پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

آیا برند مبل دیاکو را می شناسید؟

مبل فرانسوی سلطنتی

خرید مبل کلاسیک در تهران با ۲ نوع قیمت امکان پذیر است.

یکی مبل کلاسیک با ظاهر سلطنتی و قیمت ارزان که در خیلی از بازارهای مبل تهران یافت می شود اما مدل های سلطنتی گران قیمت و فاخر که با متریال چوب و پارچه وارداتی به صورت دست ساز ساخته می شوند، خریدشان کاری به مراتب پیچیده و سخت تر است.

مدل های مبل سلطنتی و لوکس با مواد گران قیمت باید چند مشخصه مهم داشته باشد:

  • حداقل ۵ سال گارانتی واقعی
  • تضمین کتبی وارداتی بودن چوب و پارچه را داشته باشد.
  • گواهی رسمی طراحی انحصاری داشته باشد.
  • خدمات پس از فروش به سراسر ایران داشته باشد.

میز ناهارخوری فرانسوی

چرا موارد بالا در خرید مبل مهم است؟

وقتی صحبت از مبل سلطنتی گران قیمت است احتمالا از مبلمان با حدود قیمت ۲۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان حرف می زنیم به همین خاطر باید مراقب باشید که یک کالای لوکس واقعی با متریال وارداتی و دست ساز خریداری می کنید.

بوفه کف کلاسیک

آیا مدل های مبل فرانسوی و ایتالیایی، سلطنتی حساب می شوند؟

خیلی از نامگذاری های مدل های مبل سلطنتی، مبل فرانسوی یا ایتالیایی واقعی نیستند و فقط برای فروش بیشتر، ارائه آسان تر به شکلی غیر اصولی توسط تولیدی های معمولی مبلمان نامگذاری شده اند و این باعث سردرگمی در بازار مبل تهران شده است.

برندهای معروف مبلمان در تهران که قدمت بالایی دارند دست به چنین نامگذاری های فریبنده ای نمی زنند و شما باید از سابقه برند اطمینان حاصل کنید.

مبل ایتالیایی

مبلمان دیاکو چه سابقه ای دارد؟

برند مبلمان دیاکو ۴ بار در نمایشگاه بین المللی مبل تهران مقام اول طراحی، کیفیت و خدمات پس از فروش مشتریان را کسب کرده و تنها برند مبل تهران است که توانسته به این تعداد افتخار دست پیدا کند.

مبل سلطنتی دیاکو تولید کننده مبلمان کلاسیک به سبک های مبل فرانسوی و ایتالیایی است که تضمین کتبی وارداتی بودن چوب و پارچه، همینطور خدمات پس از فروش و اصالت طراحی را به خریدار ارائه می دهد.

مبلمان دیاکو یک گالری فروشنده مدل های مبل لوکس کلاسیک در تهران (بازار مبل جاجرود) است که در پایان هر سال در ماه های بهمن و اسفند همه مدل های موجود در گالری را در جشنواره تخفیف ویژه با قیمت های فوق العاده و تحویل فوری به فروش می رساند.

این فرصت فوق العاده خرید از مبل دیاکو را از دست ندهید!

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 3,80 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.