پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
×

اصول ست کردن پلیور مردانه

پلیور مردانه

پلیور مردانه یکی از زیباترین و شیک‌ترین پوشاک پاییزه و زمستانی آقایان به شمار می‌آید که می‌توانید با استفاده از آن به ست کردن تیپ‌های بسیار جذاب بپردازید. شما می‌توانید با استفاده از پلیور، لباس مناسبی برای پوشیدن در مکان‌های مختلف از جمله دورهمی‌های دوستانه، گشت و گذار در خیابان و همچنین حضور در محل کار برای خود فراهم سازید.

برخی‌ها گمان می‌کنند که ست کردن پلیور کار دشواری است اما می‌خواهیم با چند سری نکات و اصول ساده به شما آموزش دهیم که بهترین شیوه برای ست کردن پلیور مردانه چیست.

انواع پلیور مردانه

پلیورها به‌طور کلی در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار موجود هستند. در صورتی که به دنبال یک برند معتبر برای خرید پلیور مردانه خود هستید ما به شما برند کروم را معرفی می‌کنیم. این برند معتبر با داشتن فروشگاه اینترنتی به فروش پوشاک مخصوص آقایان مشغول بوده و با بالاترین کیفیت محصولات خود را در دسترس مشتریان خود قرار می‌دهد.

پلیور جلو باز

در صورتی که به دنبال یک پلیور هستید که بتوانید برای در آوردن و پوشیدن آن به راحتی اقدام فرمایید ما به شما پلیور جلو باز را معرفی می‌کنیم. برند کروم مدل‌ها و طرح‌های بسیار جذابی از پلیور جلو باز مردانه را طراحی کرده است. برای مثال پلیورهای جلو باز کروم در مدل‌های زیپ دار و همچنین دکمه‌ای موجود هستند.

پلیور زیپ دار

در صورتی که به دنبال یک پلیور راحت هستید که بتوانید با استفاده از زیپ سرتاسری تعبیه شده در قسمت جلویی آن به باز و بسته کردن پلیور بپردازید این نوع پلیور می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. برای ست کردن پلیور زیپ دار شما به‌راحتی قادر هستید با استفاده از یک تی شرت و یک شلوار جین خوش رنگ به ست کردن استایل جذاب مورد نظر بپردازید.

در کل به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که پلیور رنگی دارید از تی شرت مشکی و یا سفید در زیر آن استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا ست انتخابی شما بیش از حد شلوغ نشود و هماهنگی خاصی را به دست آورد.

پلیور زیپ دار

پلیور دکمه دار

در پلیورهای دکمه‌دار کروم همانند پلیور زیپ‌دار از قسمت جلویی آن با استفاده از دکمه‌های دوخته شده باز و بسته می‌شود. به‌طور کلی چهار دکمه یا تعداد بیشتری دکمه در این نوع از پلیورها تعبیه شده است تا به‌راحتی بتوانید هر تعداد دکمه‌ای که مد نظر دارید را باز و بسته کنید.

برای ست کردن پلیور دکمه‌دار شما می‌توانید علاوه بر تی شرت یک پیراهن شیک و جذاب را برای پوشیدن در زیر آن انتخاب نمایید. برای انتخاب شلوار نیز شلوار کتان جذب می‌تواند انتخاب مناسبی برای استایل مورد نظر شما واقع شود. همچنین استفاده از کفش اسپورت و یا کالج نیز همراه با این ست پیشنهاد می‌شود.

 پلیور دکمه دار

پلیور جلو بسته

نوعی دیگر از پلیورها وجود دارند که به صورت کاملاً جلو بسته بدون هیچ زیپ و یا دکمه‌ای طراحی شده‌اند. این نوع پلیورها مخصوص کسانی است که می‌خواهند تنها پلیور و یا بخش کوچکی از لباس لایه پایینی همانند یقه پیراهن در بالاتنه نمایان باشند.

پلیور جلو بسته

پلیور یقه اسکی

در صورتی که به دنبال یک پوشاک شیک و جذاب هستید که بتوانید آن را در روزهای سرد زمستانی همراه با کاپشن و یا پالتو به تن کنید ما به شما پلیور یقه اسکی را پیشنهاد می‌کنیم. پلیور یقه اسکی علاوه بر اینکه گرمای بیشتری را ایجاد می‌کند، باعث به وجود آمدن تیپ بسیار شیک و کژوال مردانه خواهد شد.

برای خرید پالتو مردانه برند کروم کلیک کنید.

برای ست کردن پلیور یقه اسکی بهتر است از یک زیر پوش در زیر پلیور یقه اسکی استفاده کرده و آن را به‌تنهایی بپوشید. همچنین برای انتخاب دیگر لباس‌ها می‌توانید از شلوار کتان اسلیم فیت و یا شلوار جین جذب استفاده فرمایید. بوت و نیم بوت مردانه نیز می‌توانند تکمیل کننده این استایل فوق العاده باشند.

پلیور یقه اسکی

پلیور یقه گرد

پلیور یقه گرد به عنوان پرفروش‌ترین نوع پلیور مردانه به شمار می‌آید که بسیار مناسب برای ست کردن همراه با پیراهن است. برای ست کردن آن با پیراهن، شما عزیزان به‌راحتی می‌توانید یک پیراهن با رنگ هماهنگ پلیور یقه گرد در نظر داشته باشید و آن را زیر پلیور بپوشید؛ به طوری که تنهای یقه و آخرین دکمه پیراهن نمایان باشد.

این استایل به عنوان یک ست نیمه رسمی به شمار می‌آید که بسیار مناسب برای شرکت در مجالس، حضور در اجتماع و همچنین لباسی مناسب برای محل کار است.

در کل نکته‌ای را که در خصوص پلیورها باید رعایت فرمایید این است که باید این محصولات را مطابق با سایز دقیق خود انتخاب فرمایید؛ زیرا این کار باعث می‌شود تا پلیور به‌خوبی در تن شما نشسته و جلوه فوق‌العاده خود را بهتر نشان دهد.

شما عزیزان به‌راحتی قادر هستید برای خرید کلیه پلیورهای شیک مردانه از برند کروم اقدام فرمایید. برند کروم در فروشگاه خود مدل‌های متنوعی از پلیورهای مردانه را در رنگ‌بندی‌های جذاب و به‌روز جهت فروش در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است و شما می‌توانید این محصولات باکیفیت را از سایت کروم خریداری فرمایید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.