پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

بهترین ویزای سرمایه گذاری جهان

ویزای سرمایه گذاری

راه های بسیاری برای مهاجرت وجود دارد که یکی از آنها مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. باید پذیرفت که اکثر متقاضیان مهاجرت شرایط اخذ این نوع ویزا را ندارند و باید به فکر مسیرهای دیگری باشند و همین موضوع باعث شده است تا محبوبیت کمی نسبت به دیگر مسیرها داشته باشد و کمتر کسی به آن فکر کند اما باید بگوییم که بهترین مسیر برای افرادی که شرایط مالی مناسبی دارند، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد و هر ساله کشورهایی مانند استرالیا ،کانادا ، ترکیه، قبرس ، آمریکا و…. در حال صدور اقامت های دائم و موقت برای سرمایه گذاران می باشد. از این رو ما هم تصمیم گرفتیم تا در مقاله ای به بررسی این نوع از مهاجرت به پردازیم. هر چند که با سرچ مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری و کارآرفرینی  می توانید کامل ترین و بروز ترین اطلاعات را در این زمینه بدست آورید.

ویزای سرمایه گذاری کدام کشور بهتر است ؟

افرادی هستند که به دنبال سرمایه گذاری در کشورهای دیگری هستند و در این بین کشورهای بسیاری را جست وجو می‌کنند تا یک سرمایه گذاری با کمترین ریسک را انجام دهند. از این رو به دنبال پاسخ برای ( ویزای سرمایه گذاری کدام کشور بهتر است ؟) هستند. باید بگوییم که هر کشوری شرایط و ویژگی های خاص خود را دارد و شما باید در ابتدا ببینید که شرایط کدام یک را دارید. و از طرفی شما نمی توانید ویزای سرمایه گذاری استرالیا را با ترکیه و یا قبرس مقایسه کنید چرا که استرالیا سطحی بسیار بالاتر از این کشورها دارد. بانک جهانی هر ساله براساس آمار و اطلاعات بدست آمده مانند منابع طبیعی، بازار، کارآمدی و دارایی های استراتژیک و… کشورها را رتبه بندی می کند که در آن پنج کشور استرالیا ، کانادا ، پرتغال ، اتریش و بریتانیا در رتبه های بالا قرار گرفته اند. در مقاله ای با عنوان پنج کشور برتر برای اخذ ویزای سرمایه گذاری  به این موضوع پرداخته شده است و توصیه می کنیم آن را مطالعه کنید.

کدام کشور کمترین سرمایه گذاری را نیاز دارد ؟

سوال دیگری که بسیاری از متقاضیان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری از ما می کنند این است که کدام کشور شرایط راحتری از برای سرمایه گذاری دارند و می توان با مبلغ کمتری به آن کشور مهاجرت کرد. براساس تحقیقاتی که ما کرده ایم به این نتیجه رسیده ایم که استرالیا به نسبت بسیاری از کشورها شرایط بهتر و راحتری برای سرمایه گذاری و کارآفرینی دارد. یک مثال ساده در این زمینه مقایسه دو کشور ترکیه و استرالیا می باشد به این شکل که ویزای سرمایه گذاری ترکیه از شما ۲۵۰ هزار دلار آمریکار را طلب می کند اما شما برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا نیاز به ۲۰۰ هزار دلار استرالیا دارید و از طرفی شما در مورد کشور استرالیا صحبت می کنید، کشوری که دارای سطحی بالایی از زندگی است و بدون شک جزء بهترین کشورهای جهان می باشد.

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری

شما برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری یک کشور نیاز بر این دارید تا شرایط آن را داشته باشید حالا سوال این است که اقامت دائم را دریافت می کنید و یا اقامت موقت ؟؟ باید بررسی شود که اقامت شما براساس چه میزان سرمایه گذاری می باشد و در کدام کشور و این موارد هر کدام دارای نکانتی می باشد ولی باید بگوییم در حالت معمول تمامی کشورهای دنیا به شما اقامت موقت می دهند و این اقامت می تواند از ۲ و یا ۳ سال باشد تا ۷ و یا ۱۰ سال و برای مثال استرالیا به شما اقامت ۵ ساله می دهد و کانادا ۳ ساله و انگلیس اقامت ۶ ساله هر چند استرالیا ویزایی را ارائه می کند با اقامت دائم ولی در آن باید ۱/۵ میلیون دلار سرمایه گذاری کرد اما ما در مورد یک ویزای راحت و کم هزینه سخن می گوییم با نام ویزای ۱۸۸ استرالیا که شما با حداقل ۲۰۰ هزار دلار در استرالیا یک کسب و کار ایجاد می کنید و در صورت موفق بودن کسب و کار بعد از ۵ سال به شما اقامت دائم را می دهند و این نکته بسیار جذابی می باشد.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

