سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
×

از نرم افزار crm کاربردی و آسان رونمایی شد

نرم‌افزار crm جدید و کاربردی همیار فروش سبک جدیدی از مدیریت را برایتان فراهم می‌کند. شما می‌توانید تمام مراحل بازاریابی از جذب مشتری تا کسب سود و درآمد را تحت کنترل خود درآورید. دیگر لازم نیست برای رسیدگی به حساب‌ها و اطلاعات مشتریان ساعت‌ها وقت و هزینه صرف کنید. این نرم‌افزار همه چیز را به طور یکپارچه و به شکلی بهینه در اختیارتان می‌گذارد. به کمک این نرم‌افزار هرچیزی که برای پیشرفت کسب و کارتان در ذهن دارید به راحتی اجرا می‌شود. برویم که با نرم‌افزار crm و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شویم.

نرم‌افزار crm چیست؟

CRM مخفف عبارت “Customer Relationship Management” به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. در نرم‌افزار سی آر‌ام اطلاعات مهم و کاربردی از جمله آدرس و اطلاعات مشتریان، حجم فروش، الگوی فروش، فاکتور و رسید‌ها جمع‌آوری می‌شود. سپس با بررسی و تحلیل این اطلاعات برنامه‌ریزی‌های مناسبی صورت می‌گیرد.
با اجرای برنامه‌ریزی‌های درست و اصولی می‌توانید مشتریان بیشتری پیدا کنید و به فروش‌های بزرگ‌تری برسید. بنابراین با استفاده از نرم‌افزار crm تمام اقداماتی که برای جذب مشتری، فروش و سود بیشتر باید انجام شود را می‌توانید مدیریت کنید. همه چیز سریع‌تر، بهینه و کارآمدتر انجام خواهد شد.

نرم افزار crm

چرا باید از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنیم

در ابتدا باید بگوییم استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری مناسب کسانی است که قصد دارند بیشتر از آن‌چیزی که هست درآمد و سود داشته باشند. در واقع اگر به تعداد مشتریان فعلی خود راضی هستید ضرورتی به استفاده از چنین نرم‌افزار‌هایی نیست. اما اگر قصد دارید روش سنتی خود را تغییر دهید و با طرح‌ریزی برنامه‌های کارآمد به سودی قابل توجه دست یابید، یکی از نرم‌افزار‌های crm متناسب با شغلتان به درد شما خواهد کرد.
همچنین اگر در بازاریابی، ارتباط با مشتری و مدیریت فروش با سختی مواجه هستید، یا اینکه نقطه ضعف‌هایی در کارتان پیدا می‌شود، راه حل استفاده از نرم‌افزار crm است.
همانطور که گفتیم کارفرما و مدیرانی که قصد دارند اقداماتی در جهت افزایش مشتری و رسیدن به سود‌های بیشتر انجام دهند، به طرح استراتژی مناسب نیازمند خواهند بود. طرح یک استراتژی برای اینکه چه چیزی بفروشیم، چطور بفروشیم و چگونه مشتریان راضی و وفادار پیدا کنیم. همه‌ی این‌ها نیاز به یکپارچه‌سازی و تحلیل دارد.
اگر اطلاعات مربوط به فروش‌ها، مشتریان همیشگی، فاکتور‌ها و غیره پراکنده باشد، دسترسی به آن‌ها وقت گیر، خسته‌کننده و گاهی غیرممکن است. برای ذخیره اطلاعات در یکجا و دسترسی آسان به آن‌ها به نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری نیاز خواهد داشت.

انواع نرم‌افزار crm

انواع مختلفی از نرم‌افزار‌های crm وجود دارد که به طور کلی در دو دسته‌ی On-Premise و Cloud Computing قرار می‌گیرند.

On-Premise یا نرم‌افزار crm تحت وب

نرم‌افزار سی آر‌ام تحت وب در محل شرکت شما نصب می‌شود. به بیانی دیگر این نرم‌افزار در داخل شرکت مستقر است و کنترل و مدیریت آن هم توسط تیم IT شرکت یا سازمان انجام می‌گیرد. در این نوع نرم‌افزار باید به ازای تمام کاربران مجوز یا لایسنس خریداری شود. اگر بخواهید بعداً ماژول‌های دیگری به نسخه‌ی مقدماتی نرم‌افزار اضافه کنید باید دوباره هزینه پرداخت کنید.

