پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

تبلیغات در گوگل چگونه انجام می شود؟

 Google Ads - گوگل ادز

تبلیغات یک بخش مهم و اساسی برای تمام کسب و کارها می‌باشد. تبلیغات در گوگل نیز برای تمامی کسب و کارهایی که به عرصه آنلاین وارد شده‌اند، امری بسیار مهم است. همانگونه که می‌دانید به صورت کلی هدف از تبلیغ مواردی مانند دیده شدن، شناخته شدن و نشر یافتن است.

تحقیقات نشان می‌دهد که اگر ذهن انسان چند ثانیه درگیر یک تبلیغ شود آن محصول و یا خدمات در دسته‌های اول انتخابی آن فرد قرار می‌گیرد. بر همین اساس است که می‌بینیم هنگام خریدهایمان ناخودآگاه به سراغ برندها و یا خدماتی می‌رویم که آن‌ها را در جایی دیده‌ایم و به آن بدون هیچ منطق خاصی اعتماد داریم.

به همین دلیل است که می‌بینیم بسیاری از برندهای بزرگ در دنیا با وجود اینکه از شناخته شده‌ترین برندها نیز هستند، همچنان دنیای تبلیغات را بسیار جدی پیگیری می‌کنند. و برای آن سناریوهای بزرگ و دقیق آماده می‌کنند.

در عرصه آنلاین نیز، گوگل به عنوان بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان شناخته می‌شود. از این رو تبلیغ در این دنیای بزرگ، شانس کسب و کار را برای رسیدن به مشتریان بیشتر می‌کند. در همین راستا کسب و کارهای آنلاین بسیار تلاش و هزینه می‌کنند تا در صفحات و یا لینک‌های اول قرار گیرند.

اگر تا کنون در این باره چیزی نشنیده‌اید و یا اینکه می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید و یا اینکه به دنبال چگونکی انجام تبلیغات گوگل هستید، باید بگوییم که این مقاله برای شما نگاشته شده است. پس تا انتها ما را همراهی کنید.

چرا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنید؟

اگر شما از آن دسته کسب و کارهای نوپایی هستید که به تازگی به دنیای کسب و کارهای آنلاین وارد شده‌اید برای دیدن شدن و طی کردن فرآیند برندینگ حتما به تبلیغات نیاز دارید. همانطور که می‌دانید هدف تمامی کسب و کارهای آنلاین این است که با کلمات کلیدی خود در صفحات نخست و حتی لینک‌های اول گوگل باشند تا بیشترین ورودی را دریافت نمایند و با بیشترین کلیک‌ها بتوانند با استراتژی درست، بیشترین مشتریان و به تبع آن درآمد بیشتری داشته باشند.

به حتم این هدف شما هم خواهد بود. اما معمولاً بودن در صفحات نخست به روش ارگانیک و از طریق سئو بسیار کار زمان بری خواهد بود و اگر بخواهید به تنهایی از این روش برای رشد و بهینه کردن سایت خود استفاده کنید باید مدت زمان زیادی درنظر بگیرید. البته این در صورتی است که استراتژی های بهینه سازی شما کارساز باشند!

بر همین اساس است که تبلیغ در صفحه اول گوگل می‌تواند یکی از راه‌های مفید برای شناساندن شما به مخاطبانتان باشد. تبلیغات در گوگل برای مدت معین شده‌ای که خود شما آن را بنا به شاخص‌های متفاوتی معین می‌کنید، کسب و کار شما را بالاتر از لینک‌های اول در صفحه نخست قرار می‌دهد. در این مدت، این شانس را خواهید داشت تا تعداد کاربران خود را افزایش دهید و آنها را با محتوا و خدماتی که ارائه می‌دهید به مشتریان کسب و کار خود تبدیل کنید.

همچنین اگر برای مدت کوتاهی بنا به مناسبت و یا رویدادی خاص همانند ایام نوروز، روز مادر، شب یلدا و غیره، تصمیم دارید کمپین‌هایی داشته باشید، تبلیغات در گوگل بسیار می‌تواند برای شما مفید باشد تا برند خود را به مخاطبان بسیاری که روزانه از قدرتمندترین مرورگر دنیا دیدن و بازدید می‌کنند، معرفی نماید. بنابراین تبلیغات گوگل را به عنوان یک فرصت خوب در نظر بگیرد و از آن به خوبی استفاده کنید.

