف کننده است.

افزایش ارزش کفش های برند

جعبه کفش نه تنها یک جعبه ذخیره سازی است بلکه وسیله ای برای کسب و کارها برای تبلیغ محصولات خود است. تمام اطلاعاتی مانند لوگو، شعار و طرح های روی جعبه به ایجاد برند در ذهن مشتریان کمک می کند.

چگونه می توان بوسیله ساک دستی آماده حمل جعبه کفش آماده را راحت تر کرد ؟

اغلب کسب و کارهایی که از جعبه کفش آماده استفاده می کنند، برای حمل و نقل راحت تر آن توسط مشتری، ساک دستی آماده نیز سفارش می دهند. ساک دستی آماده می تواند حمل جعبه کفش را راحت تر کند.

برای مشاهده قیمت و خرید ساک دستی آماده که از انواع آن میتوان به ساک دستی گلاسه آماده، ساک دستی کرافت آماده، ساک دستی آماده مزون، ساک دستی آماده ترحیم، پاکت و بگ لباس اشاره کرد، میتوانید به صفحه ساک دستی آماده در این لینک مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان و خرید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

مزایای زیست محیطی جعبه آماده کفش چیست؟

جعبه های کفش آماده قابل بازیافت هستند و به راحتی در طبیعت تجزیه پذیر هستند. استفاده از جعبه کاغذی راهی برای بیان مسئولیت کسب و کار در قبال جامعه، افزایش همدردی و محبت مشتریان است. می‌توانید از کارتن‌های بازیافتی، کرافت بازیافتی یا کارتن‌های کاغذی دارای گواهی  معتبر استفاده کنید (محصولات چوبی دارای منبع و مدیریت دقیق هستند).

این جعبه ها از مواد طبیعی و یا بازیافتی ساخته شده اند که هیچ گونه روکش سلفون و یا یووی ندارند. در نتیجه در صورت رها شدن در طبیعت به راحتی تجزیه می شوند.

هنگام ساخت جعبه آماده کفش به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام ساخت جعبه آماده کفش به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به جای قرار دادن کفش ها در یک جعبه کارتن ساده، برندها می توانند طرح ها و مواد مختلف را برای بسته بندی چشمگیرتر امتحان کنند.

ساختار جعبه کفش مناسب برای محصول را انتخاب کنید

هر برند دارای خطوط تولید متفاوتی با ویژگی های خاص اندازه، سبک مانند کفش های بچه گانه، کفش های پاشنه بلند یا اسپرت خواهد بود. برای کفش های سنگین و بزرگ، جعبه باید بزرگ باشد، از کاغذ با ضخامت کمی بیشتر ساخته شده باشد و شکل آن به اندازه کافی قوی باشد تا محصول را در طول حمل و نقل و جابجایی حفظ کند.

برخی از برندها می‌خواهند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، بنابراین می‌خواهند یک جعبه سایز عمومی برای نگهداری مدل‌های مختلف کفش چاپ کنند. در واقع این روش نگهداری محصولات را محدود خواهد کرد. اگر کفش‌ها را در جعبه‌ای خیلی پهن نگهداری کنید، کفش‌ها به جعبه برخورد می‌کنند که باعث می‌شود مشتریان هنگام حمل جعبه احساس نارضایتی کنند. از طرف دیگر، اگر جعبه نسبت به کفش خیلی باریک باشد، کفش مخدوش می شود و فرم آن تغییر می کند.

مواد مناسب را برای ساخت جعبه های کفش انتخاب کنید

کاغذ بسیار مهم است. زیرا بر ساختار و همچنین دوام جعبه تأثیر زیادی خواهد گذاشت. معمولا جعبه های کفش از مواد زیر ساخته می شود:

  • به طور معمول ۳ لایه (۲ لایه کاغذ و ۱ لایه کاغذ کارتنی)
  • مواد کاغذی: دوبلکس، عاج، کرافت، نیمکت
  • مواد کاغذ کارتنی: E، B، C

چاپ بر روی جعبه کفش به چه روشی انجام می گیرد؟

روش چاپ برای تعداد بالای هزار عدد با چاپ افست انجام می شود. جهت چاپ بر روی جعبه آماده در تعداد حداقل ۵۰ عدد از چاپ سیلک اسکرین و یا چاپ طلاکوب و نقره کوب استفاده می شود. چاپ دیجیتال نیز برای تولید تعداد کم مناسب است. چاپ افست برای چاپ محصولاتی که نیاز به تصاویر باکیفیت و وضوح بالا دارند، و به دلیل صرفه جویی قابل توجه در هزینه، برای مقادیر زیاد مناسب است.

چگونه باید جعبه کفش آماده و دیگر بسته بندی ها را مشاهده و خریداری کنید ؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد. حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 4, میانگین امتیاز: 2,25 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.