پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

جراح بینی خوب رو چطور انتخاب کنیم

در این مقاله تهیه شده می خوام نکات کلیدی در مورد انتخاب جراح بینی رو با شما در میان بگذارم پس این مقاله رو بخون تا با انتخاب درست بتونی زیبایی چهره و بخصوص بینی تو چند برابر کنی.

انتخاب جراح بینی در جراحی بینی جزء مهم ترین اقدامات محسوب می شود چرا که قرار است طی این عمل مهم ترین بخش صورت دست خوش تغییراتی جهت زیباتر شدن ظاهر چهره شود، به این نکته مهم توجه داشته باشید در صورتی که عمل بینی موفقیت آمیز نباشد تا یک سال پس از عمل اولیه نمی توانید اقدام به ترمیم بینی کنید.

جراحی بینی

نحوه انتخاب بهترین جراح بینی

انتخاب بهترین جراح بینی ، ماهر و با تجربه کار بسیار دشواری است بخصوص در کلان شهرها که تعداد زیادی جراح بینی دارد، به این مثال با دقت توجه کنید:

خودتان را در نظر بگیرید شاید انتخاب و خرید یک لباس برای تان کار دشواری نباشد چرا که اگر به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شوید می توانید مجدد اقدام به خرید لباس دیگری کنید و آن لباس را اصلا نپوشید.

حال این سوال را از شما می پرسم آیا مثال فوق در عمل جراحی بینی نیز صادق است ؟؟؟

اینک که با مثال فوق متوجه اهمیت انتخاب جراح بینی شدی میخوام بهت بگم که جراح بینی خوب رو چطور انتخاب کنی .

با گسترش فضای مجازی و دنیای نت خوشبختانه کار شما برای انتخاب آسان تر شده است می پرسید چطور ؟

چون اکثر جراحان بینی امروزه داری وب سایت و اینستاگرام می باشند و در آن ها تمام توضیحات لازم و حتی نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی بینی را در اختیار عموم مردم قرار داده اند و فرد با مشاهده آن ها می تواند شناخت نسبی نسبت به آن پزشک پیدا کند.

بنابراین اگر به دنبال یک جراح بینی ماهر و باتجربه هستی قبل از هر اقدامی نظرات بیماران و نمونه کارهای قبل و بعد ، جراح بینی را بررسی کن، درسته که این کار زمان می بره اما نتیجه حاصل از یک انتخاب خوب و رضایت از عمل بینی به صرف زمان می ارزه .

قبل و بعد از عمل زیبایی بینی

برای انتخاب جراح بینی چکار باید کرد ؟

بعد از اینکه جراح بینی را از طریق فضای مجازی یا صحبت با دیگران انتخاب کردی حتما به مطب دکتر مراجعه کنید و نمونه کارهای واقعی را مشاهده کنید، همچنین شما می توانید با زیباجویانی که در مطب حضور دارند صحبت کنید و میزان رضایت آن ها را از جراح بینی بسنجید.

به این نکته مهم توجه کنید صرفا به مراجعه و تایید یک پزشک توسط اطرافیان اکتفا نکنید و حتما لیستی از بهترین پزشکان شهر خود را تهیه کنید و به صورت جداگانه در مورد هر یک تحقیق کنید و در انتها با آنالیز اطلاعات به دست آمده به راحتی می توانید بهترین جراح بینی را انتخاب کنید.

سعی کنید مقالات و مواردی را که جراح بینی در سایت ، اینستاگرام و غیره به اشتراک گذاشته است را مطالعه کنید تا آگاهی بیشتری نسبت به نحوه عمل بینی و اقدامات قبل و بعد از آن را داشته باشید.

در این زمان مطالعاتی در مورد معیارهای زیبایی بینی داشته باشید تا انتظارات معقولانه ای از عمل بینی داشته باشید یا حتی ممکن است پس از کسب اطلاعات در این زمینه از انجام جراحی بینی منصرف شوید.

نحوه ارزیابی اعتبار جراح بینی

اعتبار جراح بینی، گواه میزان تحصیلات و تجربیات کاری او می باشد، چرا که داشتن اطلاعات در خصوص نوع بینی ، نحوه جراحی و غیره تاثیر مستقیم در نتیجه جراحی زیبایی بینی دارد.

یک جراح بینی خوب باید مدارک ذیل را دارا باشد :

  • پروانه نظام پزشکی معتبر
  • تائیدیه اینترنتی
  • تحصیلات دانشگاهی در زمینه گوش و حلق و بینی یا جراحی پلاستیک
  • گواهینامه جراحی پلاستیک
  • عضویت در انجمن های حرفه ای پزشکی
  • داشتن مقالات علمی معتبر
  • سابقه عدم تخلف

در نتیجه پس از پایان تحقیقات و ارزیابی موارد فوق و اطمینان از انتخاب جراح، بینی خود را به او بسپارید تا تغییرات مورد نیاز را بر روی آن اعمال کند.

به این نکته توجه داشته باشید که اطمینان و اعتماد به جراح بینی می تواند رابطه مستقیم با رضایت از جراحی زیبایی بینی داشته باشد.

جراحان بینی

آیا هزینه در انتخاب جراح بینی تاثیر دارد ؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله قطعا تاثیر دارد چرا که برخی از مردم قادر به پرداخت هزینه جراحی زیبایی بینی نمی باشند، هزینه عمل بینی در ایران از ۴ میلیون شروع می شود اما توجه کنید که بالا بودن دستمزد جراح به معنای با کیفیت بودن کار او نیست.

پس لطفا این طرز تفکر که با پرداخت پول بیشتر می توانید نتیجه بهتری از عمل بینی به دست آورید را کنار بگذارید و فقط با صرف کمی زمان جهت تحقیق جراح بینی تان را انتخاب کنید.

جراح بینی بازیگران

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور کشورمان با توجه به اینکه یک بار عمل زیبایی بینی انجام داده و به دلیل مشکلات تنفسی که پس از عمل داشتند، پس از تحقیقات فراوان برای انتخاب جراح بینی ، نزد دکتر بشارتی زاده رفته و اقدام به جراحی بینی ترمیمی کردند.

ایشون در لایو اینستاگرام می گویند که: ” عمل بسیار سختی داشتند و حدود ۶ ساعت در اتاق عمل بوده اند، ایشون برای اینکه مجدد تجربه تلخ عمل قبل برای شان تکرار نشود تحقیقات بسیاری برای انتخاب جراح بینی داشته اند و در نهایت برای مشاوره نزد دکتر بشارتی زاده رفته و بعد بینی خود را برای ترمیم به ایشان سپرده اند و اینکه از نتیجه جراحی بینی دوم شان بسیار راضی و خرسند هستند. ”

از دیگر بازیگرانی که نزد خانم دکتر روزینا بشارتی زاده عمل زیبایی بینی انجام داده اند می توان به خانم آرام جعفری اشاره کرد.

همچنین بلاگر هایی همچون الهام حسینی که برای عمل ترمیمی بینی خود همراه با همسرشان نزد ایشان رفته اند و هر دو جراحی بینی انجام داده اند و در حال حاضر از عمل خود رضایت دارند.

برای مشاهده فیلم جراحی بینی این عزیزان می توانید به اینستاگرام یا سایت خانم دکتر بشارتی زاده مراجعه کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 28, میانگین امتیاز: 4,79 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.