پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

بهترین و در دسترس‌ترین مکان برای خرید کتاب

هربار که از سرانه پایین مطالعه در ایران می‌شنویم، احساسی شبیه به عذاب وجدان پیدا می‌کنیم که چرا باید آمار مطالعه در کشور ما تا این حد پایین باشد. چرا کتاب نمی‌خوانیم. بعد فکر می‌کنیم که چه خوب است از خودمان آغاز کنیم و با شروع کتاب خواندن، دیگران را نیز به این کار دعوت نماییم. اما در این مواقع معمولا دچار سردرگمی می‌شویم که باید از کجا شروع کنیم. چه کتابی بخوانیم. کجا کتاب بخریم. چطور کتاب بخریم. ما به شما می‌گوییم که می‌توانید از یک فروشگاه اینترنتی کتاب آغاز کرده و با راهنمایی‌های موجود در فروشگاه انتخابی درست و دقیق و البته خریدی ساده و راحت داشته باشید.

کتاب وب - book

 

کتاب مورد علاقه خود را بشناسم

همه ما معمولا می‌دانیم به چه مباحثی علاقه داریم و ترجیح می‌دهیم در چه زمینه‌هایی مطالعه داشته باشیم. اما اگر در آغاز راه کتاب‌خوانی قرار بگیریم، نمی‌دانیم که بهتر است از چه کتابی شروع کنیم. برای مثال ممکن است به روان‌شناسی علاقه‌مند باشیم یا مباحث فلسفی، اما کتاب‌های خوش‌خوان و پرفروش این حوزه‌ها را نشناسیم. یا اینکه، کتابی به ما در همان حوزه‌ها معرفی شده باشد، ولی ندانیم که کتاب مذکور همه آنچه را که می‌خواهیم در خود دارد یا خیر و می‌تواند برای ما جذاب باشد یا نه. در این مواقع، نیاز به کسب اطلاعاتی در خصوص کتاب همراه با معرفی آن داریم. شاید کمی هم تحلیل و بررسی همراه این اطلاعات درمورد کتاب به ما داده شود بد نباشد. اینگونه راحت‌تر و مطمئن‌تر انتخاب می‌کنیم. این همان چیزی است که می‌توان در فروشگاه اینترنتی کتاب وب یافت.

نقد و تحلیل کتاب را بخوانیم

کتاب وب سعی کرده تا ضمن معرفی بهترین کتب در هر حوزه، پرفروش‌ترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها را معرفی کند. سپس هریک از این کتاب‌ها را در قالب محتوای نوشتاری یا پادکست تحلیل کرده و بیان می‌کند که کتاب شما را با خود به سفر در چه عالمی می‌برد. همچنین می‌توانید درباره نویسنده و کتب دیگر او در کتاب وب بخوانید تا اگر از کتاب آن نویسنده لذت بردید نسبت به خرید نوشته‌ها و آثار دیگرش اقدام نمایید. نکته مثبت در این بخش وجود یک آرشیو و مجموعه کامل از کتاب‌های مختلف در حوزه‌های متفاوت از تمامی نشرهای داخلی است. درواقع، شما در کتاب وب به صورت مجازی وارد یک کتاب فروشی با راهروهای بزرگ و بلند محصور از کتاب می‌شوید و می‌توانید در این راه‌روها به همراه راهنمایی‌های موجود در سایت، غرق لذت گردید. کتاب وب همچنین فایل‌های تصویری معرفی کتاب را در اختیار علاقمندان به کتاب‌خوانی قرار می‌دهد که بسیار مفید و کارآمد هستند.

خرید کتاب

 

خرید کتاب برای کودک و نوجوان

یکی از اصولی که برای پرورش فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی همواره مطرح بوده، آموزش فرزندان از کودکی به کتاب‌خوانی است. اینکار نیز میسر نمی‌شود مگر با خرید کتاب‌های جذاب و پرکشش برای آن‌ها. اما خرید کتاب برای کودک و نوجوان اصولی دارد و گاهی نیاز به دقت و توجه به همه این اصول ما را نسبت به خریدن کتاب برای فرزندمان سست می‌کند. اینکه کتاب را با توجه به رده سنی او انتخاب کنیم و کتاب حاوی داستان یا ماجرایی باشد که جذابیت لازم را برای او داشته باشد در بین این اصول مهم هستند. یک سختی دیگر نیز نیاز به مراجعه به کتاب‌فروشی‌ها و نشرهای کودک و نوجوان است. کتاب وب با درک این نیازها و ضروریات، سعی به ارائه مجموعه کاملی از کتب کودک و نوجوان در کنار کتاب‌های رده سنی بزرگ‌سال در حوزه‌های مختلف کرده است. مهم اینکه این کتاب‌ها در شاخه‌های مختلف علمی و داستانی ارائه می‌شود و برای هریک مانند کتب بزرگ‌سالان معرفی اجمالی و خلاصه داستان ضمیمه می‌گردد.

