پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

انواع سرویس آشپزخانه با کیفیت از نگاه سیروشاپ

انواع سرویس  آشپزخانه سیروشاپ

به نقل از سیروشاپ، سرویس آشپزخانه انواع مختلفی دارد که از پر کاربرد ترین آن ها سرویس آشپزخانه پارچه ای ، سرویس قابلمه ، انواع ظروف چوبی ، ظروف بلور و ظروف استیل است. سرویس آشپزخانه باید از با کیفیت ترین مواد تولید شده باشد زیرا مستقیم با مواد غذایی و سلامت افراد سرو کار دارند. امروزه در بازار انواع سرویس آشپزخانه با کیفیت موجود است که شما برای خرید آن ها میتوانید هم به فروشگاه ها و هم به سایت های فروشگاهی مانند سیروشاپ مراجعه کنید و انواع سرویس آشپزخانه را با توجه به سلیقه و کاربرد خود خریداری کنید.

انواع سرویس آشپزخانه :

سرویس آشپزخانه پارچه ای :

سرویس آشپزخانه پارچه ای در انواع رنگ و طرح ها از بهترین پارچه ها مانند نخ ، پنبه و کتان تولید میشود که بهتر است برای زیبایی و دکوراسیون آشپزخانه خود متناسب با دکور خود آن را انتخاب کنید. سرویس آشپزخانه پارچه ای شامل :

  • ۴ عدد دمکنی
  • ۴ عدد دستگیره فر
  • ۲ عدد دستگیره یخچال
  • ۱ عدد پیش بند
  • ۴ عدد دستمال پارچه

قیمت این ست سرویس آشپزخانه بستگی به جنس ، طرح ، نوع دوخت و… دارد.

انواع سرویس آشپزخانه

انواع سرویس قابلمه :

قیمت سرویس قابلمه به عوامل زیادی مانند چند پارچه بودن ، کیفیت و.. بستگی دارد منظور از چند پارچه بودن معمولا ۲۲ پارچه و ۲۴ پارچه است یعنی یک قابلمه با ۲۲ تکه و اجزا دیگر آن که معمولا شامل تعدادی قابلمه ، یک ماهیتابه ، و دارای سه یا چهار درب مشترک یا بدون درب است. که تنوع برای خرید سرویس قابلمه بسیار بالا است و در انواع رنگ های ساده و یا فانتزی در بازار و در فروشگاه سیروشاپ موجود است.

سرویس قابلمه گرانیتی :

مهم ترین مزیت سرویس قابلمه گرانیتی جنس گرانیتی بدنه و درون این ظروف است که انتقال حرارت خوبی دارد و برای پخت و پز و تازگی مواد غذایی بسیار مناسب است. کف این ظروف طوری طراحی میشود که مواد غذایی به آن نمی چسبد و به راحتی قابل شستشو است. به دلیل این که از مواد مرغوب و با کیفیت برای تولید قابلمه گرانیتی استفاده میشود در برابر خط و خش مقاوم است و حرارت و گرما را به طور یکنواخت انتقال می دهد.

سرویس قابلمه روحی :

جنس این ظروف از آلومینیوم است. به دلیل سبکی انتقال حرارت خوبی دارد و در برابر حرارت و سایش دچار خوردگی نمیشود. به دلیل جنس سبک و نسوز بودن این نوع سرویس بسیار ارزان است.

سرویس قابلمه و تفلون :

ظروف تفلون به دلیل نچسب بودن بسیار محبوب است زیرا مصرف روغن کمتری دارد. سرویس قابلمه تفلون در برابر حرارت و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد. ظروف تفلون به دلیل نچسب بودن قیمت بالاتری نسبت به سایر ظروف دارد.

سرویس قابلمه استیل :

ظروف استیل از ترکیب آلیاژ ضد زنگ و آهن و کروم و درصدی فلز ترکیب میشود. ویژگی اول  قابلمه استیل ضد خش بودن آن است. این نوع جنس ظروف براقیت بالایی دارد ولی انتقال حرارت کمتری نسبت به سایر سرویس قابلمه ها دارد.

سرویس قابلمه سرامیکی :

برای این نوع ظروف از نوعی سرامیک شبیه چینی آلات استفاده میشود که انتقال حرارت بالایی دارد. ویژگی این نوع جنس قابلمه پخت و پز و سرو و نگهداری غذا است.

سرویس قابلمه چدن :

چدن جز موادی است که زیاد در ظروف آشپزخانه استفاده میشود. سرویس قابلمه چدن دارای سطح داخلی از لعاب پوشیده شده است که باعث کم ترین میزان چسبندگی میشود. این نوع ظروف در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند و دچار خط و خش نمیشوند. نکته مثبت سرویس قابلمه چدن داشتن درب شیشه ای است که در برابر گرما  مقاوم است و از هدر رفتن انرژی جلو گیری می کند

انواع ظروف بلور سیروشاپ

انواع ظروف بلور و ویژگی های آن :

ظروف بلور در انواع طرح ها و رنگ مختلف موجود است که زیبایی و شفافیت زیادی دارد و برای ظروف پذیرایی از مهمان کاربرد زیادی دارد. معمولا برای سرویس جهیزیه ظروف بلور و ظروف کریستال متنوعی داده میشود. ظروف بلور دارای تعداد زیادی مانند کاسه، بشقاب، میوه خوری، شیرینی خوری و آجیل خوری است. ظروف کریستال شفاف تر از ظروف بلور است و مقاومت بیشتری نسبت به ظروف کریستال دارد.

ظروف استیل :

فلز استیل به دلیل دوام بالا و ضد زنگ بودن در صنایع گوناگونی استفاده میشود یکی از پر طرفدار ترین آن ها ظروف استیل است که هم به عنوان ظروف پخت و پز و هم به عنوان ظرف نگهدارنده مورد استفاده قرار دارد.  تنوع این ظروف بسیار بالا است و فروشگاه آنلاین سیروشاپ ظروف استیل گوناگونی مانند ظروف نگهدارنده ، ظروف استیل پخت و پز ،  قابلمه استیل و…را عرضه می کند.

استیل در واقع از آلیاژ اهن و کربن تولید میشود که به همین دلیل استحکام بالایی دارد و قابلیت انعطاف پذیری پایینی دارد. ورود ظروف استیل به ابزار آلات و ظروف آشپزخانه بسیار کاربردی بوده است.

مزایای ظروف استیل :

یکی از مهم ترین مزیت ظروف استیل دوام و ماندگاری بالای این محصول است استیل ضد زنگ ماندگاری بالایی دارد و شکل ظاهری خود را مدت طولانی حفظ می کند. این ظروف در برابر حرارت بسیار بالا مقاوم بوده. یکی دیگر از مزیت این ظروف مقاوم در برابر خوردگی است و در هر محیطی میتوان این ظروف را نگهداری کنید.

منبع: https://cyroshop.co

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.