پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

باز هم ایسوس سر دمدار بازار لپ تاپ

فروشگاه اینترنتی آترامارت با بیش از دو دهه سابقه در فروش لپ تاپ ایسوس در سبد کالایی خود   توانسته سهم بسزایی در تامین این کالا با قیمت های مناسب و گارانتی های اصلی، کاملا اورجینال برای مشتریان گرامی داشته است. از این رو از شما دعوت می شود برای خرید لپ تاپ به وبسایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

فروش لپ تاپ ایسوس

گره خوردن تکنولوژی به زندگی پرتلاطم انسان ها سال هاست خود را نمایان کرده است. اگر چند روز از تکنولوژی دور باشیم لنگ زدن زندگیمان را حس می کنیم به طوری باید گفت تکنولوژی بخش جدایی ناپذیر زندگی ما شده است. لپ تاپ ها بخشی از همان تکنولوژی هستند که در کارها همراه ما هستند. لپ تاپ ایسوس برند معروفی است که طرفداران زیادی دارد در ادامه به ویژگی های خرید لپ تاپ ایسوس اشاره خواهد شد.

ایسوس یکی از برندهایی است که علاوه بر لپ تاپ محصولات دیگری همچون تبلت، تلفن همراه و قطعات کامپیوتر مانند مادربورد و کارت گرافیک و … را تولید خواهد کرد. ایسوس برندی تایوانی که بیش از ۳۰ ساله فعالیت خود را شروع کرده است. نام ایسوس برگرفته شده از نام اسب بالدار افسانه های یونان به اسم پگاسوس است.

در بازارهای فروش کامپیوتر و لپ تاپ هر سمت را نگاه کنید و یا وارد هر فروشگاهی شوید حتما مدلی از لپ تاپ ایسوس را خواهید دید. مدل ها و کیفیت این موارد خریداران را برای خرید لپ تاپ ایسوس وسوسه می کند. در هر شغل و صنفی فعالیت داشته باشید یا هر انتظاری از لپ تاپ داشته باشید ایسوس مدلی مورد خواست شما را تولید کرده است.( فروشگاه اینترنتی آترامارت )

ایسوس با دو رویکرد تنوع کالا و قیمت کالا تولیدات خود را انجام می دهد این شرکت با تولید مدل های مختلف و قیمت های جذاب محصولات خود را عرضه می کند. در کل باید گفت ایسوس رویکردی مشتری مدارانه دارد.

ایسوس در تولید محصولات خود بسیار بروز عمل می کند امروزه ایسوس بیشتر مدل های لپ تاپ خود را ۴ هسته ای تولید می کند پس اگر هدف شما خرید لپ تاپ ایسوس است با هر بودجه ای می توانید یک دستگاه پرسرعت خریداری کنید.

مدل های جدید لپ تاپ ایسوس دارای اجزا زیر هستند:

  • سیستم خنک کنندگی محفظه ی بخار: لوله هایی که حاوی مایعی مخصوص جهت خنک کردن سی پی یو هستند.
  • پردازنده اسکای لیک از برند اینتل: نسل جدید پردازنده اینتل ۱۴ نانومتری قدرت پردازش بالایی دارد.
  • تکنولوژی صفحه نمایش نانو: با استفاده از این تکنولوژی صفحه نمایش باریک ساخته می شوند.
  • صفحه نمایش لمسی
  • باطری ۸ سلولی: یک باطری با کیفیت که ولتاژ داخلی را بصورت هوشمند بررسی می کند و با خیال راحت می توانید آن را شارژ کنید.
  • حافظه SSD: سرعت لپ تاپ را بیشتر می کند.
  • صفحه نمایش ال ای دی: در زیر نور مستقیم خورشید هم امکان استفاده از این مدل صفحه نمایش بدون مشکل وجود دارد.
  • باندهای سونیک مستر: با کیفیت ترین سیستم صوتی که دارای حفره های بزرگ بلندگو و آمپلی فایرهای قوی است.

یکی از ویژگی های لپ تاپ ایسوس کاهش وزن لپ تاپ هاست که بر عکس برندهای دیگر کاهش وزن محسوسی در مدل های جدید اسوس مشاهده می شود.

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

نکاتی درباره خرید لپ تاپ ایسوس و مدل های آن

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس

قبل از خرید لپ تاپ ایسوس بهتر است کاربرد مدل های مختلف این برند را بشناسید. در گذشته ایسوس مدل های از جمله سری های K، X، E، Q، U، B، V، F، A و T را تولید کرده بود اما امروز بر لپ تاپ های قدرتمند تمرکز دارد که ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

این شرکت برای حرفه های مختلف لپ تاپ تولید کرده است مدل N series این مجموعه برای استفاده از برنامه های گرافیکی ساخته شده است. برای افرادی که کارهای اداری را با لپ تاپ انجام می دهد مدل ExpertBook را ساخته است.

اما این شرکت نگاهی هم به گیمر ها داشته و دو مدل لپ تاپ برای علاقمندان به بازی های کامپیوتری تولید کرده است. اولی مدل TUF Gaming که مناسب بازی های سبک و دومی مدل ROG Gaming برای بازی های سنگین تولید شده است.

اما برای کارهای طولانی مدت و نیمه سنگین مدل های ProArt StudioBook و ASUSPRO مدل های از ایسوس هستند که بازار را در دست دارند. برای کارهای دانشجویی و روزمره نیز که برای ویرایش عکس یا پردازش پایین مناسب است مدل های ZenBook و Chromebook به بازار عرضه شده است.

برای خرید لپ تاپ ایسوس نگران بودجه خود نباشید چون این برند با تمام قیمت ها لپ تاپ با کیفیت تولید کرده است که در مقایسه با سایر برندها خواهید دید که لپ تاپ های ایسوس کیفیت و قیمت مناسب تری دارند.

طراحی لپ تاپ های ایسوس کم نظیر و خلاقانه است. قدرت و کیفیت لپ تاپ ایسوس در بازار بی نظیر است این امکان وجود دارد جدیدترین تکنولوژی را با کمترین قیمت تهیه کنید.

خرید لپ تاپ ایسوس با کیفیت

لپ تاپ های ایسوس در تست کیفیت مراحل بسیار سختی را همچون تست لرزش، تست فشار روی پنل، تست شوک مکانیکی، تست دوام صفحه کلید، تست سقوط، تست رطوبت، تست لولاها و بسیاری از تست های دیگر پشت سر می گذارند. به عنوان مثال در تست سقوط یک میز کاری شبیه سازی و از زوایایی مختلف لپ تاپ بر روی سطح چوبی انداخته خواهد شد.اگر فعالیت زیادی با لپ تاپ انجام می دهید لپ تاپ های ایسوس هم دارای کیفیت و هم بسیار بادوام هستند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 2,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.