پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

آیا تمامی تور های کیش تفریحی انجام می شوند؟

جزیره کیش در چند سال اخیر، به یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در ایران تبدیل شده است که هر فردی در زمان اوقات فراغت و یا فشار های روزمره خود تصمیم به سفر به این جزیره را می گیرد. در واقع به دلیل موقعیت مکانی مناسب جزیره، تفریحات بسیاری در آن ایجاد شده که امکان تجربه آن ها در دیگر نقاط ایران ممکن نیست.

تفریحات مختلف در جزیره کیش

از این رو مهم ترین عامل جذب کننده گردشگران به سمت جزیره کیش را می توان تفریحات کیش دانست که اغلب افراد به منظور استفاده از آن ها، تور کیش را مورد رزرو قرار می دهند. اما با این وجود نمی توان تنها دلیل سفر گردشگران به این جزیره را تفریحی دانست و تور های کیش با انواع مختلفی دیگر نیز جهت دسترسی به جزیره مرجانی ایجاد شده اند. اگر به دنبال رزرو و آشنایی با انواع تور های کیش هستید، با پرشین هتل تا انتهای این مطلب همراه شوید.

تور کیش با اقامت در بهترین هتل های جزیره

پس از تفریحات کیش، یکی از اصلی ترین دلایل جذب کننده گردشگران، وجود هتل های خاص و متفاوت در این جزیره می باشد که نه تنها در ایران نامی آشنا را یدک می کشند، بلکه جایگاه بالایی در خاورمیانه نیز دارند. به عنوان مثال هتل ترنج کیش با ساختاری متفاوت و جذاب خود، هر فردی را برای حداقل یک شب اقامت در اتاق های خود ترغیب و وسوسه می کند که گاهی گردشگران تنها به منظور گذراندن وقت و تجربه این هتل به جزیره کیش سفر می کنند.

علاوه بر تور هتل ترنج کیش که در لیست برترین تور های کیش قرار می گیرد، تور هتل داریوش کیش و یا هتل مارینا پارک کیش نیز بسیار محبوب می باشند. در واقع افراد با اقامت در هتل داریوش کیش به اصطلاح با یک تیر دو نشان می زنند و هنگام استراحت در این هتل با معماری تخت جمشید تا حدودی آشنا می شوند. بیشتر گردشگران خارجی نیز در زمان سفر، این هتل را به عنوان مقصدی برای اقامت خود انتخاب می کنند.

نمای از داخل تراس اتاق های هتل ترنج کیش

تور کیش برای بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی

جزیره کیش به دلیل قرار گیری در میان آب های دریای نیلگون خلیج فارس سرشار از جاذبه های طبیعی و آرامش بخش می باشد که گردشگران می توانند جهت ریلکس کردن و کسب آرامش به این جزیره سغر کنند. در واقع گذراندن وقت در محلی خوش آب و هوا کنار ساحل جذاب جزیره، یک تجربه تکرار نشدنی است که بیشتر گردشگران را به سمت خود جذب می کند.

همچنین در جزیره کیش جاذبه های تاریخی بسیاری وجود دارد که علاقه مندان را برای کشف و مشاهده دقیق آن ها از نزدیک جذب می کند. یکی از مهم ترین این جاذبه های تاریخی نیز کشتی یونانی کیش است که در حال تخریب و نابودی می باشد و تا زمان محو شدن آن، گردشگران بسیاری جهت بازدید این کشتی به جزیره سفر می کنند. شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره و … نیز از دیگر جاذبه های تاریخی این شهر محسوب می شوند.

کشتی یونانی در جزیره کیش

رزرو تور کیش به منظور اشتغال و ایجاد کار

با توجه به پیشرفت روز افزون جزیره کیش، افراد زیادی جهت کسب درآمد و ایجاد کار به این جزیره مهاجرت می کنند. البته پیش از مهاجرت قطعی خود، رزرو تور کیش با مدت زمان محدود جهت اطلاع از شرایط جزیره توسط این نوع از گردشگران صورت می گیرد که می توان یکی دیگر از دلایل و انواع تور کیش دانست.

چگونه می توان از تفریحات در کیش برخوردار شد؟

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، اصلی ترین دلیل جذب گردشگران به سمت جزیره کیش تفریحات این جزیره است. افرادی که می خواهند از تفریحات این جزیره برخوردار شوند، بهتر است تا در این شرایط کرونا، رزرو خود را به صورت آنلاین از سایت معتبر انجام دهند و با وجود تفریحات بسیار، از تخفیفات ویژه برخوردار شوند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 2,00 از 5)
Loading...

ارسال دیدگاه شما

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.