جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

ایمنی ساختمان را جدی بگیرید!(پیشنهاد ویژه)

یکی از راه های ساده و بدون دردسر برای انجام خدمات ساختمانی، استفاده از اپلیکیشن سفارش خدمات استادکار است. زیرا استادکار با معرفی بهترین متخصصان خدماتی در زمینه خدمات خانه و ساختمان به شما کمک می کند تا هم دردسر کمتری برای پیدا کردن متخصص داشته باشید و هم کارتان زیر نظر پشتیبانی شرکت استادکار، به بهترین شکل ممکن انجام شود. اما چه کارهایی مربوط به بازسازی منزل را می توانیم به اپلیکیشن استادکار بسپاریم؟ با ما در ادامه همراه باشید.

چیدن آجرهای دیوار

خدمات بنایی ساختمان با اپلیکیشن استادکار

فرقی نمی‌کند ساختمان نوساز باشد یا قدیمی، فرقی نمی‌کند برای ساخت و ساز و یا نوسازی اقدام شود، چون در هر صورت ایمن کردن ساختمان یکی از نکات ضروریی محسوب میشود. خدمات بنایی ساختمان استادکار شامل انواع خدمات بازسازی منزل، کاشی کاری، سرامیک کاری، سیمان کاری، گچ کاری و… می شود که هر کدام از اینها می تواند نیاز شما را برطرف کند و خانه ای ایمن و زیبا در اختیارتان قرار دهد.

متخصصان مشغول در اپلیکیشن استادکار جز بهترین بناهای ساختمانی شهر تهران و کرج به حساب می ایند که در تمامی مناطق این شهرها خدمات رسانی می کنند.  در ادامه برخی خدمات استادکار را معرفی خواهیم کرد.

 

خدمات گچکاری و گچ بری

در ساخت و ساز ساختمان چه در مرحله سفت کاری و چه در مرحله نازک کاری، گچکاری یکی از خدمات پرکاربرد محسوب می‌شود. گچ به دلیل شکل پذیری مناسب، عایق صدا بودن و… یکی از پوشش‌های مناسب برای سقف و دیوار محسوب می‌شود. همچنین در مرحله نازک کاری برای زیرسازی دیوارها استفاده می‌شود. علاوه بر موارد بالا می‌توان برای تزئین سقف از گچ‌بری و ابزارهای گچی استفاده کرد. برا گچ کاری و گچبری ساختمان نیز می توان از یک گچکار خوب و مطمئن مشغول در استادکار که هم به امور سفید کاری و هم به امور گچ کاری مسلط باشد، کمک گرفت.

خدمات کاشی کاری و سرامیک کاری

یکی از خدماتی که در کارهای ساختمانی بسیار پرکاربرد است کاشی کاری و سرامیک کاری ساختمان است. فضاهایی مثل سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه بدلیل آب‌ریزی نسبت به فضاهای دیگر ساختمان بیشتر در معرض آسیب هستند. یکی از بهترین اقدامات در بازسازی و یا تغییر دکوراسیون این فضاها تعویض کاشی ها و سرامیک‌هاست. همچنین به مرور زمان توالت ایرانی و توالت فرنگی به دلایل مختلف مثل شکستگی و … خراب می‌شوند و نیاز به تعویض دارد.

قبل از هر اقدامی در این زمینه باید از سالم بودن لوله‌ها مطمئن شد و سپس اقدامات بعدی را انجام داد. همچنین قبل از اینکه از کاشی ها و سرامیک ها را عوض کنید، بهتر است ایزوگام و قیرگونی دیوارها و کف را بررسی کنید تا اگر خراب شده است، آن را تعمیر کنید تا در آینده دچار دردسر نشوید.

متخصصان کاشی کاری ساختمان استادکار جز بهترین نیروهای خدماتی در این زمینه هستند که با دانش کافی در مورد کاشی کاری، عایق بندی، نصب توالت فرنگی و ایرانی، اجرای شیب بندی مناسب برای سرویس بهداشتی و… کار کاشی کاری را به بهترین شکل برایتان انجام خواهند داد.

 

بازسازی کامل ساختمان با اپلیکیشن استادکار

کارهایی که در بالا ذکر شد، تنها نمونه ای از کارهایی است که می توانید با کمک متخصصان استادکار انجام دهید و خیالتان را بابت بازسازی ساختمان آسوده کنید. همچنین کارهای دیگری همچون نقاشی ساختمان، کابینت سازی، بنایی، سنگ کاری و…. را می توانید با کمک استادکار آسان تر از همیشه انجام دهید. همچنین برای کارهای دکوراسیونی همچون دوخت پرده، ساخت و تعمیر مبلمان، موکت کاری، اجرای سقف کاذب، ساخت درب و پنجره و… نیز می توانید روی متخصصان استادکار حساب کنید.

اپلیکیشن سفارش خدمات ساخت و ساز استادکار

به استادکار خود اعتماد کنید

شرایط و استانداردهای استادکار برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار سختگیرانه است. استادکار از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرده است تا با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارائه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد. هم برای حفظ سلامتی شهروندانی که از خدمات استادکار استفاده می‌کنند و هم تامین سلامت نیروهای متخصص همکار ، تلاش کرده با آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به آنها و همینطور تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز، خدمات خود را به شیوه‌ای مطمئن و ایمن به شهروندان ارائه کند.

اگر ساکن تهران و یا کرج هستید می‌توانید با اطمینان خاطر نسبت به آموزش‌های ارائه شده به متخصصان استادکار و همچنین رعایت اصول بهداشتی، برای هرگونه سرویس‌ فنی و خدماتی مورد نیاز خود اعم از تعمیرات لوازم منزل، سرویس تاسیساتی، خدمات ضدعفونی شرکت‌ها و منازل و دیگر خدمات فنی اورژانسی، از این اپلیکیشن استفاده کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از لحظه سفارش دریافت کنند.

پس همین حالا به سایت و اپلیکیشن استادکار سر بزنید و اگر به خدمتی نیاز دارید، درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به متخصصان شرکت استادکار به خواسته تان رسیدگی کنند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.