سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

انواع مدل مو,که شما را جوانتر نشان میدهد!

انواع مدل مو , که شما را جوانتر نشان میدهد!

ممکن است استفاده از لوازم آرایش یا کرم های ضد چروک شما را جوان تر و زیباتر جلوه دهد اما مدل مو بیشترین تاثیر را روی چهره ی شما خواهد داشت.

۱ . موهای درشت : اگر موهای شما از نوع موهای درشت می باشد ، این مدل مو بهترین مدلی است که شما را جوان تر نشان می دهد.

۲ . موهای بسیار ضخیم : این مدل مو که روی شانه ها می ریزد و یک مدل موی بلند می باشد مناسب موهایی است که ضخیم باشند و باعث کم سن و سال تر شدن شما می شود.

۳ . موهای لخت و صاف : این مدلی که در تصویر مشاهده می کند مناسب ترین مدل مویی است که ویژه ی موهای لخت می باشد و باعث جوان تر شدن شما می شود.

۴ . موهای نازک : این مدل مو نیز بسیار مناسب موهای نازک و کم پشت می باشد زیرا باعث زیباتر شدن و کم سن وسال تر شدن شما می شود.

۵ . موهای چرب : این مدل مو که یک مدل موی کوتاه می باشد بهترین مدل مو ویژه ی موهای چرب می باشد که باعث جوان تر به نظر رسیدن شما نیز می شود.

۶ . موهای حالت دار : مناسب ترین مدل مو ویژه ی موهای حالت دار را در تصویر مشاهده کنید و سعی کنید اگر موهایتان حالت دار است بیشتر از این مدل و حالت استفاده نمایید.

۷ . موهای چین دار ( فر ) : این مدل که یک مدل موی بلند می باشد بهترین حالت ممکن برای جوان تر نشان دادن اشخاصی است موهای چین دار یا فر دارند.

۸ . موهای خاکستری : اگر جزو افرادی هستید که موهایتان خاکستری است پس باید بیشتر به مدل مویتان اهمیت دهید تا مسن تر به نظر نرسید، این مدل مو ، بسیار مناسب است و شما را جوان تر نشان می دهد.

۹ . موهای موج دار : بهترین مدل برای موهای موج دار مدلی است که در تصویر مشاهده می کنید ، این مدل شما را جوان تر نشان می دهد.

منبع : آرایشیک

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 14, میانگین امتیاز: 3,71 از 5)
Loading...