تبلیغات در گوگل برابر است با رشد کسب و کار 

تبلیغ در گوگل از طریق سرویس گوگل ادز (Google Ads) انجام می‌شود. در این سرویس شما می‌توانید انتخاب‌های دقیقی برای دستیابی به مخاطبان بیشتر انجام دهید.

تبلیغات در گوگل

به عنوان مثال، شما می‌توانید بر حسب پرسونای مخاطبان خود، آن‌ها را طبق رده سنی، علایق، جنسیت، مکان، دستگاه دیجیتال و … فیلتر کنید و از گوگل بخواهید دقیقاً تبلیغ شما را برای این افراد خاص مورد نظر شما، در مکان مورد نظر که از دستگاه مشخص شده‌ای جستجو در گوگل را انجام می‌دهند به نمایش بگذارد.

به این ترتیب شما با هدف‌گذاری بر روی مخاطبان خود به اهداف فروشتان نزدیک شوید. بنابراین برای افرادی که احتمال می‌دهید به کسب و کار شما علاقه ای نداشته باشند، هزینه های تبلیغاتی گوگل خود را هدر نمی‌دهید.

در واقع یک تفاوت بزرگ بین تبلیغ در گوگل و تبلیغات محیطی این مورد است که شما دقیقاً نمی‌دانید با هزینه های انجام شده چه تعداد از مخاطبین آگهی شما را دیده اند و آیا با آن ارتباط گرفته اند؟

اما با تبلیغات در گوگل، شما علاوه بر هدفگذاری مخاطبان می‌توانید در انتها نیز ببینید که چند نفر از مخاطبان شما، تبلیغ را دیده‌اند و چند نفر به سایت شما وارد شده‌اند. بنا به این امکانات است که تبلیغات در گوگل بسیار هدفمند و با نتیجه واضح و روشن می‌تواند کسب و کار شما را به خوبی رشد دهد و زمینه‌ای را برای شما ایجاد کند که بتوانید در این عرصه با رقبای بزرگ خود، رقابت نمایید.

برای تبلیغ در گوگل چه کاری باید انجام دهیم؟

آنچه شما نیاز دارید دو مورد بسیار مهم است: داشتن آگاهی لازم از پرسونای مخاطب خود و همچنین استراتژی و مدیریت صحیح دیجیتال مارکتینگ.

این دو مورد بسیار مهم و ضروری می‌باشند تا شما را به موفقیت‌هایی که می‌خواهید برساند. متخصصان و کارشناسان حرفه‌ای آژانس تبلیغات گوگل پارس ادورز با شما همراه هستند تا با ارائه مشاوره و آموزش‌هایی در زمینه استفاده از سرویس گوگل ادوردز و مشاوره در زمینه اجرای تبلیغات برای کسب و کارتان، شما را همراهی نمایند تا به نتایج درستی از هزینه‌ها و تبلیغات خود برسید.

چگونه تبلیغات در گوگل را انجام دهید؟

انجام تبلیغات با هزینه‌هایی همراه است و انتظار می‌رود که این تبلیغات بتواند مخاطبان بالقوه را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. لازمه این امر داشتن دانشی از نحوه تبلیغات، زمان آن و نحوه آن می‌باشد. تبلیغات گوگل نیز به همین‌گونه است.

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟

این تبلیغات باید توسط متخصصین انجام شود تا نتایج به خوبی قابل تشخیص و تحلیل باشد تا مسیر تبلیغات بعدی را روشن کند. در همین راستا آژانس دیجیتال مارکتینگ پارس ادورز با تیمی جوان و خلاق از متخصصان و کارشناسان آگاه به دانش روز با شما همراه می‌شوند تا بتوانید بهترین نتایج را از تبلیغ گوگل به دست آورید.

مجموعه پارس ادوردز توانسته است با تلاش کارشناسان و همراهی مشتریان وفادار خود، نشان پارتنر گوگل را دریافت کند. بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده چگونگی انجام تبلیغات در گوگل خود را به مجموعه پارس ادوردز بسپارید و با کارشناس اختصاصی خود در این مجموعه ارتباط بگیرید و برای تبلیغات گوگل اقدام کنید.

شما می‌توانید از طریق وبسایت Parsadwords.com با این مجموعه آشنا شوید و جهت اطلاعات بیشتر از چگونگی تبلیغ گوگل با کارشناسان و متخصصان این تیم تماس بگیرید و کسب و کار خود را برای برداشتن قدم‌های بزرگ در عرصه آنلاین آماده کنید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.