جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

تورهای رویایی برای سفرهای عاشقانه‌ی پاییزی

سفر در فصل پاییز، دیدنی‌های تازه و جذابی را برایتان می‌آورد، اگر به شهرهایی که همیشه در فهرست پرطرفدارهای گردشگری هستند بروید، حتما پرطرفدار  بروید امکانات بیشتری برای تفریح و خوش‌گذرانی فراهم است و می توانید از سفرتان لذت ببرید.

 

تور استانبول؛ سفر به بهترین شهر برای خاطرات عاشقانه

راهنمای سفر به استانبول

 

تور استانبول از آن برنامه‌های مسافرتی است که همیشه به گردشگران خوش می‌گذرد. در این روزها می‌توانید بهترین خاطرتان عاشقانه‌تان را در پاییز رنگارنگ ترکیه ثبت کنید. در کوچه پس کوچه‌های گالاتا و سلطان احمد قدم بزنید و از گلخانه پارک به تماشای بسفور و کشتی‌های زیبایش بنشینید.

در استانبول همیشه راه‌های خوش‌گذرانی هم‌وار است؛ در کنار بسفور کشتی‌های مسافربری زیادی شما را به جزیره‌های زیبای بیوک‌آدا و پرنس می‌برند حتما یک روز کامل را برای تفریح و استراحت در این جزیره‌ها خالی کنید، دوچرخه سواری و ساعت‌ها استراحت در کنار ساحل را به برنامه‌ی گردشتان اضافه کنید و حتما از رستوران‌های جزیره انواع غذاهای خوش‌طعم ترکی و منوی غذاهای دریایی را بخواهید و در زیر آفتاب میل کنید.

آژانس‌های مختلفی برای سفر به استانبول برنامه‌ریزی می‌کنند، اما شما به سادگی می توانید در وب‌سایت آژانس آویسا چارتر کننده اصلی پرواز‌های قشم ایر به استانبول برنامه‌های منظم سفر به این شهر را تجربه کنید.

در تمام تور‌های استانبول با ترنسفر رایگان فرودگاهی به هتل می‌روید و صبح را با خدمات سرو صبحانه در هتل‌های زیبای شهر آغاز می‌کنید. البته در انتخاب هتل‌ها دستتان باز است و هر هزینه‌ای هتل مناسب انتخاب کنید.

استانبول، شهر خرید است در مراکز خرید فوق‌العاده و بزرگ آن که از نزدیکی خیابان استقلال شروع می‌شود تا بازار زیبای استانبول. بهترین نقطه برای خرید همان بوتیک‌ها و فروشگاهای استقلال است. البته برای گشت و گذار و کمی هم تنوع می‌توانید به پالادیوم، گرند جواهر و بروید.

اگر با خانواده‌تان به این سفر می‌روید کودکانتان را با بردن به ویالند و دیزنی‌لند استانبول بروید و خاطره ای خوش از سفر برایشان بسازید. همین الان، با کارشناسان آژانس آویسا تماس بگیرید و برای رفتن به استانبول در تعطیلات پیش رو برنامه‌ریزی کنید.

 

تور تایلند؛ جذاب‌ترین قایق‌سواری در آبی دریاها

راهنمای سفر به تایلند

 

سفر با تور تایلند مقصد خوبی برای پاییز است، مقصد گردشگری هیجان انگیز که همه‌جور تفریح و هیجانی را برای پذیرایی از شما دارد. بانکوک اولین جایی است که به آن قدم می گذارید، اینجا شهری هزار رنگ و چهره است، پار‌ک‌های آبی، سافاری‌ و حیات‌وحش شما را به دنیای دیگری می برد. به تماشای معابد باستانی و با شکوه شگفت زده می روید و بعد از دیدن این زیبایی‌ها و آشنایی با زندگی پادشاهان تایلندی سری هم به میدان سیام و خیابان‌های اطرافش بزنید و از دکه‌های خیابانی غذاهای خوشمزه‌ی تایلندی بخرید و با معجزه‌ی طعم‌ها آشنا شوید.

آٰژانس آویسا با پرواز‌های مستقیم و راحت ماهان  شما را به بانکوک می‌رسانند و با ترنسفرهای رایگان به هتل‌های انتخابی خود می‌رسید . به وب سایت آویسا سر بزنید و یکی از بهترین تورهای ترکیبی را انتخاب کنید. بانکوک را با آن زیبایی‌های رنگارنگ و معبدهای طلایی ترک کنید و به شهرهای ساحلی و زیبای تایلند بروید و در سواحل زیبای پوکت و پاتایا حسابی خوش بگذرانید.

اگر با راهنمایی کارشناس‌ها در بانکوک هتل سه ستاره انتخاب کرده‌اید در پوکت و پاتایا به غیر از هتل پنج ستاره و چهار ستاره اقامت نداشته باشید، خیالتان راحت باشد این کشور هتل‌های بسیار ارزانی دارد و تمامی هتل‌های پکیج تور تایلند با صبحانه رایگان از شما پذیرایی می کنند، روز‌ها در ساحل ماسه‌های سفید و آبهای زلال قدم بزنید، آفتاب بگیرید کتاب بخوانید یا از خدمات ماساژ استفاده کنید.

تفریح و استراحت در تایلند در کنار انواع دیدنی‌های تازه و تماشایی، شما را مشتاق همیشگی این کشور می کند، و به همه می گویید حتما باید تجربه سفر به تایلند را داشته باشید تا بهترین روزها را در آلبوم‌تان ثبت کنید.

هم‌اکنون با کارشناس‌های آژانس آویسا تماس بگیرید و برای تعطیلات پیش رو برنامه‌ریزی کنید.

 

تور گرجستان؛ سرزمینی با طبیعت زیبا و مردمان مهربان

راهنمای سفر به گرجستان

 

یکی ازهمسایه‌های خوشگل و مهربان ایران، گرجستان است که سفر به آن بهترین انتخاب شما برای روزهای زرد و نارنجی پاییز است. شما خیلی ساده و بدون ویزا  ورود به گرجستان نیاز به ویزا ندارد. برای همین تفلیس یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار است. تفلیس زیبا را با معماری‌های سنگی و خانه‌‌های قدیمی ببینید در خیابان هایش قدم بزنید و از معاشرت با گرجی ها لذت ببرید.

 

در همان کوچه و خیابان‌های قدیمی به بوتیک‌های مدرن اطراف میدان آزادی بروید و خریدهای بامزه انجام دهید. تماشای موزه‌ها و بناهای تاریخی خیابان روستا را هم فراموش نکنید و با تاریخ این کشور از نزدیک روبه‌رو شوید.

 

برای قدم زدن به پل صلح بروید و از منظره زیبای فضای این پارک زیبا لذت ببرید. برای اقامت حتما در هتل‌های چها رستاره و پنج ستاره بمانید، چون با برنامه‌های تور گرجستان در آژانس آویسا همراه ترنسفر فرودگاهی به هتل می رسید و هر روز صبح را با صبحانه‌ی رایگان آغاز می‌کنید

در همه ی گشت و گذار و خوشگذارنی هایتان خوردن غذاهای گرجی را فراموش نکنید و به خصوص دنده کباب را به همراه نوشیدنی‌های خنک امتحان کنید.

هر زمان که مایل به سفر بودید چمدانتان را ببندید و به سرعت با نگاهی به وب سایت آویسا مسافر تور گرجستان شوید.

 

 

منبع : ویرلن

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.