جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

 ۴ تا از بهترین شهرهای ایران برای سفر و اقامت کدامند؟ 

اجاره ویلا در شمال

آیا همیشه با همسفرانتان بر سر انتخاب شهر مناسب برای مسافرت، اختلاف نظر دارید؟ تا حدی طبیعیست! راه حل این است که شهرهایی را برای سفر انتخاب کنید که طبق آمار، محبوب بسیاری از ایرانیهاست. این شهرهای محبوب احتمالا برای بسیاری از شما نیز می تواند خاطره انگیز و جذاب باشد. بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که این ۴ منطقه از ایران، مکان هایی هستند که بیشترین درخواست را برای سفر، گردش، اقامت و اجاره ویلا، سوئیت دارند. با مطالعه این مطلب، خواهید توانست یک برنامه سفری جذاب برای خود و همسفرانتان بچینید. پس با ما همراه باشید.

شمال موهبتی برای منطقه خشک و کویری ایران!

حق با شماست! شمال شهر نیست اما یک منطقه گردشگری بزرگ محسوب می شود. ایران جزو کشورهای گرم و خشک در دنیا محسوب می شود و در میانِ این کویر، وجود جنگل و دریا در شمال، یک موهبت و نعمت بزرگ است که بسیاری از ایرانی ها را عاشق آنجا کرده! رامسر، کلاردشت، بندرانزلی و ماسال از جمله شهرهای پرمسافرِ شمالی هست و درخواست برای اجاره ویلا در شمال و بخصوص در این شهرها بیشتر از بقیه جاهاست. درخواست بالا باعث شده اقامتگاه های با امکانات خوبی در این مناطق وجود داشته باشد.

تمیزی و لوکس بودن شهر رامسر، شرجی کمتر در کلاردشت، وجود بندرهای زیبا در بندرانزلی و تشکیل منظره ای رویایی از اقیانوس های ابری بی انتها در ارتفاعات ماسال از جمله دلایلی است که مردم تمایل بیشتری به سفر برای این شهرها دارند. البته این به آن معنی نیست که شهرهای شمالی دیگر رونقی ندارند. شمال همیشه ی خدا شلوغ است! و همیشه زیبا و دوست داشتنی…

کیش و تجربه ی آرامشی مطلق!

اجاره ویلا در کیش

آرامش مطلق، با نام این جزیره بیضی شکل زیبا گره خورده است! در سفر به جزیره کیش متوجه خواهید شد که این جزیره دنیای جذابی دارد. تصور کنید اجاره سوئیت در کیش، دقیقا در کنار دریا چقدر می توانید رویایی باشد. زمانی که چشمانتان را باز می کنید، اولین چیزی که خواهید دید آبی خلیج است. خرید در مراکز خرید با اجناس لوکس، انجام تفریحات آبی که مثل آنها در کمتر جایی از ایران وجود دارد و شب گردی در کیش بیشتر کاریست که مسافرین انجام می دهند. به علاوه گذراندن اوقات فراغت در جزیره ای در میان آب های بی انتهای خلیج فارس، تجربه ای عجیب است که حتما باید برای یکبار هم که شده آن را امتحان کنید. برای سفر به کیش و اجاره ویلا در کیش می توانید پاییز و زمستان را انتخاب کنید و اقامتگاهتان را به صورت آنلاین از وبسایت «لیدوماتریپ» رزرو کنید تا راحتی و آسایش بیشتری داشته باشید.

تهران، پرترافیک اما لوکس!

تهران بزرگترین و لوکس ترین مراکز خرید، بهترین سینماها و تئاترها، بزرگترین کنسرت ها، زیباترین و پر امکانات ترین مناطق تفریحی، لوکس ترین مراکز زیبایی و درمانی و هیجان انگیزترین مراکر تفریحی  را دارد و حتما ارزشش را دارد برای یکبار هم که شده فقط به قصد تفریح به تهران بروید و با اجاره سوئیت در تهران چند روزی را در پایتخت بگذرانید. تهران فقط شلوغی، ترافیک ودود و دم نیست و اگر کمی دیدتان را نسبت به این شهر زیبا تغییر دهید، یکی از هیجان انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد! یک نکته جالب در مورد تهران این است که در شرق آن یک کویر وجود دارد که منطقه ای حفاظت شده است و حیواناتی مانند پلنگ، گربه وحشی، روباه، شغال، انواع مار و پرندگان در آن زندگی می کنند. به نظرتان وقت آن نرسیده که یک سفر تفریحی-گردشگری به تهرن داشته باشید؟

اصفهان، برترین شهر خاورمیانه!

کمتر کسی هست که به اصفهان نرفته باشد و یا قصد سفر به این شهر تاریخی و توریستی را نداشته باشد. این شهر یکی از بزرگترین میدان های دنیا یعنی نقش جهان را دارد و تا زمان شاه عباس دوم، برترین شهر خاورمیانه محسوب میشد. قبل از سفر به اصفهان باید یک مرخصی چند روزه داشته باشید تا فرصت کافی برای بازدید از آثار و جاذبه های گردشگری اصفهانِ زیبا داشته باشید. پل خواجو، سی و سه پل و میدان نقش جهان سه مکانی است که بازدید از آنها را نباید از دست بدهید!

برای اقامت در این شهرها، از لیدوماتریپ کمک بخواهید

اجاره آنلاین ویلا و سوئیت

از هر جایی از ایران می توان گردشگری را آغاز کرد. حتی از شهرها و روستاهای نزدیک خودتان! اما به جرات می توانیم بگوییم این چهار منطقه از ایران را نباید از دست بدهید. از آنجایی که این شهرها بیشتر اوقات شلوغ و پرمسافر هستند نیاز به اقامتگاه خواهید داشت. برای اجاره ویلا و سوئیت می توانید از  وبسایت های رزرواسیون آنلاین کمک بگیرید. پس از بررسی پلتفرم های متعدد، ما وبسایت «لیدوماتریپ» را به شما معرفی می کنیم که یکی از معتبرترین وبسایت های اجاره ویلا و سوئیت در سراسر کشور است. از اجاره ویلا در کردان گرفته که روستایی در اطراف کرج است، تا اجاره ویلا و سوئیت در شمال، جنوب ایران را می توانید از طریق این وبسایت انجام دهید. لیدوماتریپ» بیش از ۸ هزار اقامتگاه، در بیش از ۵۰۰ شهر ایران دارد و مسافرین زیادی با خیالی آسوده، اقامتگاه های خود را از این مجموعه رزرو می کنند.

برای مشاهده اقامتگاه های وبسایت لیدوماتریپ و رزرو فوری می توانید همین حالا به آدرس اینترنتی www.lidomatrip.com  مراجعه نمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.