پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو ایران توسط انجمن پیوند موی ایران

کاشت مو یا به اصطلاح پیوند مو روندی که امروزه در دنیا به عنوان راه حل دائمی درمان طاسی یا کم پشتی از آن یاد می شود. در کشور ما هم کاشت مو توسط متخصصین با تجربه با پیشرفت های چشم گیری روبه رو شده که جدای از پاسخگویی به نیاز هموطنان باعث جذب متقاضی از سایر کشور های جهان نیز شده است.

انتخاب تهران بیوتی سنتر به عنوان برترین مرکز کاشت مو

این مهم مسلما با رقابت چشمگیر متخصصین این حوزه و تلاش های بی وقفه این عزیزان در راستای ارتقای علم روز و تکنولوژی کاشت مو مهیا گردیده است. از این رو انجمن پیوند موی ایران با نظر سنجی از متخصصان این حوزه و بانک آماری مشتریان مجموعه های مختلف که کار کاشت مو را انجام داده اند به تحلیل این فضای رقابتی پرداخته و توانسته برای اولین بار در کشور برترین کلینیک درمانی پیوند مو (کاشت مو) ایران را انتخاب نماید تا مخاطبین این حوزه را در انتخاب هر چه بهتر راه نمایی نماید. این گزارش که تحت نظارت انجمن پیوند مو تهیه و تنظیم گردیده مفتخر به اعلام نام مجموعه بزرگ درمانی تهران بیوتی سنتر به عنوان برترین مجموعه پیوند موی ایران در سال ۱۳۹۹ می باشد.

شایان ذکر است که استفاده از کادر درمانی متخصص و با تجربه، ثبت بیشترین تراکم کاشت مو با توجه به وضعیت بانک موی مراجعین، نتایج عالی و کسب بالاترین میزان رضایت مشتریان از فاکتورهای موفقیت مجموعه تهران بیوتی سنتر می باشد. امید است اینگونه بررسی ها و تحقیقات گسترده به ایجاد فضای رقابتی بین مراکز تخصصی کمک نموده و کیفیت روند درمان کاشت موی طبیعی در کشور بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

کلینیک کاشت مو

روش های کاشت مو در کلینیک های معتبر

امروزه در تمامی کلینیک های معتبر کاشت مو روش ها و متد های گوناگونی به منظور پیوند انجام می گیرد که هریک از آن ها دارای مشخصه های مختلفی هستند. جدیدترین روش های کاشت مو که با توجه به استقبال متقاضیان و مزایای آن می توان گفت در تمام دنیا در حال انجام می باشد ، کاشت مو به روش DHI می باشد. پس از جداسازی فولیکول مو از ناحیه برداشت (پشت سر و پشت گوش) به وسیله دستگاهی مخصوص این رو که میکرومتر نام دارد انتقال فولیکول ها به محل مورد نظر انجام می گیرد.

البته شایان به ذکر است که از این روش در معدود کلینیک های معتبر در کشور انجام می گیرد که انجام آن در چنین کلینیک های پوست و مو می تواند یکی از دلایل برتری و استفاده از تکنولوژی روز دنیا به منظور دستیابی به بالاترین نتیجه باشد.

از دیگر روش های عمومی که در کلینیک های پوست و مو از آن ها استفاده می گردد می توان به متد هایی همچون کاشت مو به روش SUT ، کاشت مو به روش FIT و میکرو FIT ، کاشت مو به روش FUT و… اشاره کرد. البته با توجه به انجام پیوند مو با استفاده از متد های نوین و بسیار پیشرفته ، برخی از مدل های کاشت مو مانند کاشت FUT به دلیل قدیمی بودن روش و عوارض احتمالی آن کمتر مورد انجام قرار می گیرد.

انتخاب بهترین روش کاشت مو

نکته ای که درباره روش کاشت مو می بایست به آن توجه نمود این است که این کار می بایست توسط مشورت با پزشک متخصص صورت گیرد. پزشک با استفاده از آزمایش های لازم درباره بانک مو ، نوع مو از نظر ضخامت و تعداد و… می تواند اطلاعات دقیقی از موی شما بدست آورد که با توجه به آن بهترین روش کاشت مو را پس از مشورت با متقاضی انتخاب نمایید. بنابراین تخصص پزشک در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو یکی دیگر از موارد مهم می باشد که تاثیر زیادی در روند انجام کاشت موی شما دارد.

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو توسط متقاضیان

با توجه به نکات ارائه شده می توان گفت دو اصل مهم در انجام اصولی و با نتیجه نهایی ایده آل در دستیابی به پیوند موی موفق انتخاب کلینیک معتبر و مجهز و همچنین انجام این کار توسط پزشکان متخصص می باشد. قطعا به اندکی تحقیق درباره مجموعه های درمانی پوست و مو در کشور می توان به تعداد زیادی از کلینیک های مجهز که از پزشکان متخصص پوست و مو بهره می گیرند رسید.

البته برخی دیگر از مسائل نیز می تواند راهنمای شما در انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو باشد. از جمله این موارد می توان به تکنولوژی و دستگاه های به کار رفته در انجام کاشت مو ، استفاده از تکنیک های انحصاری ، پرس و جو از متقاضیانی که عمل پیوند موی خود را در کلینیک مذکور انجام داده اند و… از دیگر مسائلی است که می توان با استفاده از آن ها به بهترین کلینیک کاشت مو رسید.

با توجه به گزارشات انجمن پوست و مو ایران و همچنین تحقیقاتی که در این زمینه صورت گرفته است می توان گفت یکی از بهترین و با سابقه ترین کلینیک های کاشت مو در ایران کلینیک پوست و مو تهران بیوتی سنتر می باشد که با سابقه درخشان خود در زمینه انجام چندین عمل پیوند مو با استفاده از جدیدترین روش ها و یا سایر خدمات زیبایی توانسته است به عنوان برترین مجموعه پیوند مو در سال ۹۹ شناخته شود.

 

شماره های تماس : ۰۲۱۸۸۱۰۲۷۴۷ – ۰۲۱۸۸۱۰۲۷۴۵

شماره های دریافت مشاوره آنلاین : ۰۹۹۰۵۵۹۴۴۵۹ – ۰۹۱۰۶۲۱۳۷۸۵

برای دیدن نمونه کارهای فوق العاده مجموعه تهران بیوتی سنتر پیج زیر را بررسی نمایید.

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/tehran_beautycenter

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.