جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

معرفی بهترین سخنران انگیزشی و قانون جذب جهان

بسیاری از افراد بعد از طی دوره‌هایی از زندگی خود که غالباً آن را به بطالت گذرانده‌اند، به یکباره تصمیم می‌گیرند که در زندگی خود یک تغییر اساسی به وجود آورند. از آن‌جا که باورهای آدمی در درون او ریشه دوانده‌اند، تغییر آن‌ها کمی دشوار بوده و به آموزش‌های تخصصی برای رسیدن به موفقیت نیاز دارند. اگر از قانون جذب چیزی بدانید، حتما نام کوین ترودو را نیز شنیده‌اید. مربیان و سخنرانان بسیاری در سراسر جهان هستند که آموزش‌های متعددی در زمینه قانون جذب ارائه کرده اند اما در بین آن‌ها کوین ترودو محبوبیت بیشتری دارد چون دوره‌های جامعی را به صورت گام به گام در قالب ویدیو کلیپ انگیزشی و کتاب طراحی کرده است. تمام محتوی آموزشی و انگیزشی ترودو دارای سطح بندی است  و افراد مبتدی تا حرفه‌ای می‌توانند با کمک این آموزش‌ها زندگی خود را با تفکری نو بسازنند.

فتح قله های موفقیت در زندگی

درباره کوین ترودو

کوین تردو به عنوان بهترین سخنران انگیزشی جهان با کلام نافذ خود و البته  با تکیه بر دانش و تخصص و همچنین تجربه بسیار چنان تأثیری بر ذهن افراد می‌گذارد که می‌توان تنها با چند بار تماشای کلیپ‌های انگیزشی ایشان مسیر موفقیت در زندگی و رسیدن به هدف را یافت و با ایمان راسخ در جهت رسیدن به آن حرکت کرد. ترودو بر این باور است برای رسیدن و فتح هر قله‌ای باید از شخصی آموزش دید که خود از قبل آن قله را فتح کرده‌ است. حال این قله پیروزی هر چیزی می‌تواند باشد. هر چند باید از یک نفر آموزش دریافت کرد اما در نهایت هر شخصی در این مسیر باید به خودش گوش بسپارد. شخصی که آموزش می‌دهد، تمام آن را قبل‌تر در زندگی خود تجربه و پیاده کرده است و قطعاً از صحت آن مطمئن است. این آموزش‌ها می‌توانند به شما در جهت رسیدن به خواسته‌هایتان کمک کنند.

ترودو قبل از این که یک سخنران انگیزشی باشد یک فرد موفق و مولتی میلیادر است که تنها با تکیه بر باورهای قلبی خود به چنین جایگاه والایی رسیده است. قطعاً چنین فردی یک الگوی بزرگ برای افراد سست ایمانی که خود را باور ندارند خواهد بود. با وجود این فرد هیچگاه نمی‌توان جادوی باور را انکار کرد. حال که با بهترین سخنران انگیزشی جهان آشنا شدید،  بهتر است با قانون جذب و نکات کلیدی کوین ترودو در این خصوص آشنا شوید.

جادوی باور چیست؟

تحقیقات علمی به طور دقیق ثابت کرده اند که وقتی آدمی به چیزی یا اتفاقی باور داشته باشد، دیر یا زود در مسیر رسیدن به آن قرار می‌گیرد، طوری که حتی خود باور نمی‌کند چگونه این اتفاق میسر شده و به واقعیت تبدیل شده است. در واقع باور انسان آن‌قدر قدرتمند است که می‌توان او را هدایت کرده و حتی زندگی فرد را دگرگون کند. قبل از این با جادوی باور کوین ترودو  آشنا شوید، بهتر است مفهوم باور را دریابید. باور در حقیقت ذهنیتی است که در ضمیر ناخودآگاه آدمی نهفته است و افراد را در مسیر زندگی‌شان هدایت می‌کند. این باور هر شخص است که در نهایت به او قدرت تصمیم گیری و اقدام می‌دهد و سرنوشت او را می‌سازد. باور دو نوع است. یک سری از باورها آدمی را به سمت موفقیت می‌کشاند و برخی دیگر مانع پیشرفت او می‌شود.

