شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

بهترین سریال های مورد انتظار سال ۲۰۲۲

سریال های مورد انتظار سال 2022

سال ۲۰۲۲ قطعا یکی از بهترین سال های انتشار سریال و سینمایی های جدید و دیدنی می باشد چرا که پاندمی کرونا درحال افول بوده و کم کم قرار است این موضوع از میان برداشته شده باشد. قطعا دانلود سریال از کلمات پر سرچ در سال آتی خواهد بود. پس بهتر است کمی بهتر سریال های مورد انتظار سال ۲۰۲۲ را بشناسیم.

برخی از فانتزی ها و سینمایی های ساخته شده از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و حتی اگر چند قسمت با فاصله زمانی ۲ الی ۳ سال نیز به انتشار برسند بعد از مدتی داستان آنها تمام خواهد شد و نمی توان منتظر ادامه داستان نشسته باشیم و انتظار آنها را بکشیم. اکنون تصور کنید این محتوای سینمایی تبدیل به یک سریال زیبا شود و ما قرار است مدت طولانی را صرف تماشای یک داستان طولانی کنیم.

همین مورد سبب می شود استقبال از این محتوای دیدنی بالا رفته باشد. تصور کنید سریال گات و یا همان Game of Thrones بصورت یک محتوای سینمایی دو یا ۳ قسمته به انتشار می رسید، قطعا جذابیت سریال را نخواهد داشت و کاربر رضایت کامل از این موضوع را بدست نمی آورد.

در ادامه سعی داریم ۳ سریال مورد انتظار را برای شما معرفی کنیم که در سال ۲۰۲۲ به انتشار می رسند. دو سریال از این ۳ مورد درواقع ادامه محتواهای سابق خود می باشند و شما نیز با اطلاع از این موضوع قطعا به انتظار روز انتشار خواهید نشست.

۳ سریال محبوب و مورد انتظار سال ۲۰۲۲

در آینده قرار است سریال های دیگر این سال را معرفی کنیم تا شناخت کافی از محتواهای جدید سریال داشته باشید. اما اکنون بهتر است با بهترین محتواهای سریالی سال ۲۰۲۲ آشنا شوید که قطعا جز بهترین ها خواهند بود.

  • فصل ۶ ( آخر) سریال پیکی بلایندرز Peaky Blinders

پیکی بلایندرز بهترین سریال مافیایی و جنایی تاریخ که سعی دارد در داستان خود سرگذشت شخصیتی به نام توماس شلبی سردسته گروه مافیایی پیکی بلایندرز در بیرمینگهام انگلستان را به تصویر بکشد.

این سریال از سال ۲۰۱۳ به انتشار رسیده و با انتشار ۵ فصل تا سال ۲۰۲۲ داستان خود را به پایان رساند. درواقع ممکن است برخی به دلیل انتشار نکته های منفی شخصیتی بسیاری که در سریال وجود دارد، نقدهای منفی زیادی را به سمت داستان و محتوای اصلی روانه کنند.

اما ماهیت و جنس اصلی داستان سریال بسیار دیدنی و جذاب است چرا که کارگردان سعی دارد از یک کولی قاچاقچی، فردی سیاستمدار و پرنفوذ بسازد و ایجاد همچین موضوعی در مدت زمان خیلی کم و با ۵ فصل قطعا کار دشواری است. هر فصل سریال پیکی بلایندرز ۶ قسمت را دارا بوده و مدت زمان هر قسمت نیز مابین ۵۰ الی ۶۰ دقیقه می باشد.

فصل ۶ پیکی بلایندرز که آخرین فصل از این مجموعه نیز بحساب می آید  بهار سال ۲۰۲۲ به انتشار می رسد. همه در انتظار سرگذشت توماس شلبی شخصیت اصلی هستند، که آیا وی می تواند امپراطوری اش در انگلستان را قدرتمند نگه دارد یا خود به همراه این امپراطوری خودساخته سقوط خواهد کرد؟

  • سریال خانه(خاندان) اژدها House of the Dragon

خانه و یا همان خاندان اژدها، سریالی که در سال ۲۰۲۲ به انتشار می رسد. زمانی که نام اژدها به میان می آید اگر فیلمباز و یا یک سریال بین خود باشید به یاد سریال گیم آف ترونز خواهید افتاد. سریالی که اتفاق نادر در تاریخ سینمای جهان بود و جلوه های ویژه تکرار نشدنی را به بیننده های خود ارائه داد.

این سریال در ۸ فصل کامل به اتمام رسید که پس از انتشار فصل ۸ یا همان آخر سریال گیم آف ترونز یا گات، نقدهای بسیار منفی را دریافت کرد. این نقد های منفی به دلیل بد تمام شدن داستان سریال بود، اما سازندگان این مجموعه بسیار زیبا و دیدنی این نوید را به بیننده های خود دادند که قرار است یک اسپین آف ساخته شود تا رضایت آنان را باز هم بدست بیاورد.

سریال خاندان اژدها که داستان خانواده تارگرین بود و چندین اژدهای متعلق به این خاندان در این سریال حضور خواهند داشت. مهم ترین آنها نیز سازنده تخت فولادین پادشاه بوده که با نفس گرمش هزاران شمشیر برای ارباب خود تبدیل به تختی شکوهمند کرد. این سکانس دیدنی در تریلر منتشر شده از این سریال توجه همه را به خود جلب کرده است.

قطعا قرار است شاهد اثری هنری و زیبا در سال ۲۰۲۲ باشیم که داستان گیم آف ترونز یا همان گات را قبل از شروع هر چیز دیگری به تصویر می کشد.

  • سریال ارباب حلقه ها The Lord of the Rings

سریالی جذاب و مهیج که اسپین آف داستان زیبا و تکرار نشدنی ارباب حلقه ها می باشد. این سریال به گفته سازنده هایش در تاریخ شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در سال ۲۰۲۲ به انتشار می رسد. سریال ارباب حلقه جز داستان هایی است که هنوز هیچ خبر و تریلری از آن به انتشار نرسیده است و تنها موضوعی که از این محتوا به دست کاربران و طرفداران رسیده است صحنه ای زیبا از شهر الف های کوهستان می باشد. این تصویر خود در ابتدا نقدهای مثبت بسیار زیادی را به همراه داشت، شاهکاری که ۲۰ سال گذشته با کارگردانی پیتر جکسون به انتشار رسید اکنون قرار است در قالب یک محتوای سریالی خوب به دست بیننده ها برسد.

قطعا شما نیز به مانند سایرین بی صبرانه منتظر انتشار سریال ارباب حلقه ها خواهید بود.

کاران مووی مرجع دانلود سریال و فیلم خارجی ۲۰۲۲

رسانه کاران مووی بزرگترین مرجع دانلود فیلم و سریال خارجی است. در این رسانه شما می توانید به راحتی فیلم دوبله فارسی مورد نظر خود را بدست بیاورید. همچنین دیگر نگران موضوع دانلود فیلم خارجی خوب و مناسب نخواهید بود چرا که با دسته بندی مناسب این رسانه بزرگ می توانید دسترسی آسان و سریعی به مطالب داشته باشید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.