Cloud Computing یا نرم‌افزار crm تحت فضای ابری

اگر قصد دارید سرویس اشتراکی برای نرم‌افزار خود داشته باشید، خرید نرم‌افزار crm تحت فضای ابری گزینه‌ی بهتری برای شماست. در این نوع سی آر‌ام اطلاعات و دیتا‌ها در فضای ابری که سرور فروشنده در اختیار شما قرار می‌دهد ذخیره می‌شود. حق اشتراک نرم‌افزار crm تحت فضای ابری به صورت ماهانه یا سالانه دریافت می‌شود.

نرم افزار crm

مزایای استفاده از نرم افزار سی آر ام

بهترین اقدامی که برای افزایش مشتری و کسب سود بیشتر می‌توانید انجام دهید، استفاده از نرم‌افزار crm است. این نرم‌افزار مزایای فراوانی دارد که چند مورد آن را در ادامه بیان کردیم.
– درک بهتر مشتری و نیاز‌های او
– تصمیم‌گیری در مورد ارائه‌ی خدمات و یا تولید کالا
– جذب و وفادار کردن مشتری از طریق تعامل با آن‌ها
– امکان ارسال پیام یا‌ایمیل به مشتریان و توجه به نیاز‌ها و علاقه‌مندی‌های آن‌ها
– ایجاد ارتباط بین کارمندان و مدیران
– کنترل و مدیریت فرآیند فروش
– بازاریابی
– تجزیه و تحلیل‌های کارآمد جهت افزایش فروش بیشتر
– مدیریت قرارداد‌های سازمان

آموزش کار با نرم‌افزار‌های مدیریت فروش

روش کار نرم‌افزار‌های سی آر‌ام معمولاً به هم شبیه است. اما برخی از آن‌ها نسبت به سایر نرم‌افزار‌های مشابه ساده و به اصطلاح خوش‌کارتر هستند. برای مثال نرم‌افزار سی آر‌ام همیار فروش یکی از آن نرم‌افزار‌های خوش کار و آسانی است که تمامی کاربران از جمله مدیر، کارمند، ویزیتور و غیره به‌راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

بهترین نرم‌افزار crm

تعداد نرم‌افزار‌های crm زیاد است و پس از اینکه نوع ابری یا تحت وب بودن آن را مشخص کردید باید به سراغ نرم‌افزاری بروید که رابط کاربری آسان‌تری داشته باشد. در واقع برخی نرم‌افزار‌ها نسبتاً پیچیده هستند و کار با برای افراد غیر متخصص دشوار است.
بهترین نرم‌افزار crm نصب آسانی دارد. یعنی اینکه برای نصب و راه‌اندازی به تخصص و مهارت آنچنانی نیازی نیست. همچنین یک نرم‌افزار سی آر‌ام خوب و کاربردی ویدئو‌های آموزشی همراه خود دارد تا کاربران به راحتی بتوانند با نحوه کار آن آشنا شوند.
از طرفی قبل از خرید نرم‌افزار Crm بهتر است راهنمایی و مشاوره لازم را از کارشناس فروش دریافت کنید. این کار باعث می‌شود با توجه به نیازی که دارید نرم‌افزار مناسب را تهیه کنید. نرم‌افزار سی آر‌ام همیار فروش با چند کلیک ساده نصب و راه‌اندازی می‌شود. سپس شما می‌توانید به آسانی از بخش‌های مختلف آن مانند ثبت و ذخیره اطلاعات مشتری، ثبت مذاکرات، صدور پیش فاکتور، پیگیری فروش و چندین آپشن دیگر استفاده کنید.

نرم افزار crm

قیمت نرم افزار crm

قیمت نرم‌افزار سی آر‌ام با توجه به ساختار نرم‌افزار و امکاناتی که ارائه می‌دهد متفاوت است. شما می‌توانید بسته به نیازی که دارید و امکاناتی که می‌خواهید در اختیار داشته باشید نرم‌افزار مناسب را انتخاب کنید. همچنین نوع سازمان یا حرفه در انتخاب نرم‌افزار مناسب نقش اساسی دارد.

سخن پایانی

نرم‌افزار crm و استفاده از آن یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌های مدیریتی و بازاریابی در عصر نوین است. استفاده از نرم‌افزار‌های سی آر‌امی همچون نرم‌افزار همیار فروش ارتباطات سازمان شما را با مشتریان تقویت می‌کند، روند ثبت اطلاعات سازمان را سرعت می‌بخشد و با دسترسی آسان به این اطلاعات بازده سازمان را بالا می‌برد. ‌امیدوارم مطالب ذکر شده برایتان مفید بوده باشد.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 1,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.