به هر حال این باور انسان است که برنده بودن یا بازنده بودن او را تعیین می‌کند. جادوی باور یک نیروی درونی قوی در درون افراد ایجاد می‌کند و باعث می‌شود افراد خود معجزه‌گر زندگی خود باشند. گاهی این باور آنقدر قوی می‌شود که می‌تواند شما را در هموارترین مسیر ممکن برای رسیدن به موفقیت قرار دهد. بر عکس آن نیز زمانی رخ می‌دهد که همین باور انسان به زمین می‌کوبد. حال باید هر فرد خود تصمیم بگیرد که باورهای خود را بهبود ببخشد یا باورهای غلط خود را اصلاح کند تا مسیر برایش هموار شود. در این راستا تمام آموزش‌های کوین ترودو به ذهن انسان و استفاده درست از جادوی باور بر می‌گردد. ترودو سعی می‌کند پایه و اساس جادوی باور را آموزش دهد. هر شخصی دو نوع باور مثبت و منفی دارد که قطعا تاثیر آن را در زندگی خود می‌بیند.

جادوی باور و انتخاب مسیر

باور مثبت و تاثیر آن در زندگی

باورهای مثبت تفکراتی هستند که زمینه پیشرفت را برای شما فراهم می‌کنند. قبل از هر چیزی باید بدانید که هیچ نیرویی در جهان قوی‌تر از نیروی باور نیست. وقتی شما مثبت فکر کنید می‌توانید کارهای بزرگی انجام دهید. چون فکر و باور مثبت نه تنها روی عملکرد شما تأثیر می‌گذارد بلکه چنان عزت نفسی به شما می‌بخشد که باورکردنی نیست. زمانی که عزت نفس داشته باشید اراده فولادین خواهید داشت.  جادوی باور یا همان قانون جذب به شما کمک می‌کند تا اهدافی که در ذهن می‌پروانید محقق شوند. در واقع شما خودآگاه با انرژی مضاعفی به سمت هدف حرکت خواهید کرد. کوین ترودو می‌گوید: وقتی باور و ایمان داشته باشید، قدرت ریسک پیدا می‌کنید چون به توانایی خود اطمینان دارید. شما حتی می‌توانید در این مسیر با ارتباط مثبتی که با اطرافیان خود برقرار می‌کنید، بر روی آن‌ها تأثیر بگذارید و به زیباتر شدن جامعه کمک کنید.

باورهای منفی و تأثیرات مخرب آن‌ها

باورهای منفی مانند ترمز مانع حرکت شما شده و به نوعی شما را محدود می‌کنند. این افکار مخرب در هر زمان که شرایط برای پیشرفت فراهم می‌شود، ترسی در دلتان می‌اندازند  و اجازه نمی‌دهند آن گونه که باید پیشرفت کنید. در واقع این باورها دشمن فرصت‌های طلایی زندگی شما هستند. ترودو اعتقاد دارد که آدمی باید افکار منفی را دور بریزد تا پیشرفت کند. باورهای منفی پیامدهای مخرب بسیاری دارند. یک باور غلط باعث می‌شود چند باور غلط در ذهن انسان شکل گیرد. به این ترتیب مسیر شکست برایتان هموار می‌شود و تا وقتی به شکست مطلق نرسید متوجه تأثیر باور غلط در زندگیتان نخواهید شد. قانون جذب بر روی تمام زوایای زندگی انسان اثر می‌گذارد. به همین دلیل باید از کتاب‌ها و کلیپ‌های انگیزشی کوین ترودو استفاده کنید.

نظر کوین ترودو  در مورد قانون جذب چیست؟

قانون جذب یک قانون کاملاً طبیعی است که بر ساختار طبیعت حاکم است و با ارتعاشات انسان سروکار دارد. کوین ترودو معتقد است تمام تجربه‌هایی که انسان در طول زندگی خود به دست می‌آورد، نتیجه همین ارتعاشات او است. ارتعاشات در واقع همان باورها، افکار و ایمان فرد است. نکته حائز اهمیت در رابطه با قانون جذب این است که باید باور داشته باشید که هیچ چیزی در جهان نمی‌تواند شما را محدود کند. خداوندی که انسان را آفریده است تمام کائنات را به کار گرفته تا او در مسیر رشد قرار گیرد و به کمال برسد.