بازی فکری و آموزشی

به‌این ترتیب به کمک کتاب‌ وب می‌توانیم در خانه، پشت لپ‌تاپ یا گوشی موبایل، کنار فرزند نوجوان‌مان نشسته و همزمان برای خود و او کتاب مورد علاقه‌مان را تهیه کنیم. در این بخش بهتر است اضافه کنیم که بهترین سایت خرید کتاب در کنار کتاب‌های مخصوص رده سنی کودک و نوجوان، اقدام به ارائه بازی‌ها و سرگرمی‌های فکری آموزشی نیز نموده، تا شما در کنار غذای روح فرزند خود بتوانید یک سرگرمی مناسب فکری برای پرورش ذهن او نیز تهیه کنید. برای تمام بازی‌ها و سرگرمی‌های موجود در کتاب وب نیز رده سنی مشخص شده و شما می‌توانید با توجه به سن فرزندتان از بین آن‌ها انتخابی باب سلیقه او داشته باشید. ضمن اینکه تصاویر ضمیمه شده به میزان کافی گویای کارایی و نوع بازی هستند.

بهترین سایت خرید کتاب

 

ارسال رایگان کتاب

یکی از مهمترین شاخصه‌های فروشگاه‌های اینترنتی، کاربری آسان آن‌ها است. به این معنی که هرکاربری حتی با اندک اطلاعات از خرید اینترنتی یا وب‌گردی، امکان جستجوی راحت در آن سایت و خرید را داشته باشد. بتواند به راحتی در بین موارد موجود بررسی کرده و انتخاب نهایی را انجام دهد. کتاب وب این شاخصه را به زیبایی فراهم نموده و با تهیه فضایی آرام‌بخش و ساده، امکان بهره‌مندی از خدمات فروشگاه را برای همگان ایجاد کرده است. فاکتور دیگری که درمورد فروشگاه‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد، نحوه ارسال کالا هم از نظر بسته‌بندی و هم هزینه است. کتاب وب با ارسال رایگان کتاب یا کتاب‌های خریداری شده توسط خریداران خود، به هرنقطه‌ای در کشور، با بسته بندی مناسب و مطمئن بهترین موجود را در این زمینه ارائه می‌کند.

تخفیف‌های ویژه

در کتاب وب می‌توان از جشنواره‌های متعدد تخفیفی نیز بهره‌مند شد و کتب مورد علاقه خود را با قیمتی مناسب‌تر خریداری نمود. این تخفیف‌ها که به مناسبت‌های مختلف بر کتاب‌های متفاوت با درصد‌هایی متنوع اعمال می‌شود، تشویقی هستند بر خرید کتاب و مطالعه بیشتر همه افراد جامعه. کتاب وب که این خدمت یعنی امکان خرید کتاب با تخفیف را در راستای دغدغه خود یعنی بالا بردن سرانه مطالعه عمومی کشور ارائه می‌کند، در کنار کتاب‌های کاغذی، اقدام به ارائه کتاب‌های پی‌دی‌اف نموده که به‌صورت رایگان دراختیار علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی قرار می‌گیرند. درنظر داشته باشید کتاب پی‌دی‌اف امکان مطالعه و بهره‌مندی از لذت ناب خواندن را درهرجایی فراهم می‌کند. کافی است صفحه‌های کتاب را روی گوشی تلفن همراه خود باز کرده و شروع به خواندن کنید.

کلام آخر

در نهایت باید اضافه کرد که ارائه تمامی نیازهای علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی و کتاب‌دوستان عزیز در فروشگاه اینترنتی کتاب وب و فراهم آوردن امکان خرید کتاب در بهترین شرایط و آرامش کامل و از راه دور، این فروشگاه را تبدیل به بهترین سایت خرید کتاب اینترنتی نموده است. صداقت در عمل و اجرا، توجه به خواست مشتری و رعایت اصول حرفه‌ای کار در حوزه فرهنگ از مواردی هستند که در کتاب وب به خوبی احساس می‌شوند و حس اطمینان و اعتماد لازم را در شما ایجاد می‌کنند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.