جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

با ده میلیون در سال ۱۴۰۰ چیکار کنم؟ بهترین سرمایه گذاری با ۱۰ میلیون

بهترین سرمایه گذاری با ۱۰ میلیون، اگر با دقت به اطراف خود بنگریم درمی‌ یابیم که اکثر افراد برای سرمایه ‌گذاری دارای سرمایه ‌چندان زیادی نیستند و با مقدار اندک پس ‌اندازی که دارند می‌خواهند شروع به سرمایه ‌گذاری کنند و از همان مقدار اندک سرمایه، سود به دست آورند. شاید برای‌تان این سوال پیش آمده باشد که با ده میلیون تومن چیکار کنم؟

با ده میلیون چیکار کنم؟ چه ارزی بخریم؟

آیا با ۱۰ میلیون تومان هم میتوانم کسب سود کنم؟

در چه بازاری سرمایه‌گذاری کنم؟

آیا میشود کسب و کار خودم را ایجاد کنم؟

این‌ها تعدادی از سوالاتی است که ممکن برای شما پیش آمده باشد. درست است که شاید در نگاه اول ۱۰ میلیون تومان مبلغ زیادی نباشد اما ما قصد داریم به شما کمک کنیم تا به‌جای آنکه مدام با خود بگویید با ده میلیون چیکار کنم ! بازارهایی را معرفی کنیم که بتوانید از سرمایه خود استفاده کنید و آن را افزایش دهید و افق دید سرمایه‌گذاری شما را افزایش دهیم..

طبیعتاً هر فردی به دنبال مناسب ‌ترین سرمایه ‌گذاری و همچنین سرمایه‌گذاری با سود بالا می ‌باشد اما اینکه سرمایه کجا و چگونه عمل کند تا بهترین نتیجه را داشته باشد نیاز به تجربه و دانش و همچنین تحقیق در این زمینه دارد.

سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف ریسک خاص خود را به همراه دارد، پس با توجه به شناخت شخصیت خود میتوانید گزینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری را بررسی نمایید. زیرا طرز فکر و ایده‌های افراد با یکدیگر متفاوت است.

سرمایه گذاری در طلا

  • کارآفرینی در مشاغل کم هزینه: اگر جزو دسته افرادی هستید که علاقه‌مند به کارآفرینی دارید ولی سرمایه زیادی ندارید، با ده میلیون و یا حتی کم‌تر از آن می‌توانید مشاغلی که به سرمایه زیادی نیاز ندارند بپردازید. مانند، آشپزی، تدریس، شیرینی پزی،شمع سازی و…
  • بانک و یا موسسات مالى: سرمایه‌گذارى با هرسرمایه‌ای هرچند اندک، در بانک و یا موسسات مالى که جزء رایج‌ترین سرمایه‌گذارى‌ها در کشورما و یکى از راه‌هاى سرمایه‌گذارى با ریسک کم و مطمئن براى افرادی است که تمایل دارند ماهیانه مبلغی به حسابشان واریز شود.
  • سرمایه گذاری در سکه و طلا: شاید در حال حاضر نتوانید با ۱۰ میلیون تومان مقدار سکه زیادی خریداری کنید، اما داشتن مقداری کمی سکه هم میتواند از سرمایه شما در برابر تورم محافظت کند. از طرفی قابلیت نقد شوندگی در این بازار نیز بالا می‌باشد.

کسب درآمد از اینترنت

  • بازار ارزهای دیجیتال: با ده میلیون چیکار کنیم؟ بازار ارز یکی از بازارهای سرمایه ‌گذاری است که اکثر افراد برای از بین نرفتن ارزش سرمایه و حفظ میزان قدرت خرید به سمت آن هجوم می ‌برند. بازار ارز به ‌خودی ‌خود سودآوری ندارد. می‌توانید با خریدوفروش در آن سود کسب اما اینکه بدانیم چه ارزی بخریم که سود ده باشد، از نکات مهم سرمایه‌گذاری در این بازار است. بازار ارز دارای سود بالایی می‌باشد و میزان نقد شوندگی آن نیز زیاد است اما بزرگ‌ترین مشکل این بازار ریسک بسیار بالای آن است که افراد را برای ورود به این بازار دچار شک و تردید می ‌کند. گزینه مناسبی برای سرمایه ‌گذاری با ۱۰ میلیون تومان می‌تواند باشد.

 

سرمایه گذاری در بورس

  • سرمایه‌گذاری در بورس: بازار بورس اوراق بهادار نیز دیگر راهنمایی جهت سرمایه‌ گذاری می‌ باشد. این بازار نیز ریسک بالا نقدشوندگی کمتری نسبت به سایر بازارها دارد. اگر دانش کافی این بازار را داشته باشید می‌توانید سودهای خوبی بدست آورید. اما اگر تجربه و دانش کافی در این زمینه را ندارید، سرمایه خود را در صندوق‌های سرمایه‌گذاری (صندوق با درآمد ثابت، صندوق‌های سهام، صندوق‌هایی بر پایه طلا و سکه) یا به سبدگردان‌هایی که دانش این بازار را دارند بسپارید، تا سود حاصل از آن را به شما پرداخت کنند.

سرمایه گذاری در فارکس

  • فارکس: یکی دیگر از پاسخ‌ها به سوال با ده میلیون تومان چیکار کنیم؟ تبدیل پول به سایر ارزها و ورود به بازار مالی بزرگی مانند فارکس میباشد. . فارکس ساختاری شبیه به بورس دارد با این تفاوت که معاملات در فارکس در سطح جهانی انجام می ‌شود و دامنه نوسان هم برای آن تعریف نشده است که همین امر منجر به افزایش ریسک برای سرمایه‌ گذاری میشود. اما برای وارد شدن به این بازار حتما باید دانش کافی آن را داشته باشید.

همانطور که گفته شد شاید سرمایه ۱۰ میلیون تومانی پیش از این برای شما جزء سرمایه‌گذاری های کوچک محسوب میشد اما با راهنمایی و سرمایه‌گذاری های مناسب میتوان سرمایه گذاری کرد و به مرور آن را افزایش داد.

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 62, میانگین امتیاز: 3,68 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.