روش و نظریه ترودو در تغییر باور چیست؟

باور مهم‌ترین مسئله زندگی آدمی است چون باور است که زندگی و سرنوشت آدمی را رقم می‌زند. این که سرنوشت هر آدمی از قبل نوشته شده و بدبختی یا خوشبختی هر کس سرنوشت از پیش تعیین شده اوست، کاملاً اشتباه است. اگر باور مثبتی داشته باشید، سرنوشت خوب و اگر باور غلطی داشته باشید، زندگی خوبی نصیبتان نخواهد شد. باور آدمی ثروتی است که خداوند به تمام بندگان خود بخشیده است. از آنجا که باورها در ضمیر ناخودآگاه انسان ثبت می‌شوند، تغییر آن‌ها کار ساده‌ای نیست. البته این جمله به معنی غیر ممکن بودن آن نیست و می‌توان با تمرین و تکرار باورهای غلط را اصلاح و یا عوض کرد. به گفته کوین ترودو قبل از هر چیزی باید مشخص کنید که از زندگی چه می‌خواهید، در واقع باید هدف خود را شفاف سازی کنید. سپس آنچه را که می‌خواهید در ذهن خود تصور کنید. به این صورت که در ذهن خود با خواسته‌هایتان زندگی کنید.

وقتی خواسته خود را مانند فیلم در تصور خود ببینید، تفکرات خود را به شکلی واقعی احساس می‌کنید. به این صورت خواسته شما در واقعیت اتفاق می‌افتد. از این رو احساسات نیز نقش مهمی دارند. علاوه بر آن ترودو می‌گوید: تکرار باعث می‌شود که یک موضوع در ذهن ماندگار شود. کوین عقیده دارد در مغز انسان کانال‌های نورونی وجود دارد که این کانال‌ها با تکرار هر چیزی ساخته می‌شوند و هنگامی که چیزی را تکرار می‌کنید این کانال‌ها قوی‌تر می‌شوند. بعد از مدتی به مرحله‌ای می‌رسید که دیگر تکرار نیاز نیست و این عمل در مغز ثبت می‌شود. کوین نام این فرآیند را دانایی درونی یا ناخودآگاهی و شایستگی گذاشته است. بنابراین برای رسیدن به هرچیزی بارها آن را با خود کنید تا کائنات امکانات رسیدن به خواسته شما را فراهم کنند.

خلاصه

start

بر اساس نظریات و سخنان ارزشمند کوین هر آدمی توانایی رسیدن به خواسته و اهداف هرچند بزرگ خود را دارد. تنها باید خود را باور کرده و به خود ایمان داشته باشد. اگر باورهای خود را بشناسید، روی پیامدهای باورهای خود فکر کنید، باورهای منفی را به باورهای مثبت تبدیل کنید و هر روز باورهای مثبت خود را تکرار کنید، تمام رویاها و آرزوهایتان به واقعیت تبدیل می‌شود.

بهترین مجموعه برای آموزش انگیزشی را معرفی کنید؟

شرایط زندگی امروز برای برخی از افراد چنان سخت و طاقت فرسا است که یاس و نا‌امیدی بر زندگی‌شان سایه انداخته و این افراد هر روز بیشتر در باتلاق نا امیدی فرو می‌روند. تنها راه نجات چنین افرادی تغییر باور آن‌ها است. این افراد باید باورهای غلطی از قبیل: ” من نمی‌توانم” را دور بریزند و به توانایی خود ایمان بیاورند. در این راستا تنها راه کمک دیدن کلیپ‌های آموزش انگیزشی است که در امروزه در برخی سایت‌ها مطرح می‌شود. سایت جادوی باور بهترین و برترین سایت موفقیت است که در سال ۲۰۱۶ با هدف ترجمه و انتشار مجموعه ای از بهترین آموزش‌های تأثیرگذار از مربیان انگیزشی بزرگ راه اندازی شده است. برای دیدن کلیپ‌های انگیزشی کوین ترودو به این سایت با آدرس زیر مراجعه کنید.

https://jadoyebavar.ir

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.