بدون شک کانادا جزء کشورهای بسیار مهم برای مهاجرت می باشد که هرساله بسیاری آن را انتخاب می کنند و باید بگوییم می تواند جزء یکی از بهترین کشورها برای انتخاب و مهاجرت از طریق سرمایه گذایر می باشد ولی خوب به دلیل هوای سردی که دارد بسیاری آن را انتخاب نمی کنند. نرخ تورم پایین، ثبات اقتصادی بدون فراز و نشیب و فساد مالی پایین، توانسته این کشور را یکی از امن ترین مناطق برای شروع کسب و کار تبدیل کند. بسیاری از سرمایه دارن و صاحبان مشاغل بین المللی برای بهبود بخشیدن به صنعت خود اقدام به مهاجرت به کانادا کرده تا فعالیت های اقتصادی خود را در این کشور ادامه دهند. مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا بسیار آسان و بدون دردسر است اما هزینه های زیادی را به دنبال دارد و یکی از گرانترین انواع ویزا است. برای ویزای سرمایه گذاری کانادا شما سه مسیر را دارید:

  • فرد در برنامه های اعلام شده کانادا برای سرمایه گذاری شرکت کند.
  • فرد در کانادا ایجاد خود اشتغالی کند، که در خود اشتغالی حتما باید مالیات پرداخت کند.
  • یک استارت آپ ایجاد کند و کارآفرینی داشته باشد.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که شما باید حداقل ۳۰۰ هزار دلار کانادا در این کشور سرمایه گذاری کنید .قوانین کانادا برای اشتغال زایی آسان تر از آمریکا است و حداقل تعداد افراد مشغول به کار در مورد سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی یک نفر است. داشتن سابقه مدیریت کسب و کار از موارد بسیار مهم مورد بررسی کانادا برای اعطا ویزای سرمایه گذاری به متقاضیان کارآفرین است. برای مهاجرت سرمایه گذاری کانادا، متقاضی می تواند به همراه کلیه اعضای خانواده خود بجز فرزندان بالای ۲۱ سال به کانادا مهاجرت کنند. اخذ این ویزا محدودیت سنی ندارد و  نیازی به داشتن مدرک تحصیلی نمی باشد اما داشتن مدرک زبان مزیت محسوب میشود.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

اگر شما هم قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را انتخاب کرده اید باید بگوییم استرالیا یکی از بهترین گزینه ها می باشد اگر بخواهیم از شرایط و موقعیت اقتصادی، سیاسی و استراتژِیک این کشور سخن بگوییم باید چندین مقاله را به آن اختصاص دهیم ولی چیزی که تقریبا همه میدانند این است که استرالیا یکی ازبا کیفیت ترین کشورهای جهان می باشد و همین حالا هم که دنیا را کرونا فرا گرفته است استرالیا کشوری است که بهترین مدیریت را در زمینه کرونا داشته است. در مورد میزان سرمایه گذاری باید بگوییم ۲۰۰ هزار دلار می باشد و به شما اقامت ۵ ساله را می دهد و از طرفی شما این اجازه را دارید با ویزای ۱۸۸ استرالیا به هر ایالت استرالیا بروید و همچنین این اجازه را دارید فرزندان زیر ۲۳ سال را با خود به استرالیا ببرید و همچنین نیاز به داشتن مدرک زبان ندارید و از همه مهمتر قرار نیست سرمایه را در همان ابتدا وارد استرالیا کنید و ۳ سال فرصت انتقال دارید و این نکته بسیار خوبی می باشد. دوستان اخذ اقامت استرالیا زیر نظر وکیل رسمی امور مهاجرت به استرالیا  موضوع بسیار مهمی می باشد که باید به آن توجه کنید و نباید با دفاتر غیررسمی اقدام به عقد قرارداد کنید چرا که در صورت بروز مشکل شرایط سختی برای شما ایجاد خواهد شد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 4,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.